Novinky Opel má nové logo, slogan aj manifest. Chce všetko zjednodušiť

15.6. 2017 12:00

Nový slogan má podčiarknuť snahu automobilky o zavádzanie najmodernejších technológií do cenovo dostupných áut

Nový slogan tejto francúzsko-nemeckej značky znie: „Budúcnosť patrí všetkým". Tým chce Opel zdôrazniť to, čo ako novinári počúvame už dlhší čas na všetkých jeho tlačovkách - že demokratizuje inovácie a tie by nemali byť výsadou len drahých a luxusných limuzín, ale aj mainstreamových áut, ktoré si mže dovoliť väčšina z nás.

 
Opel má nové logo, slogan aj manifest. Chce všetko zjednodušiť
 

Pravdou je, že Opel sa to aj snaží dodržiavať, práve táto značka pravidelne uvádza nové technológie do lacnejších áut, napríklad do Astry alebo Mokky. Kde nájdete pokročilé technologie lED svetiel, máte možnosť na diaľku si nechať spraviť diagnostiku auta a podobne.

 
Opel má nové logo, slogan aj manifest. Chce všetko zjednodušiť
 Opel - staré logo (vľavo) a nové

Ďalšou novinkou je zmena loga- samozrejme nie zásadná, v podstate ide o jeho absolútne zjednodušenie, takže najnovšie je jednofarebné a len dvojrozmerné. Prirodzene, jeho základné komponenty zostanú zachované - s kruhom ako symbolom kolesa a bleskom ako symbolom rýdzej energie. Dôvodom je, že má byť jednoduché, priamočiare a zrozumiteľné rovnako, ako komunikácia značky smerom ku klientom. Ú primne povedané, pôvodné s nám zdalo krajšie.

Opel má dokonca aj svoj vlastný manifest, vyjadrujúci jeho ciele. Ten však znie tak pateticky, že ho radšej ani nebudeme zvrejňovať....

Diskusia  ()

Video

Diskusia