Jogger nielenže spája všetky obľúbené typy vozidiel, chce tiež vyhovieť každému vkusu zákazníka, pokiaľ ide o pohony. Tento rodinný model využíva napríklad benzínový motor s výkonom 110 koní, pohon na LPG a teraz aj úplnú novinku. Dacia do Joggera pribalila hybridný pohon. Pochádza z radov Renaultu a Francúzi ho už úspešne použili v Megane.

Jogger je s dĺžkou 4,55 metra štandardom v kompaktnom segmente.
Zdroj: Dacia

Full hybrid nepotrebuje zásuvku a napriek tomu má celkový dojazd cez 900 km s plnou nádržou. Dosiahnuť to má benzínový štvorvalec s výkonom 71 kW/94 k a dva elektromotory s výkonom 15 kW/20 k a 36 kW/49 k. Ten druhý je integrovaný do prevodovky a podporuje spaľovací motor počas jazdy. Elektromotor s výkonom 15 kW/20 k, slúži ako štartovací generátor a zabezpečuje nepostrehnuteľný prechod medzi typmi pohonu.  

Viacrežimová automatická prevodovka rozdeľuje prevody veľmi citlivo. Elektrický pohon má dva prevody a spaľovací motor štyri. Ak by spaľovací motor pri naštartovaní vždy tak nehučal (pretože elektronika držala otáčky vysoko), jazda v Joggeri, ktorý disponuje systémovým výkonom 104 kW/141 k a rozhodne nie je slabý, by bola takmer ideálna, na svoju cenovú triedu a segment.

Hluk z benzínového motoru v pozadí, narúša inak solídny dojem z Rumuna, ktorý ponúka miesto až pre siedmich cestujúcich. Z príliš mäkkých sedadiel môže vodič vidieť, ako si hybrid pokojne pláva v premávke. Na požiadanie, nie spontánne, ak však chcete, nechá za sebou pokojne kamión, alebo prekoná stúpanie trochu ambicióznejšie. Nevypáli však do asfaltu žiadne čierne pruhy.