Aj v najnovšom prevedení vzhľad modelu Fabia Monte Carlo umocňujú čierne detaily, ku ktorým patrí maska chladiča, kryty vonkajších spätných zrkadiel, lem spojleru v novo tvarovanom prednom nárazníku, ozdobné lišty na bočných prahoch a zadný difúzor.

Škoda Fabia Monte Carlo.
Zdroj: Škoda

Nechýbajú exkluzívne šestnásťpalcové kolesá z ľahkej zliatiny Proxima. Voliteľne sú k dispozícii aj 17-palcové kolesá z ľahkej zliatiny Procyon s aerodynamickými krytmi v čiernom prevedení a 18-palcové kolesá Libra.

Celkový dojem dotvárajú detaily ako napríklad plaketa a štítok Monte Carlo na volante, tónované zadné a bočné okná alebo možnosť objednať čierno lakovanú strechu. Všetky tieto aspekty dokresľujú dynamické línie štvrtej generácie modelu Fabia.

Poznáte históriu verzií Monte Carlo?
Označenie Monte Carlo sa na vozidle Škoda prvýkrát objavilo v roku 1936, a to na nádhernom roadsteri Škoda Popular Monte Carlo. Toto vozidlo zúročilo skúsenosti automobilky nazbierané vo vtedajšej slávnej diaľkovej rely. V novodobej histórii na tradíciu modelov s nádychom motoršportu nadviazala v roku 2011 Fabia Monte Carlo. Tá od začiatku odkazuje na úspechy značky v motoristickom športe a ponúka športový vzhľad v kombinácii s bohatšou výbavou.

Dynamické poňatie sa odráža aj v interiéri, v ktorom dominuje čierna farba s červenými detailmi a kožou obšitý multifunkčný trojramenný volant i páka ručnej brzdy. Dekoratívne obloženie častí interiéru dostalo karbónový dekor a dominantou sú športové sedadlá s integrovanými opierkami hlavy. Práve tu nájdeme aj prvky v červenej farbe; červená je aj vodorovná lišta na prístrojovej doske a v ďalších častiach interiéru.

Škoda Fabia Monte Carlo.
Zdroj: Škoda

Červenú farbu má pritom aj ambientné LED podsvietenie. Športový vzhľad okrem toho dokresľujú kryty pedálov vo vzhľade nerezovej ocele. Na prianie je k dispozícii napríklad 10,25-palcový virtuálny kokpit, ktorého usporiadanie je navrhnuté na mieru tomuto prevedeniu vozidla.