Hoci Hankook nezverejnil podrobné informácie o materiálovom zložení nového konceptu, vieme, že i-Flex bol vyvinutý na základe prísnych štúdií a testov, aby mohol lepšie absorbovať otrasy na ceste a vydržať nadpriemernú záťaž v porovnaní s tradičnými pneumatiami. Nie je prekvapením, že jeho viacvrstvový, do seba zapadajúci dizajn, umožňuje zmäknúť v prípade nárazu a stuhnúť pri prenášaní ťažkých nákladov.

 Aby pneumatika získala tieto vlastnosti, výrobca sa rozhodol použiť konštrukciu do seba zapadajúcich viacvrstvových lúčov. V detaile má pneumatika od Hankook rozmer 10 palcov, priemer 400 mm a šírku 105 mm. Podľa výrobcu i-Flex na rozdiel od bežných pneumatík zaručuje vyššiu bezpečnosť v prípade nehôd spôsobených prepichnutím. Ak však vezmeme do úvahy, že pneumatika nevyžaduje udržiavanie tlaku vzduchu, v budúcnosti by sa mohla ukázať ako výborné riešenie pre samojazdiace vozidlá. Použitie profilu v tvare C na zaručenie maximálnej kontaktnej plochy umožňuje v skutočnosti rozhodne bezpečnejšiu jazdu.