Výrazným trendom na poli športových automobilov, a nie iba pri nich, je elektrifikácia. Aj dynamické modely sa čoraz viac spoliehajú na pomoc elektromotorov a tento trend rešpektuje aj automobilka McLaren. Teraz však ide hlavou proti múru. Typ Sabre, limitku homologizovanú len pre prevádzku v USA, postavila divízia MSO (McLaren Special Operations) ako najsilnejší ne-hybridný model súčasnosti.

McLaren Sabre.
McLaren Sabre.
Zdroj: McLaren

MSO sa nechali počuť, že Sabre je určený len pre trh USA kvôli tomu, že pri procese schvaľovania vozidla pre jazdu na verejných cestných komunikáciach na globálnej úrovni by nemohli využívať viaceré riešenia, ktoré tu  našli uplatnenie. O čo konkrétne však má ísť, to sme sa nedozvedeli.

Predstavu o dynamických schopnostiach modelu Sabre však máme veľmi presnú. Vieme, že jeho prepĺňaný vidlicový osemvalec produkuje špičkový výkon na úrovni 614 kW (835 k) a krútiaci moment 800 Nm. Agregát sa nespolieha na pomoc elektromotorov, ide preto o najsilnejší ne-hybridný model McLarenu súčasnosti.

McLaren Sabre.
McLaren Sabre.
Zdroj: McLaren

Ďalším rekordom, ktorý si Sabre pri svojej premiére v kalifornskom Beverly Hills pripísal, je fakt, že ide o najrýchejší dvojsedadlový McLaren v histórii. Dokáže totiž vyvinúť šialenú maximálnu rýchlosť - 218 míľ za hodinu, čiže v prepočte 350,84 km/h.

Je známe, že britský superšport vychádza z modelu Sena a je to cítiť aj na jeho dizajne. Ten je poriadne extravagantný - neprehliadnuteľný bodykit je špecifický najmä vytŕčajúcimi blatníkmi a neobyčajne riešeným zadkom s megalomanským krídlom či gigantickým difúzorom. Detaily o interiéry či cenovke známe nie sú.