Po tomto kurióznom oznámení o vpáde Hyundai do sveta NFT so zmesou zvláštnych reminiscencií na film King Kong, osembitovou grafikou, ktorá zobrazuje známu videohru Donkey Kong, a dokonca aj kývnutím na roztomilého ET... Pre mnohých zostáva význam NFT a technológie blockchain stále záhadou. To nie je prekvapujúce, pretože ide o zložitý a trochu nejednoznačný pojem. Jednou z najrozšírenejších definícií NFT je, že ide o nevymeniteľnú jednotku údajov, formu digitálnej účtovnej knihy, na ktorej možno predávať a obchodovať.

Inými slovami, každá NFT je mierou digitálneho obsahu, ktorý je spojený s jedinečným identifikátorom, alebo inými slovami, je to druh digitálneho certifikátu, ktorý znemožňuje kopírovanie alebo replikáciu. Preto je nenahraditeľný a jeho používaním sa neminie, na rozdiel od zameniteľného tovaru, akým sú peniaze. Ak ich použijeme, už ich nemáme (spotrebujeme ich), aj keď za to získame produkt alebo službu.

Hyundai vstupuje do Metaverse.
Zdroj: Hyundai

Hyundai uisťuje, že so svojou komunitou NFT poskytne svojim používateľom skúsenosti so značkou v Metaverse zdieľaním NFT, ktoré predstavujú jej riešenia mobility spojené s konceptom „Metamobility“. Potom to kórejská značka definovala ako inteligentné metaverzné spojenie, ktoré rozšíri úlohu mobility na virtuálnu realitu (VR), v ktorej budú musieť ľudia prekonávať fyzické obmedzenia pohybu v čase a priestore.