V rámci tohto procesu spoločnosť predstavila maskovaný koncepčný automobil Vision FK, vytvorený v úzkej spolupráci s chorvátskou firmou Rimac. Vision FK vychádza z podvozka sériového modelu Kia Stinger, ale namiesto spaľovacieho motora má predvádzací automobil elektromotor s výkonom 500 kW (680 k). Na zadnej náprave sú namiesto palivovej nádrže umiestnené vodíkové valce. Stroj poháňa motor s palivovými článkami. V nich sa vodík elektrochemickou reakciou premieňa na elektrickú energiu, ktorá poháňa motory. Zrýchlenie na 100 km/hod trvá autu necelé štyri sekundy, cestovný dojazd je viac ako 600 km.

Hyundai v súčasnosti pracuje na palivových článkoch tretej generácie, ktoré vo svojom návrhu minimalizovali obsah grafitu a platiny, pričom ich životnosť dosahuje 500 000 km. Juhokórejská spoločnosť pracovala aj na rozmeroch elektromotorov. Základný motor s výkonom 136 koní je o tretinu kompaktnejší než ten, ktorý je inštalovaný v sériových vodíkových crossoveroch Hyundai Nexo, má dvakrát silnejšiu základňu a pritom rovnaké rozmery. Nižšie vo videu je celý záznam z predstavení vozidiel flotily Hyundai, Vision FK si môžete pozrieť od 12-tej minúty. 

V rozhovore pre médiá pri vyhlásení Hydrogen Vision 2040 vedúci výskumu a vývoja Hyundai Albert Biermann uviedol, že hoci Vision FK nepôjde do výrobnej linke, získané znalosti uplatnia v budúcom výkonnostnom produkte skupiny - a že spoločnosť na to využije svoj vlastnícky podiel v Rimacu. „Spolupráca s Rimacom prebieha v rôznych oblastiach, vrátane Vision FK, koncepčného vozidla, ktoré je v súčasnosti vo vývoji a ktoré sa v budúcnosti stane základom pre sériovo vyrábané vysokovýkonné vozidlá na vodíkový pohon,“ povedal Biermann.