Hotel Hyundai práve otvoril svoje brány v Spojenom kráľovstve, konkrétne v Essexe, a sľubuje, že bude ideálnym miestom na ubytovanie tých najnáruživejších fanúšikov juhokórejskej značky, konkrétnejšie elektrického modelu Ioniq 5. Je to preto, že auto hrá v tomto hoteli kľúčovú úlohu, pretože všetku energiu potrebnú na jeho prevádzku poskytuje prostredníctvom funkcionality Vehicle-to-Load (V2L). Tento priestor pozostáva z jedinej luxusnej chatky, reštaurácie a dokonca aj kina, a prezentuje sa ako prvý hotel na svete poháňaný autom.

Hyundai otvoril prvý hotel poháňaný elektromobilom.
Zdroj: Hyundai

Kabína podľa Hyundai ponúka všetko, čo by ste očakávali od „luxusného boutique hotela“, pričom v hotelovej kaviarni bude možné piť kávu pripravenú strojom poháňaným Ioniqom 5. Na konci dňa si hostia budú môcť pozrieť aj nejaký ten film, tiež "sponzorovaný" elektromobilom Hyundai, ktorý napája prenosný reproduktor, videoprojektor a dokonca aj stroj na popcorn. Hotel Hyundai bude otvorený do 5. novembra, no ubytovať sa v ňom budú môcť len tí, ktorí sa zapojili do súťaže propagovanej juhokórejskou značkou.

Nový zážitok, ktorý pripravila televízna moderátorka a kritička Grace Dent, sa spúšťa v rámci výskumu, ktorý si objednala spoločnosť Hyundai. Ten hovorí, že takmer polovica respondentov (46 %) tvrdí, že udržateľnosť a životné prostredie sú pre nich teraz dôležitejšie pri výbere dovolenkového ubytovania. Ďalšia štvrtina (25 %) uprednostňuje domáce pobyty pred cestovaním do zahraničia, aby znížila svoju uhlíkovú stopu tým, že menej lieta. Dve pätiny (40 %) uviedli, že tento rok hľadajú aj lacnejšie možnosti cestovania a viac ako polovica (55 %) pripúšťa, že toto rozhodnutie je spôsobené súčasnou krízou.

Hyundai otvoril prvý hotel poháňaný elektromobilom.
Zdroj: Hyundai

Výsledkom je, že viac ako polovica (53 %) tvrdí, že by svoje výdavky na dovolenku radi investovali do miestnych ekonomík Spojeného kráľovstva a nie do zahraničia. Medzi ďalšie dôvody, prečo si vybrali pobyty pred cestovaním do zahraničia, patrí zmiernenie stresu z cestovania (51 %), skutočnosť, že letá v Spojenom kráľovstve sú čoraz teplejšie (26 %) a šetrenie peňazí (25 %). Celý výskum uskutočnil One Poll v septembri 2022.

Mohlo by vás zaujímať: