Novinky Hetrik Subaru: Tretí rekordný rok na Slovensku

Foto: Subaru

21.1. 13:09 O novom slovenskom predajnom rekorde sa hovorí aj v Japonsku: v novoročnom príhovore ku všetkým zamestnancom Subaru naň upozornil prezident Subaru Tomomi Nakamura.

Subaru si na Slovensku pripísalo hetrik: japonská značka už tretí rok za sebou dosiahla dvojciferný rast a nový predajný rekord. V roku 2018 predala 453 nových vozidiel, čo v porovnaní s rokom 2017 predstavuje nárast o 12,13 percenta. To je o 10 percent viac ako rast celého slovenského trhu s novými osobnými automobilmi, ktorý medziročne stúpol iba o 2,08 percenta. Trhový podiel Subaru sa zvýšil na 0,46 percenta.

Na vrchol záujmu zákazníkov sa dostal model Subaru XV s podielom 35,8 percenta na predajoch značky. Kompaktný crossover vytiahol na pozíciu bestselleru príchod veľmi vydarenej novej generácie, ktorá zosadila z prvej priečky Outback. Vlajková loď Subaru, ktorá nedávno prešla modernizáciou, skončila na druhom mieste s podielom 29,6 percenta. S pomerne tesným odstupom a podielom 27,2 percenta sa na pódiu umiestnilo populárne SUV Forester.

Hetrik Subaru: Tretí rekordný rok na Slovensku
Zdroj: Subaru

O novom slovenskom predajnom rekorde sa hovorí aj v Japonsku: v novoročnom príhovore ku všetkým zamestnancom Subaru naň upozornil prezident Subaru Tomomi Nakamura.

Výkonný viceprezident Katsuyuki Mizuma v komunikácii adresovanej vedeniu importéra Subaru vyjadril „uznanie excelentným výsledkom“ slovenského zastúpenia značky: „K predajnému rekordu najviac prispel brilantný manažment, prínos vášho tímu a vašej dílerskej siete.“

„Okrem tvrdej práce celého tímu sú za úspechom značky aj tri hlavné tromfy našich skvelých vozidiel: nová globálna platforma, dôraz na celkovú bezpečnosť a unikátny asistenčný systém EyeSight,“ hovorí Rastislav Crkoň, general manager divízie SUBARU importéra MIKONA, s.r.o.

Nekompromisný tlak na bezpečnosť posádky, ale aj ostatných ľudí na cestách jasne vidieť z marketingovej stratégie SAFE FUN TOUGH. Bezpečnosť je na prvom mieste. Prispieva k nej nová platforma, pevná ako tank, ktorá spolu so systémom EyeSight chráni posádku na najvyššej možnej úrovni, za čo Subaru získava top ratingy bezpečnosti na všetkých kontinentoch. Ruka v ruke s ňou ide zábava.

Nie je to však iba samotná radosť z jazdy: autá Subaru dokážu vďaka svojim schopnostiam zatraktívniť život svojim majiteľom aj ich rodinám a dostať aktívne trávenie voľného času na úplne inú úroveň. No a slovíčko Tough znamená tretie eso: overenú výdrž, odolnosť a spoľahlivosť Subaru. Tieto autá vás podržia v tých najťažších podmienkach a dokážu vám dlho verne slúžiť.

Tri presné zásahy do preferencií zákazníkov vytvorili stabilné základy pre kapitolu 2019 v úspešnom príbehu značky, ktorý naštartovala prozákaznícka cenová politika, zavedená v roku 2015. „Našim plánom na rok 2019 je pokračovanie modelovej SUV stratégie, naši klienti sa môžu tešiť aj na špeciálne edície najpredávanejších modelov.

Plánujeme stabilizáciu predajov v regiónoch Slovenska a jedným z našich ťažiskových projektov je aj ďalšie skvalitňovanie popredajných služieb,“ zdôraznil general manager Subaru Rastislav Crkoň.

Zdroj: tlačová správa

Video

Diskusia

K tomuto článku nie je možné pridávať diskusné príspevky.