foto: Nissan

Novinky Elektrifikujeme svet aj pomocou sociálnych médií

Foto: Nissan

20.2. 2017 1:20 V súčasnom svete je šírenie povedomia a informácií použitím médií a elektronických komunikačných kanálov rovnako dôležité ako samotné inovácie.

Ak niekto vytvorí niečo prospešné pre všetkých, no nik sa o tom nedozvie, tak je to rovnako užitočné, akoby to zavrel doma v pivnici a zamkol dvere. Preto je nesmierne dôležitá tvorba komunikačných kanálov a nachádzanie spôsobov, akými budú ľudia informovaní o každej novej zmene aj v oblasti elektromobilov.

foto: Nissan
foto: Nissan
Zdroj: Nissan

Aký je lepší spôsob ako ukázať ľuďom, čo ste pre nich vytvorili, ako cez sociálne siete? Sociálne siete ponúkajú dokonalú súhru podávania informácií, vnímania informácií, interagovania s informáciami a ich ďalšieho zdieľania s ľuďmi v našom okolí. Ak teda máme niečo, čo je zaujímavé a prospešné pre ľudí aj životné prostredie, niečo inovatívne, podané virálnym spôsobom, je zaručené, že sa o tom dozvie obrovský počet ľudí. A presne o to ide. Šíriť povedomie o zelenej energii.

Spoločnosť Nissan už minulý rok predstavila novú digitálnu komunitnú platformu zameranú na zvýšenie povedomia a angažovanosti v oblasti elektromobilov a udržateľného životného štýlu. Program Elektrifikujme svet je stelesnením vízie inteligentnej mobility a povzbudzuje vytváranie chytrejších, lepšie prepojených komunít vyznávajúcich udržateľnejší životný štýl.

Video, ktoré predstavuje sociálnu platformu:

Program Elektrifikujme svet si kladie za cieľ zaujať publikum po celej Európe a inšpirovať ho, aby sa pripojilo k elektrickej revolúcii a vyznávalo chytrejší a udržateľnejší životný štýl. Program tvoria štyri hlavné okruhy: Elektrický životný štýl, Zelené technológie, Udržateľná energia a Čo funguje – téma skúmajúca aktuálne inovácie.

foto: Nissan
foto: Nissan
Zdroj: Nissan

Prostredníctvom sociálnych sietí a webových stránok chce Nissan inšpirovať nové debaty o udržateľnosti a čistejšom životnom štýle. Táto platforma tiež poskytne používateľom fórum na zapojenie sa do diskusií, komunikáciu so značkou a predkladanie svojich názorov. Spustené sú facebookové fanpage zatiaľ pre najväčšie európske štáty a do diskusie sa zapája už takmer pol milióna ľudí.

Gereth Dunsmore, riaditeľ divízie elektromobilov v spoločnosti Nissan Europe, bližšie vysvetľuje zámery aktivít na sociálnych sieťach: „Naša nová platforma Elektrifikujme svet si kladie za cieľ vytvoriť hnutie idúce nad rámec automobilov, ktoré spája ľudí rozhodnutých využívať nové technológie a zelenú energiu na vytváranie udržateľnejších a energeticky účinnejších komunít. Chceme podnecovať diskusie o prínosoch elektrického životného štýlu a demonštrovať našim priaznivcom, ako môžu nové technológie zlepšiť ich životy už dnes, rovnako ako prispievať k lepšiemu životu budúcich generácií.“

-- inzercia platená --

Zdroj: inzercia

Video

Diskusia

K tomuto článku nie je možné pridávať diskusné príspevky.