O 10-15 rokov nebude spoločnosť schopná zabaliť motor a systém na reguláciu výfukových plynov do kompaktného balenia bez výrazného predĺženia zadného previsu. Podľa hlavného dizajnéra Michaela Mauera táto verzia športového auta vždy vyvolávala u šéfov značky rôzne názory, ale myslí si, že tak ako ostatné veľké zmeny, ktoré prešli históriou Porsche, bude aj táto nakoniec akceptovaná. „Som súčasťou skupiny, ktorá prešla od chladenia vzduchom k chladeniu vodou a teraz tu máme motory s turbodúchadlom. Možno má byť elektrická 911 ďalším príbehom.“

Nemecký výrobca má už projekt. Spoločnosť si je vedomá výziev, ktorým musí pri vytváraní elektrického Porsche 911 čeliť. Veľkým hendikepom bude hmotnosť batérií a tak bude najväčšou výzvou udržať dynamické správanie, ktorým sa vyznačujú spaľovacie varianty. Silueta má byť rovnaká, pretože z modelu urobila ikonu. "Silueta súčasnej 911 je ikonická, a tak to musí zostať. Za tie roky sme ukázali, že 911 je vždy 911, aj keď ide o novú generáciu," povedal Mauer magazínu Autocar. Súčasné Porsche 911 s označením 992 (uvedené na trh v roku 2019) je navrhnuté tak, aby pojalo hybridné ústrojenstvo a dokonca aj nabíjanie cez "zástrčku", pričom elektromotor môže byť integrovaný do skrine prevodovky. V sériovom modelovom rade zatiaľ také úpravy nie sú, ale značka na nich už pracuje, pretože elektrifikovaný prototyp 911 bol v júli videný na obľúbenom nemeckom Nürburgringu, kde automobilky testujú svoje novinky.