Brabus je najznámejší zrejme vďaka svojim výtvorom založených na Mercedese G63 AMG. Špecialista na aftermarket prerobil SUV na pick-up ešte pred modernizáciou hnacieho ústrojenstva.

Brabus P 900 Rocket Edition "ONE OF TEN"
Zdroj: Brabus

Pre začiatok dostal G63 väčší 4,5-litrový motor V8, oproti štandardnému 4,0-litrovému. Úpravca to dosiahol inštaláciou nových kovaných piestov a kľukového hriadeľa. K dispozícii je tiež nový výfukový systém, ktorý mení výstupný tón motora. Brabus tiež modernizoval turbodúchadlá a prekalibroval elektronickú riadiacu jednotku.

Brabus P 900 Rocket Edition "ONE OF TEN"
Zdroj: Brabus

Výsledkom je okolo 900 koní (662 kW), čo je dokonca o 315 koní viac ako je štandard. Okrem toho je motor schopný vyvinúť krútiaci moment 1 250 Nm, ale aj Brabus to považoval za príliš veľa a obmedzil ho na 1 050 Nm. Maximálna rýchlosť je tiež obmedzená na 280 km/hod a mohutný automobil teraz váži 2 720 kilogramov. Bez ohľadu na to dokáže výkonný pohon zrýchliť vozidlo na 100 km/h za 3,7 sekundy.

Výtvor sa volá Brabus P 900 Rocket Edition "ONE OF TEN" a vychádza z pickupu XLB, čo je v podstate upravený Mercedes AMG G63. Pick-up má tiež rozšírenie karosérie, ktorá zväčšuje šírku o 100 milimetrov. Vizuálne pridáva špecialista na aftermarket integrovaný predný spojler, kapotu, predné a zadné blatníky, zadný difúzor a niektoré ďalšie štylistické vychytávky. Upgrade dopĺňa sada 24-palcových kolies Brabus Monoblock Z Platinum Edition.

Brabus P 900 Rocket Edition "ONE OF TEN"
Zdroj: Brabus

Exemplár, ktorý vidíte na fotografiách, je dokončený vo farbe Rocket Grey, hoci zákazníci si môžu objednať ten svoj v akejkoľvek farbe. Sivá kontrastuje s výrazným čiernym koženým interiérom s červenými akcentmi. Červenú farbu nájdeme aj na mriežkach reproduktorov, vetracích otvoroch a niektorých spínačoch, ako aj na karbónovom obložení celého kokpitu. Brabus vyrobí len 10 exemplárov s vyvolávacou cenou 649 638 eur bez DPH.