Pod kapotou masívneho GLS, pardon Brabusu 900, pracuje 4,5 litrový vidlicový osemvalec s označením Brabus Rocket 900 V8. Čítate správne, štyri a pol litrový. Pôvodný štvorliter totiž tuningový úpravca ešte nafúkol a aj vďaka zväčšenému zdvihovému objemu sa mu podarilo zdvihnúť maximálny výkon pohonu na úroveň 662 kW (900 k) a krútiaci moment na 1 250 Nm.

Brabus 900.
Zdroj: Brabus

Nanešťastie však pohonná sústava GLS nedokáže dlhodobo prenášať masívnych 1 250 Nm na cestu, preto Brabus krútiaci moment krotí na 1 050 Nm. Za to však ponúka záruku na tri roky resp. 100 000 kilometrov. Okrem väčšieho zdvihového objemu pramení neobyčajný výkon automobilu z viacerých ďalších technický zmien.

Po optickej stránke vynikajú napríklad kované 24" disky kolies či karbónové doplnky. Svetlá výška znížená o 25 mm má prispievať k lepšej stabilite v zákrutách. Brabus 900 ju bude potrebovať.

Pozrite si Brabus 900 vo veľkej galérii, kliknite sem.

Zatiaľ čo sa posádka SUV bude kochať luxusne vypracovaným interiérom, za ktorý by sa nemusel hanbiť ani Mercedes-Maybach, dokáže uháňať tempom 320 km/h.