Audi Volkswagen logo koronavírus.

Novinky Audi a Volkswagen upravili svoje logá: Krátke animácie prinášajú dôležité posolstvo

Foto: Audi/Volkswagen

25.3. 12:44 Nemeckí výrobcovia sa pridali k organizáciám apelujúcim na dodržiavanie karantény a stratégie snažiacej sa zabrániť prudkému šíreniu nového koronavírusu.

Vo svete štyroch kolies nájdeme viacero značiek, ktorých symboly sú jednoducho rozoznateľné. Audi medzi ne bezpochyby patrí. Štyri kruhy používa výrobca z Ingolstadtu už dlhé dekády. Jeho charakteristickú formu teraz šikovne pozmenil, pričom sa k nemu pridal aj Volkswagen.

Obe nemecké automobilky upravili svoje logá, čím reagujú na aktuálnu situáciu. Krátke animácie znázorňujúce premenu typických znakov prinášajú dôležité posolstvo. Je ním sociálna izolácia a tvorbu odstupov medzi ľuďmi, teda kľúčová časť stratégie snažiacej sa zabrániť prudkému šíreniu nového koronavírusu a ním vyvolanej choroby.

V prípade prémiovej značky Audi znázorňuje tento postup rozdelenie prekrývajúcich sa kruhov, pri symbole materskej spoločnosti VW sa od seba vzdialia jednotlivé písmená tvoriace tento symbol. Nemeckí výrobcovia sa tak pridali k organizáciám apelujúcim na dodržiavanie karantény. Napriek vývoju situácie sa totiž stále nájdu ľudia, ktorí dôležitosť boja proti prenášaniu ochorenia Covid-19 zľahčujú.

Diskusia  ()

Video

Diskusia