Táto fráza alebo skôr firemné motto malo premiéru ešte v roku 1971, keď ho vytvoril Hans Bauer. Audi nezaháľalo a od roku 1982 ho precízne používa vo všetkých reklamách spoločnosti. Na niektorých trhoch, ako je napríklad USA či Veľká Británia, sa ani neprekladá. Je to niečo podobné, čo robí Volkswagen už roky so svojim sloganom "Das Auto".

Ale späť k veci. Prostredníctvom siete Linkedin dvaja predstavitelia spoločnosti oznámili svetu, čo ho čaká. Tri prototypy budú predstavené na jeseň tohto roku na autosalóne v Mníchove. Stanú sa dielom spoločnosti Artemis, ktorú poznáme ako divíziu porkočilého vývoja automobilky. Marc Lichte , hlavný konštruktér spoločnosti, potvrdil, že vozidlá nazývané Grand Sphere, Sky Sphere a Urban Sphere budú predstavovať prvý náhľad na novú éru, do ktorej Audi vstupuje.

Audi Grand Sphere koncept.
Zdroj: Audi

Grand Sphere bude zrejme kryštalizácia projektu "Landjet" koncipovaná tak, aby nahradila existujúcu A8, ktorá predstavuje vrchol ponuky. Na rozdiel od predchodcu to bude akási športovo vyzerajúca karoséria shooting brake s rozšíreným rázvorom a výraznou líniou strechy, ktorá vyvrcholí zadnou časťou, ktorú by sme mohli rozdeliť medzi kombi a fastback.

Audi Sky Sphere koncept.
Zdroj: Audi

Sky Sphere bude niečo ako Grand Tourer, prípadne kupé. Jeho silueta nám ukazuje veľmi dlhú kapotu, kabínu umiestnenú takmer na samom chvoste a niekoľko veľmi ostrých línií. Všetko naznačuje, že bude pochádzať priamo z Grand Sphere, s ktorou možno zdieľa platformu PPE vyvinutú s pomocou Porsche.

Audi Urban Sphere koncept.
Zdroj: Audi

Urban Sphere sa podľa náčrtu prezentuje ako obrovské SUV, ktoré bude mať na rozdiel od svojich bratov zredukuje priestor kapoty na minimum. Cestujúci sa môžu tešiť z priestrannej kabíny a pri uvedení na trh v roku 2026 pravdepodobne dostane komerčné označenie Q8 e-tron (Audi už potvrdilo, že súčasný e-tron bude nahradený väčším elektrickým SUV).

Očakáva sa, že tieto tri vozidlá budú na rovnakej technologickej úrovni. V tomto zmysle by mali obsahovať najnovšiu evolúciu operačného systému vw.OS a pokročilé možnosti autonómneho riadenia.