Ak by sme prvého apríla narazili na informáciu, že Volkswagen sa v USA plánuje zmeniť na Voltswagen v záujme väčšej orientácie na elektromobilitu, určite by nám okamžite bolo jasné, že ide o pokus zaujať na prvý deň. Keď sme však túto informáciu zahliadli 29.3. a následne ju 30.3. opätovne oficiálna potvrdila americká divízia VW, verili sme, že toto nakoniec ani nie je iba pokus o žart. Bol. A vyšiel parádne. Uverejňovanie prvoaprílových žartov v predstihu a bez malého upozornenia na konci, že ide o prvoaprílový vtip, je neštandardné, no Volkswagenu poslúžilo. Podobne ako my uverejnili správu aj podstatne vplyvnejšie médiá. Otázne však je, či je toto cesta, ktorou by sa marketingové oddelenia mali vydať aj do budúcnosti: Najskôr vypustiť fámy, ktoré deň na to potvrdí oficiálna tlačová správa, ktoré deň na to dementujú nadradené zložky automobilky, pričom prvý apríl je stále až o deň neskôr. Bizarné. 

Toto je článok, o ktorom hovoríme:

Našim čitateľom sa ospravedlňujeme za to, že sme VW naleteli. Nebol to úmysel. Do budúcnosti budeme robiť všetko pre to, aby sme sa podobným omylom vyhli.