Toto nie je nič iné ako zvedavá otázka, ktorá ponúka niekoľko zaujímavých odpovedí. Niektoré ste možno čakali, iné zasa budú pre vás prekvapením. Poďme sa teda spolu pozrieť na to, ktorého výrobcu stojí získanie pomyselného Ferrari najviac úsilia, a kto sa v automobilovom svete nemusí až tak snažiť.

Ford

Posledným na tomto zozname je Ford, jedna z tých značiek, ktoré sa doteraz rozhodli ísť na vlastnú päsť. S veľkou históriou a mnohými desaťročiami úspechu ziskovosť z každého predaného vozidla pribúdajúcimi rokmi klesá.

Takto majú Američania potrebu predať 758 áut, aby mohli získať rovnaké výhody ako s jediným Ferrari. Bezpochyby musia tvrdo pracovať, aby optimalizovali svoje náklady, pretože ich autá sú v poslednej dobe výborné. Najmä čo sa dynamiky týka.