Verzia, ktorú som testovala, ukrýva pod kapotou 1,0 litrový benzínový trojvalcový motor TSI s objemom 999 cm3 a výkonom 81 kW. Radenie rýchlostí zabezpečuje manuálna šesťstupňová prevodovka. Pochopiteľne, prejav trojvalca je znateľný a nie je zvukom, po ktorom by túžil akýkoľvek milovník áut. No jazda s ním bola pomerne dynamická, dokonca aj s naloženým osemdesiatkilovým boxovacím mechom a dvoma pasažiermi, dokopy s váhou 150 kilogramov.

Škoda Scala 1,0 TSI Ambition
Zdroj: Nina Pánska

Spotreba, ktorú som priemerne dosahovala, je 6,4 l/100 km. Bola výsledkom jazdy mestom, mimo mesta a diaľnicou, v približne rovnakom pomere v bežnom, každodennom tempe, pričom som sa o čo najlepšiu spotrebu nesnažila. Podvozok má Scala príjemný, ničím extra ma neprekvapil, ale nemala som k nemu ani námietky. Čo sa týka priestoru, hrá v prospech tohto auta. Kufor má veľkorysý objem 467 až 1 410 litrov. Viac obrázkov nájdete v galérii.

Rázvor tvorí 2 636 milimetrov a teda je predpoklad, že sedenie v zadnom rade bude pohodlné s dostatočným priestorom na nohy. Je to skutočne tak, a osoby do približne 180 centimetrov, by sa mali komfortne usadiť s veľkou rezervou a to čo sa týka oblasti nôh aj hlavy. Pre zaujímavosť, rázvor Škody Supeb Combi je iba o približne 200 milimetrov dlhší. Scala mala obuté zimné pneumatiky na obyčajných 16 palcových strieborných päťlúčových diskoch, na zimu ideálne.