Dizajn mestského hybridu osloví skôr staršiu generáciu a nemusí sa páčiť každému. Ak sa však nad tento predsudok povznesiem, objektívne má majiteľovi čo ponúknuť a to hneď v niekoľkých smeroch. Jednou z hlavných predností je výhľad z vozidla. Vďaka skleným plochám, úzkemu A-stĺpiku a veľkému vnútornému spätnému zrkadlu má vodič výborný prehľad o samotnom aute a dianí okolo neho.
Interiér je navrhnutý dômyselne. Na každom kúsku nájdeme odkladací priestor, alebo priečinok. Síce sú v aute použité lacnejšie pôsobiace materiály a tvrdé plasty, zodpovedajú však jeho cenovej relácii, ľahko sa udržiavajú a jednotlivé komponenty sú pevne uchytené. Vytkla by som iba koženku okolo radiacej páky, Jazz mal najazdených sotva 3 000 km a už to na nej zanechalo viditeľné následky.
Prekvapenie je aj vnútorný priestor. Napriek rozmerom auta majú cestujúci vpredu aj vzadu okolo seba dostatok miesta, aj keď je sedadlo vodiča posunuté úplne vzadu, vedela som sa zaň posadiť aj s priestorom na kolená. Všetko ale závisí od konkrétnej postavy. Batožinová časť nie je veľká, ale na mestské auto na bežné každodenné presuny do práce a do obchodu plne postačuje.
Zoznámenie s autom netrvá dlho, tlačidlá a ovládače v interiéri sú intuitívne rozmiestnené a nie je ich tam veľa. Pripojenie mobilného telefónu prebehlo rýchlo a jednoducho, bezdrôtovo prostredníctvom Apple CarPlay. Niekoľko krát sa mi však stalo, že obraz displeja infotainmentu zamrzol, zobrazoval neaktuálny čas a pieseň, ktorá už dávno nehrala. Viac obrázkov nájdete v galérii.