Téme znižovania spotreby paliva sme venovali aj celú epizódu podcastu. Vypočujte si ju zdarma kliknutím na tento link.
Zaujíma vás konkrétny segment? Prekliknite sa priamo naň!
- Automobily segmentu A (Volkswagen up!, Toyota Aygo, Fiat 500...)
- Automobily segmentu B (Dacia Sandero, Renault Clio, Ford Fiesta...)
- Automobily segmentu C (Opel Astra, Mazda3, Mercedes-Benz triedy A...)
- Automobily segmentu D (Škoda Superb, BMW radu 3, Peugeot 508...)
- Automobily segmentu E (Audi A6, Mercedes-Benz triedy E, BMW radu 5...)
Segment A - Najmenšie automobily
10. priečka: Volkswagen Up! TSI Blue Motion Technology dosahuje maximálny výkon na úrovni 66 kW (90 k). Spotreba zážihového modelu v kombinovanom cykle by sa podľa automobilky mala pohybovať na úrovni 4,4 l/100 km. V realite sa jeho apetít ustálil na hodnote 5,2 l/100 km.
9. priečka: Volkswagen Up! MPI dosahuje maximálny výkon na úrovni 44 kW (60 k). Spotreba zážihového modelu v kombinovanom cykle by sa podľa automobilky mala pohybovať na úrovni 4,5 l/100 km. V realite sa jeho apetít ustálil na hodnote 5,1 l/100 km.
8. priečka: Renault Twingo Energy TCe 90 dosahuje maximálny výkon na úrovni 66 kW (90 k). Spotreba zážihového modelu v kombinovanom cykle by sa podľa automobilky mala pohybovať na úrovni 4,3 l/100 km. V realite sa jeho apetít ustálil na hodnote 5,1 l/100 km.
7. priečka: Toyota Aygo x-play dosahuje maximálny výkon na úrovni 51 kW (69 k). Spotreba zážihového modelu v kombinovanom cykle by sa podľa automobilky mala pohybovať na úrovni 4,1 l/100 km. V realite sa jeho apetít ustálil na hodnote 5,0 l/100 km.
6. priečka: Citroën C1 VTi 68 dosahuje maximálny výkon na úrovni 51 kW (69 k). Spotreba zážihového modelu v kombinovanom cykle by sa podľa automobilky mala pohybovať na úrovni 4,1 l/100 km. V realite sa jeho apetít ustálil na hodnote 4,9 l/100 km.