Kým celý trh na Slovensku za prvých deväť mesiacov medziročne rástol o 7,6%, Hyundai zvýšil svoje predaje o 22% a posilnil trhový podiel o 1,1 percentuálneho bodu. Ku koncu septembra 2021 bol zároveň Hyundai najpredávanejšou značkou vozidiel u súkromných osôb. Fyzické osoby sa podpísali pod predaj 2 989 kusov vozidiel a u súkromnej klientely tak dosiahol Hyundai trhový podiel až 16%. Pod predajné úspechy značky Hyundai sa najvýraznejšou mierou podpísali modely i30 (2 675 ks) a Tucson (1 719 ks), ktoré zároveň patrili k piatim najpredávanejším modelom tohto roka vôbec.

Z modelového radu i30 sa ku koncu septembra 2021 predalo už 2 675 kusov. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka ide o nárast o vyše 53%. Obľúbená i30-tka je zároveň tretím najpredávanejším vozidlom tohto roka na Slovensku a v segmente C1 dominuje s podielom vyše 26%. Segment SUV-C zasa s výrazným náskokom ovládol model Tucson. Tento rok sa z neho doteraz predalo už 1 719 kusov, čo je o takmer 25% viac ako v minulom roku.

Hyundai i30.
Zdroj: Auto Bild

Z ďalších modelov značky Hyundai k celkovému výsledku významne prispeli modely i20 (832 ks), Kona (437 ks), Santa Fe (209 ks) a i10 (187 ks). Z nového crossoveru Bayon, ktorý začal Hyundai u nás predávať v letných mesiacoch, sa do konca septembra predalo 72 kusov. Očakávaná tohtoročná novinka od Hyundai, priestranné elektrické CUV IONIQ 5, zaznamenala vynikajúci vstup na trh. Kým prvé vozidlá dorazili na Slovensko len v auguste, ku koncu septembra ich jazdilo po slovenských cestách už 14. Importér zároveň eviduje ďalších vyše 40 objednávok.