Autobild Slovensko
Späť na článok: Išiel som len rýchlosťou 5 km/h, ale bola to najzaujímavejšia jazda môjho života
Zatvoriť galériu

1/12 Farmár hľadá traktor. Reportér a vidiecke dieťa Holger Karkheck (1,83 m) pred kolosom. Priemer kolesa je 2,15 metra. Foto: Auto Bild

2/12 Farmár hľadá traktor. Reportér a vidiecke dieťa Holger Karkheck (1,83 m) pred kolosom. Priemer kolesa je 2,15 metra. Foto: Auto Bild

3/12 Kabína je od vonkajšieho sveta odizolovaná a plne klimatizovaná, prach zostáva vonku. Foto: Auto Bild

4/12 Kultivátor s hmotnosťou 7,4 tony a pracovným záberom 4,80 metra ťahá traktor cez pole ako po masle. Foto: Auto Bild

5/12 Traktorista kontroluje funkcie na 12-palcovom dotykovom displeji. Foto: Auto Bild

6/12 Tento traktor je snom farmárov! So strojmi z môjho detstva má toho už len málo spoločného. Foto: Auto Bild

7/12 Obaja majú 530 koní, jeden z nich je „svinsky“ drahý. Náš testovací Taycan to nie je... Foto: Holger Karkheck

8/12 Palubný počítač prepojený s GPS vyráta potrebný počet otočení, aby bolo pole pokryté bez zbytočných prejazdov. Foto: Holger Karkheck

9/12 Obaja majú 530 koní, jeden z nich je „svinsky“ drahý. Náš testovací Taycan leží o niečo nižšie než Claas. Nielen výškou, ale aj cenovo. Foto: Auto Bild

10/12 Traktor si pomocou GPS vypočíta dráhu po poli a potom už jazdí plne autonómne (len na úvrati vodič musí otočiť volantom). Foto: Auto Bild

11/12 Claas jazdí po poli riadený cez GPS. Maximálna odchýlka sú dva centimetre. Foto: Auto Bild

12/12 Traktor sa po poli riadi týmto veľkým joystickom. Je chladený vzduchom, aby sa traktoristovi nepotila ruka. Foto: Auto Bild

Farmár hľadá traktor. Reportér a vidiecke dieťa Holger Karkheck (1,83 m) pred kolosom. Priemer kolesa je  2,15 metra. Farmár hľadá traktor. Reportér a vidiecke dieťa Holger Karkheck (1,83 m) pred kolosom. Priemer kolesa je  2,15 metra.
Farmár hľadá traktor. Reportér a vidiecke dieťa Holger Karkheck (1,83 m) pred kolosom. Priemer kolesa je  2,15 metra. Farmár hľadá traktor. Reportér a vidiecke dieťa Holger Karkheck (1,83 m) pred kolosom. Priemer kolesa je  2,15 metra.
Kabína je od vonkajšieho sveta odizolovaná a plne klimatizovaná, prach zostáva vonku. Kabína je od vonkajšieho sveta odizolovaná a plne klimatizovaná, prach zostáva vonku.
Kultivátor s hmotnosťou 7,4 tony a pracovným záberom 4,80 metra ťahá traktor cez pole ako po masle. Kultivátor s hmotnosťou 7,4 tony a pracovným záberom 4,80 metra ťahá traktor cez pole ako po masle.
Traktorista kontroluje funkcie na 12-palcovom dotykovom displeji. Traktorista kontroluje funkcie na 12-palcovom dotykovom displeji.
Tento traktor je snom farmárov! So strojmi z môjho detstva má toho už len málo spoločného. Tento traktor je snom farmárov! So strojmi z môjho detstva má toho už len málo spoločného.
Obaja majú 530 koní, jeden z nich je „svinsky“ drahý. Náš testovací Taycan to nie je... Obaja majú 530 koní, jeden z nich je „svinsky“ drahý. Náš testovací Taycan to nie je...
Palubný počítač prepojený s GPS vyráta potrebný počet otočení, aby bolo pole pokryté bez zbytočných prejazdov. Palubný počítač prepojený s GPS vyráta potrebný počet otočení, aby bolo pole pokryté bez zbytočných prejazdov.
Obaja majú 530 koní, jeden z nich je „svinsky“ drahý. Náš testovací Taycan leží o niečo nižšie než Claas. Nielen výškou, ale aj cenovo. Obaja majú 530 koní, jeden z nich je „svinsky“ drahý. Náš testovací Taycan leží o niečo nižšie než Claas. Nielen výškou, ale aj cenovo.
Traktor si pomocou GPS vypočíta dráhu po poli a potom už jazdí plne autonómne (len na úvrati vodič musí otočiť volantom). Traktor si pomocou GPS vypočíta dráhu po poli a potom už jazdí plne autonómne (len na úvrati vodič musí otočiť volantom).
Claas jazdí po poli riadený cez GPS. Maximálna odchýlka sú dva centimetre. Claas jazdí po poli riadený cez GPS. Maximálna odchýlka sú dva centimetre.
Traktor sa po poli riadi týmto veľkým joystickom. Je chladený vzduchom, aby sa traktoristovi nepotila ruka. Traktor sa po poli riadi týmto veľkým joystickom. Je chladený vzduchom, aby sa traktoristovi nepotila ruka.
BMW M3 CS

Odhalené úplne nové vysokovýkonné BMW M3 CS: Na okruh, ale aj na všedný deň

ŠKODA KAROQ

Test I Škoda Karoq 2,0 TDI 4x4 DSG Style: Takmer dokonalá kombinácia

AUTO BILD v spolupráci so skúšobnou spoločnosťou KÜS otestoval desať čističov čalúnenia! A minimálne tí najlepší v teste splnili svoje sľuby.

Kto odstráni tú špinu? Porovnanie prostriedkov na čalúnenie

Obrovské ľadviny a delené svetlomety. Denné svetlá sú hore, stretávacie a diaľkové svetlá dolu. Výkon, luxus, technológie – to všetko ponúka nový i7 v hojnom počte. Skutočné technické umenie na kolesách. Háčik? Aj veľ­kosť a hmotnosť dosiahli svoje hranice.

Prvá jazda I Plne elektrické BMW i7 je ako z iného vesmíru

Lexus NX 450h+.

Test I Lexus NX 450h+: Konečne prémiový plug-in hybrid, ktorý dáva zmysel

Ilustračný obrázok

Trasenie riadenia pri jazde, alebo brzdení, môže mať jednoduchú príčinu