Autobild Slovensko
Späť na článok: Primitív za volantom? Ako vnímame značky
Zatvoriť galériu

1/23 ikona Foto: AUTO BILD

2/23 Audi: Väčšinou ide príťažlivých a športovo založených mužov, z hľadiska príjmov a profesionálnych úspechov sú skôr priemerní. A navyše aj do určitej miery arogantní. Foto: AUTO BILD

3/23 BMW: Keď už sme pri arogancii, majitelia BMW zaujímajú jedno z popredných miest. Naviac im slovo „ekológia“ zjavne nič nehovorí. V porovnaní s majiteľmi Audi sú však ešte príťažlivejší, športovejší, mladší...a chudobnejší. Foto: AUTO BILD

4/23 Dacia: Peniaze nehrajú rolu. Spomedzi ostatných značiek žiadny iný nezarába tak málo, ako ľudia za volantom Dacie. Respondenti odhadli čistý mesačný príjem na 1 900 eur. Ide o skromných a v podstate veľmi priemerných ľudí. Foto: AUTO BILD

5/23 Ferrari: O skromnosti nemôže byť ani reči, toto slovo majiteľovi Ferrari nenájde ani Google. V arogancii nemá páru. On, samozrejme. Ženy Ferrari nemajú. Ferrarista je o niečo starší, ale stále štíhly a športovo založený. Zastáva vysoké funkcie a podľa respondentov zarába odhadom 18 100 eur mesačne. Foto: Dreamstime

6/23 Fiat: Talianske autá z Turína majú veselé ženy. Okej, aj pár mužov. Fiatisti sú neskutočne skromní, mladí a veľmi otvorení. Žiadny z nich nemá nezastáva vysokú funkciu a zarábajú najviac 2 000 eur mesačne. Foto: AUTO BILD

7/23 Ford: Ford je v podstate mužské auto. Jeho majiteľ je v strednom veku, profesionálne skôr priemerne úspešný, neveľmi atraktívny a očkovaný proti športovým aktivitám. Inak ide o priemerného a skromného človeka, ktorý mesačne zarába 2 900 eur. Foto: AUTO BILD

8/23 Okolie človeka posudzuje aj na základe značky jeho vozidla Foto: AUTO BILD

9/23 Jaguar: Vlastniť Jaguar je vážna vec. Podobne ako u Ferrari aj túto značku vlastnia vysoko postavení a bohatí starší manažéri, ktorí sú naviac arogantní a ekológia im nič nehovorí. Foto: AUTO BILD

10/23 Mercedes: Trojcípu hviezdu vlastnia v Nemecku výlučne malomeštiaci. Sú arogantní, veľmi vážni, absolútne nešportovo založení a neekologickí. V podstate nemajú žiadnu pozitívnu vlastnosť. Cena útechy: majú viac peňazí než väčšina ostatných vodičov. Foto: AUTO BILD

11/23 Mini: Ženské auto každou bunkou. Mladá majiteľka síce nemá veľa peňazí, zato je otvorená, atraktívna, športovo založená, štíhla a veselá. Mesačný príjem odhadli respondenti na 2 200 eur. Foto: AUTO BILD

12/23 Opel: Bohatstvom, fyzickou príťažlivosťou a športovým založením neoplýva ani majiteľ Opla. Naviac je vážnejší a väčší malomeštiak než ostatní. Aspoň je skromný, keďže mesačne zarába odhadom 2 000 eur. Foto: AUTO BILD

13/23 Peugeot: Francúzsku značku jazdia v podstate vyrovnaným pomerom ženy aj muži, i keď respondenti sa tesne priklonili k nežnejšiemu pohlaviu. Majiteľ Peugeotu nijako nevyčnieva, je skromný a v porovnaní s ostatnými zarába menej, odhadom 2 000 eur. Foto: AUTO BILD

14/23 Porsche: Majiteľ je veľmi mužný, úspešný dobre zarábajúci a pochopiteľne veľmi arogantný. Určite je štíhly a vyšportovaný, ale ekológia ho podobne ako kolegu z Ferrari absolútne nezaujíma. Foto: AUTO BILD

15/23 Renault: Je veľmi podobný majiteľovi Peugeotu, akurát sa rozhodol pre Renault: nijako nevyčnieva, je skromný a v porovnaní s ostatnými zarába menej, odhadom 2 000 eur. Možno je oproti Peugeotu ešte trošku starší a skromnejší. Foto: AUTO BILD

16/23 Seat: Za volantom Španiela možno nájsť skôr mladších ľudí a najmä ženy. Sú veselí, štíhli a skromní, ich príjem sa pohybuje okolo 2 000 eur mesačne. Foto: AUTO BILD

17/23 Smart: V podstate dvojča Mini. Za volantom možno nájsť prevažne stredne úspešnú mladú ženu, ktorá nemá veľa peňazí, ale je otvorená, štíhla a veselá. Foto: AUTO BILD

18/23 Tesla: Auto pre profesionálne úspešného muža s dobrým príjmom, odhadovaným na 4 700 eur mesačne. Majiteľ Tesly myslí ekologicky, je štíhly a športovo založený, no nechýba mu ani menšia dávka arogancie. Foto: AUTO BILD

19/23 Toyota: Japonca vlastní otvorený, skromný a veselý muž, ktorý obvykle myslí ekologicky. Profesionálne sa dostal do stredného manažmentu a zarába okolo 2 000 eur mesačne. Foto: AUTO BILD

20/23 VW: S VW jazdí príkladný muž. Je síce o niečo väčší malomeštiak než ostatní, ale aj skromnejší. Inak ide v podstate o priemerného človeka, ktorý však zarába trošku podpriemerne. Foto: AUTO BILD

21/23 Volvo: Za volantom Švéda nájdete vážneho, staršieho, neatraktívneho a neveľmi vyšportovaného muža. Zväčša myslí ekologicky, dotiahol to do stredného manažmentu a zarába najviac 2 900 eur mesačne. Foto: AUTO BILD

22/23 ikona Foto: AUTO BILD

23/23 Okolie človeka posudzuje aj na základe značky jeho vozidla Foto: AUTO BILD

ikona ikona
Audi: Väčšinou ide príťažlivých a športovo založených mužov, z hľadiska príjmov a profesionálnych úspechov sú skôr priemerní. A navyše aj do určitej miery arogantní. Audi: Väčšinou ide príťažlivých a športovo založených mužov, z hľadiska príjmov a profesionálnych úspechov sú skôr priemerní. A navyše aj do určitej miery arogantní.
BMW: Keď už sme pri arogancii, majitelia BMW zaujímajú jedno z popredných miest. Naviac im slovo „ekológia“ zjavne nič nehovorí. V porovnaní s majiteľmi Audi sú však ešte príťažlivejší, športovejší, mladší...a chudobnejší. BMW: Keď už sme pri arogancii, majitelia BMW zaujímajú jedno z popredných miest. Naviac im slovo „ekológia“ zjavne nič nehovorí. V porovnaní s majiteľmi Audi sú však ešte príťažlivejší, športovejší, mladší...a chudobnejší.
Dacia: Peniaze nehrajú rolu. Spomedzi ostatných značiek žiadny iný nezarába tak málo, ako ľudia za volantom Dacie. Respondenti odhadli čistý mesačný príjem na 1 900 eur. Ide o skromných a v podstate veľmi priemerných ľudí. Dacia: Peniaze nehrajú rolu. Spomedzi ostatných značiek žiadny iný nezarába tak málo, ako ľudia za volantom Dacie. Respondenti odhadli čistý mesačný príjem na 1 900 eur. Ide o skromných a v podstate veľmi priemerných ľudí.
Ferrari: O skromnosti nemôže byť ani reči, toto slovo majiteľovi Ferrari nenájde ani Google. V arogancii nemá páru. On, samozrejme. Ženy Ferrari nemajú. Ferrarista je o niečo starší, ale stále štíhly a športovo založený. Zastáva vysoké funkcie a podľa respondentov zarába odhadom 18 100 eur mesačne. Ferrari: O skromnosti nemôže byť ani reči, toto slovo majiteľovi Ferrari nenájde ani Google. V arogancii nemá páru. On, samozrejme. Ženy Ferrari nemajú. Ferrarista je o niečo starší, ale stále štíhly a športovo založený. Zastáva vysoké funkcie a podľa respondentov zarába odhadom 18 100 eur mesačne.
Fiat: Talianske autá z Turína majú veselé ženy. Okej, aj pár mužov. Fiatisti sú neskutočne skromní, mladí a veľmi otvorení. Žiadny z nich nemá nezastáva vysokú funkciu a zarábajú najviac 2 000 eur mesačne. Fiat: Talianske autá z Turína majú veselé ženy. Okej, aj pár mužov. Fiatisti sú neskutočne skromní, mladí a veľmi otvorení. Žiadny z nich nemá nezastáva vysokú funkciu a zarábajú najviac 2 000 eur mesačne.
Ford: Ford je v podstate mužské auto. Jeho majiteľ je v strednom veku, profesionálne skôr priemerne úspešný, neveľmi atraktívny a očkovaný proti športovým aktivitám. Inak ide o priemerného a skromného človeka, ktorý mesačne zarába 2 900 eur. Ford: Ford je v podstate mužské auto. Jeho majiteľ je v strednom veku, profesionálne skôr priemerne úspešný, neveľmi atraktívny a očkovaný proti športovým aktivitám. Inak ide o priemerného a skromného človeka, ktorý mesačne zarába 2 900 eur.
Okolie človeka posudzuje aj na základe značky jeho vozidla Okolie človeka posudzuje aj na základe značky jeho vozidla
Jaguar: Vlastniť Jaguar je vážna vec. Podobne ako u Ferrari aj túto značku vlastnia vysoko postavení a bohatí starší manažéri, ktorí sú naviac arogantní a ekológia im nič nehovorí. Jaguar: Vlastniť Jaguar je vážna vec. Podobne ako u Ferrari aj túto značku vlastnia vysoko postavení a bohatí starší manažéri, ktorí sú naviac arogantní a ekológia im nič nehovorí.
Mercedes: Trojcípu hviezdu vlastnia v Nemecku výlučne malomeštiaci. Sú arogantní, veľmi vážni, absolútne nešportovo založení a neekologickí. V podstate nemajú žiadnu pozitívnu vlastnosť.  Cena útechy: majú viac peňazí než väčšina ostatných vodičov. Mercedes: Trojcípu hviezdu vlastnia v Nemecku výlučne malomeštiaci. Sú arogantní, veľmi vážni, absolútne nešportovo založení a neekologickí. V podstate nemajú žiadnu pozitívnu vlastnosť.  Cena útechy: majú viac peňazí než väčšina ostatných vodičov.
Mini: Ženské auto každou bunkou. Mladá majiteľka síce nemá veľa peňazí, zato je otvorená, atraktívna, športovo založená, štíhla a veselá. Mesačný príjem odhadli respondenti na 2 200 eur. Mini: Ženské auto každou bunkou. Mladá majiteľka síce nemá veľa peňazí, zato je otvorená, atraktívna, športovo založená, štíhla a veselá. Mesačný príjem odhadli respondenti na 2 200 eur.
Opel: Bohatstvom, fyzickou príťažlivosťou a športovým založením neoplýva ani majiteľ Opla. Naviac je vážnejší a väčší malomeštiak než ostatní. Aspoň je skromný, keďže mesačne zarába odhadom 2 000 eur. Opel: Bohatstvom, fyzickou príťažlivosťou a športovým založením neoplýva ani majiteľ Opla. Naviac je vážnejší a väčší malomeštiak než ostatní. Aspoň je skromný, keďže mesačne zarába odhadom 2 000 eur.
Peugeot: Francúzsku značku jazdia v podstate vyrovnaným pomerom ženy aj muži, i keď respondenti sa tesne priklonili k nežnejšiemu pohlaviu. Majiteľ Peugeotu nijako nevyčnieva, je skromný a v porovnaní s ostatnými zarába menej, odhadom 2 000 eur. Peugeot: Francúzsku značku jazdia v podstate vyrovnaným pomerom ženy aj muži, i keď respondenti sa tesne priklonili k nežnejšiemu pohlaviu. Majiteľ Peugeotu nijako nevyčnieva, je skromný a v porovnaní s ostatnými zarába menej, odhadom 2 000 eur.
Porsche: Majiteľ je veľmi mužný, úspešný dobre zarábajúci a pochopiteľne veľmi arogantný. Určite je štíhly a vyšportovaný, ale ekológia ho podobne ako kolegu z Ferrari absolútne nezaujíma. Porsche: Majiteľ je veľmi mužný, úspešný dobre zarábajúci a pochopiteľne veľmi arogantný. Určite je štíhly a vyšportovaný, ale ekológia ho podobne ako kolegu z Ferrari absolútne nezaujíma.
Renault: Je veľmi podobný majiteľovi Peugeotu, akurát sa rozhodol pre Renault: nijako nevyčnieva, je skromný a v porovnaní s ostatnými zarába menej, odhadom 2 000 eur. Možno je oproti Peugeotu ešte trošku starší a skromnejší. Renault: Je veľmi podobný majiteľovi Peugeotu, akurát sa rozhodol pre Renault: nijako nevyčnieva, je skromný a v porovnaní s ostatnými zarába menej, odhadom 2 000 eur. Možno je oproti Peugeotu ešte trošku starší a skromnejší.
Seat: Za volantom Španiela možno nájsť skôr mladších ľudí a najmä ženy. Sú veselí, štíhli a skromní, ich príjem sa pohybuje okolo 2 000 eur mesačne. Seat: Za volantom Španiela možno nájsť skôr mladších ľudí a najmä ženy. Sú veselí, štíhli a skromní, ich príjem sa pohybuje okolo 2 000 eur mesačne.
Smart: V podstate dvojča Mini. Za volantom možno nájsť prevažne stredne úspešnú mladú ženu, ktorá nemá veľa peňazí, ale je otvorená, štíhla a veselá. Smart: V podstate dvojča Mini. Za volantom možno nájsť prevažne stredne úspešnú mladú ženu, ktorá nemá veľa peňazí, ale je otvorená, štíhla a veselá.
Tesla: Auto pre profesionálne úspešného muža s dobrým príjmom, odhadovaným na 4 700 eur mesačne. Majiteľ Tesly myslí ekologicky, je štíhly a športovo založený, no nechýba mu ani menšia dávka arogancie. Tesla: Auto pre profesionálne úspešného muža s dobrým príjmom, odhadovaným na 4 700 eur mesačne. Majiteľ Tesly myslí ekologicky, je štíhly a športovo založený, no nechýba mu ani menšia dávka arogancie.
Toyota: Japonca vlastní otvorený, skromný a veselý muž, ktorý obvykle myslí ekologicky. Profesionálne sa dostal do stredného manažmentu a zarába okolo 2 000 eur mesačne. Toyota: Japonca vlastní otvorený, skromný a veselý muž, ktorý obvykle myslí ekologicky. Profesionálne sa dostal do stredného manažmentu a zarába okolo 2 000 eur mesačne.
VW: S VW jazdí príkladný muž. Je síce o niečo väčší malomeštiak než ostatní, ale aj skromnejší. Inak ide v podstate o priemerného človeka, ktorý však zarába trošku podpriemerne. VW: S VW jazdí príkladný muž. Je síce o niečo väčší malomeštiak než ostatní, ale aj skromnejší. Inak ide v podstate o priemerného človeka, ktorý však zarába trošku podpriemerne.
Volvo: Za volantom Švéda nájdete vážneho, staršieho, neatraktívneho a neveľmi vyšportovaného muža. Zväčša myslí ekologicky, dotiahol to do stredného manažmentu a zarába najviac 2 900 eur mesačne. Volvo: Za volantom Švéda nájdete vážneho, staršieho, neatraktívneho a neveľmi vyšportovaného muža. Zväčša myslí ekologicky, dotiahol to do stredného manažmentu a zarába najviac 2 900 eur mesačne.
ikona ikona
Okolie človeka posudzuje aj na základe značky jeho vozidla Okolie človeka posudzuje aj na základe značky jeho vozidla
Ilustračná snímka

Takmer 400-tisíc vodičským preukazom sa čoskoro skončí platnosť! Je medzi nimi aj ten váš?

Ilustračná foto.

Keď vek nie je prekážkou: Storočná starenka sa objavila v autoškole, aby si obnovila vodičák

Chodci kontra vodiči.

Chodci kontra vodiči: Nevraživosť sa v zime nevypláca, poučky či vzorce sú zbytočné

Ilustračná foto

Minikvíz: Dokážete rozpoznať auto aj podľa rozmazanej fotografie? II. časť

ikona

Selfie: Nebezpečný fenomén v aute zabíja

ikona

Po párty za volant? Risk i bez alkoholu v krvi