1/15 Vydolované priestory pokrývajú plochu asi 120 štvorcových kilometrov. Baňa Werra, v ktorej spoločnosť K+S ťaží soľ, má rozsiahlu cestnú sieť, ktorá sa neustále mení. Nepoužívané oblasti sú uzatvorené násypmi. Foto: Auto Bild
2/15 Gigantické haldy vyťaženej hlušiny na povrchu sú nezameniteľnou scenériou Hessenska. Foto: Auto Bild
3/15 Vydolované priestory pokrývajú plochu asi 120 štvorcových kilometrov. Baňa Werra, v ktorej spoločnosť K+S ťaží soľ, má rozsiahlu cestnú sieť, ktorá sa neustále mení. Nepoužívané oblasti sú uzatvorené násypmi. Foto: Auto Bild
4/15 T1-Bulli slúži v podzemí dlhé desaťročia pred vyradením ako sanitka. Foto: Auto Bild
5/15 Okrem Mercedesu G sa v minulosti využíval aj VW 181. Foto: Auto Bild
6/15 Pred vjazdom do ťažobnej šachty treba zanechať na háčiku značku. Tak je jasné, kto sa nachádza vnútri. Foto: Auto Bild
7/15 Automechanik Philipp Kuliberda si už na svoju prácu v hlbokom podzemí zvykol rovnako ako na vrstvy soli. Prilba je v bani stále povinná. Foto: Auto Bild
8/15 Učňovské opravárenské výcvikové stredisko 700 metrov pod zemou. Nechýba banícky pozdrav Zdar boh! Foto: Auto Bild
9/15 Výdajňa skladu. Skladník Florian Bäumel má tu v podzemí náhradné diely v cene 8,5 milióna eur. Foto: Auto Bild
10/15 Všetky automobily sú ošetrované v hlavnej dielni. Meria asi 18 000 štvorcových metrov. Foto: Auto Bild
11/15 Kolesový nakladač prichádza dolu v rozloženom stave. Štvrť roka trvá jeho poskladanie. Do lyžice sa mu zmestí 30 ton soli. Foto: Auto Bild
12/15 Ak je vlhkosť vzduchu menej ako 30 percent, nespôsobuje soľ žiadne škody. Foto: Auto Bild
13/15 Premávka v podzemí je prísne regulovaná. Aby sa neprekračovala povolená rýchlosť, majú autá zablokované vyššie rýchlostné stupne. Foto: Auto Bild
14/15 Usadeniny soli sú všade, vrátane priestoru pod kapotou. Foto: Auto Bild
15/15 Sanitka Mercedes W 123 bola zakúpená už ako ojazdená. Pre prípad nutnosti parkuje pri šachte, v ktorej sa ťaží. Foto: Auto Bild