1/73
2/73 Mercedes-Benz 300 z roku 1980 s naftovým agregátom so zdvihovým objemom 3,0 litra a výkonom 92 kW (125 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 14 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
3/73 BMW 1502 z roku 1975 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,6 litra a výkonom 55 kW (75 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 14 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
4/73 NSU TTS z roku 1968 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,0 litra a výkonom 51 kW (70 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 14 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
5/73 Volkswagen 1303 z roku 1972 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,3 litra a výkonom 32 kW (44 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 15 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
6/73 Renault 5 Alpine Turbo z roku 1982 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,4 litra a výkonom 79 kW (108 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 15 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
7/73 Porsche 924 Turbo z roku 1978 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,0 litra a výkonom 125 kW (170 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 16 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
8/73 Opel Commodore GS/E z roku 1973 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,8 litra a výkonom 118 kW (160 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 16 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
9/73 Ford Escort Cosworth RS z roku 1992 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,0 litra a výkonom 162 kW (220 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 17 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
10/73 BMW 325iX Automatic Kat z roku 1986 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,5 litra a výkonom 125 kW (170 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 17 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
11/73 Citroën CX 2400 GTi z roku 1978 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,4 litra a výkonom 94 kW (128 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 17 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
12/73 Mercedes-Benz 230 z roku 1968 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,3 litra a výkonom 88 kW (120 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 17 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
13/73 Ani Peugeot v inováciách nezaostal a so svojím 604 D Turbo vyrobil prvý európsky turbodiesel. V roku 1979 prišiel prepĺňaný 2,3-litrový motor s výkonom 80 koní a manuálnou prevodovkou. Kupci mali možnosť zvoliť si k tomuto agregátu aj automat z dielne ZF Foto: redakcia AUTO BILD
14/73 Toyota 4Runner V6 z roku 1992 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,0 litra a výkonom 105 kW (143 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 17 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
15/73 Mitsubishi Lancer 2000 Turbo z roku 1981 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,0 litra a výkonom 125 kW (170 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 18 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
16/73 Volkswagen Bus T2 z roku 1975 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,0 litra a výkonom 51 kW (70 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 18 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
17/73 Land Rover 88 z roku 1971 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,3 litra a výkonom 51 kW (70 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 19 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
18/73 Mazda RX-7 Turbo z roku 1987 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,3 litra a výkonom 132 kW (180 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 19 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
19/73 Ford Scorpio 24V z roku 1996 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,9 litra a výkonom 152 kW (207 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 19 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
20/73 Alfa Romeo 6 z roku 1979 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,5 litra a výkonom 116 kW (158 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 19 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
21/73 Volvo 164 Automatik z roku 1970 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,0 litra a výkonom 96 kW (130 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 19 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
22/73 Volkswagen Golf VR6 Syncro z roku 1995 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,9 litra a výkonom 140 kW (190 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 20 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
23/73 Mercedes-Benz 350 SL z roku 1971 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,5 litra a výkonom 147 kW (200 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 20 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
24/73 Lancia Thema 8.32 z roku 1991 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,9 litra a výkonom 151 kW (205 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 20 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
25/73 Porsche 911 Carrera RS z roku 1973 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,7 litra a výkonom 154 kW (210 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 21 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
26/73 Audi 200 5T z roku 1979 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,1 litra a výkonom 125 kW (170 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 21 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
27/73 Volkswagen Passat W8 4Motion z roku 2001 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,0 litra a výkonom 202 kW (275 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 21 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
28/73 BMW 745i z roku 1980 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,2 litra a výkonom 185 kW (252 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 22 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
29/73 Nissan 300 ZX Twin Turbo z roku 1990 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,0 litra a výkonom 208 kW (283 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 22 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
30/73 Opel Diplomat V8 z roku 1974 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,4 litra a výkonom 169 kW (230 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 22 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
31/73 Porsche 928 Automatik z roku 1977 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,5 litra a výkonom 176 kW (240 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 22 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
32/73 NSU Ro 80 z roku 1976 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,0 litra a výkonom 85 kW (115 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 23 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
33/73 Opel Lotus Omega z roku 1990 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,6 litra a výkonom 265 kW (360 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 23 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
34/73 Mercedes-Benz 280 GE z roku 1979 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,8 litra a výkonom 115 kW (156 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 23 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
35/73 Mercedes-Benz 450 SEL 6.9 z roku 1975 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 6,9 litra a výkonom 210 kW (286 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 23 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
36/73 Range Rover z roku 1970 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,5 litra a výkonom 97 kW (132 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 27 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
37/73 Ferrari 412: 15,0 l/100 km Foto: AUTO BILD
38/73 Lamborghini Espada z roku 1969 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,9 litra a výkonom 257 kW (350 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 30 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
39/73 Plymouth Hemi ´Cuda z roku 1970 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 7,0 litra a výkonom 313 kW (425 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 29 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
40/73 Maserati Quattroporte III z roku 1977 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,9 litra a výkonom 189 kW (257 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 29 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
41/73 Cadillac Fleetwood Eldorado Convertible z roku 1971 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 8,2 litra a výkonom 268 kW (365 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 29 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
42/73 Toyota Land Cruiser z roku 1977 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,2 litra a výkonom 99 kW (135 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 30 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
43/73 Jaguar XJ 12 z roku 1975 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,3 litra a výkonom 187 kW (254 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 30 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
44/73 Jeep Wagoneer z roku 1979 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,9 litra a výkonom 89 kW (121 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 30 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
45/73 Aston Martin V8 Vantage z roku 1980 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,4 litra a výkonom 280 kW (380 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 31 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
46/73 Jensen Interceptor z roku 1972 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 7,2 litra a výkonom 239 kW (325 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 31 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
47/73 Ferrari 400 Superamerica z roku 1960 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,0 litra a výkonom 294 kW (400 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 32 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
48/73 Cizeta V16T z roku 1995 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 6,0 litra a výkonom 397 kW (540 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 33 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
49/73 Ferrari 365 GTB/4 Daytona z roku 1973 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,4 litra a výkonom 259 kW (352 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 34 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
50/73 Bentley Mulsanne Turbo R z roku 1988 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 6,8 litra a výkonom 260 kW (353 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 35 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
51/73 ZIL 115 z roku 1985 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 7,7 litra a výkonom 232 kW (315 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 40 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
52/73 Lamborghini LM 002 z roku 1989 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,2 litra a výkonom 335 kW (455 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 53 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD
53/73 NSU Ro 80 (1967). Foto: AUTO BILD
54/73 Opel Lotus Omega. Foto: AUTO BILD
55/73 Mercedes-Benz 280 GE. Foto: AUTO BILD
56/73 Mercedes-Benz 450 SEL. Foto: AUTO BILD
57/73 Range Rover z roku 1970. Foto: AUTO BILD
58/73 Ferrari 412. Foto: AUTO BILD
59/73 Lamborghini Espada. Foto: AUTO BILD
60/73 Plymouth Hemi ´Cuda. Foto: AUTO BILD
61/73 Maserati Quattroporte III. Foto: AUTO BILD
62/73 Cadillac Fleetwood Eldorado Convertible. Foto: AUTO BILD
63/73 Toyota Land Cruiser z roku 1977. Foto: AUTO BILD
64/73 Jaguar XJ 12 z roku 1975. Foto: AUTO BILD
65/73 Jeep Wagoneer z roku 1979. Foto: AUTO BILD
66/73 Aston Martin V8 Vantage z roku 1980. Foto: AUTO BILD
67/73 Jensen Interceptor z roku 1972. Foto: AUTO BILD
68/73 Ferrari 400 Superamerica z roku 1960. Foto: AUTO BILD
69/73 Cizeta V16T z roku 1995. Foto: AUTO BILD
70/73 Ferrari 365 GTB/4 Daytona z roku 1973. Foto: AUTO BILD
71/73 Bentley Mulsanne Turbo R z roku 1988. Foto: AUTO BILD
72/73 ZIL 115 z roku 1985. Foto: AUTO BILD
73/73 Lamborghini LM 002 z roku 1989. Foto: AUTO BILD