Autobild Slovensko
Späť na článok: Z Bratislavy do Košíc za 300 eur? Toľkoto by platili vodiči áut s najvyššou spotrebou histórie
Zatvoriť galériu

1/73

2/73 Mercedes-Benz 300 z roku 1980 s naftovým agregátom so zdvihovým objemom 3,0 litra a výkonom 92 kW (125 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 14 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

3/73 BMW 1502 z roku 1975 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,6 litra a výkonom 55 kW (75 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 14 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

4/73 NSU TTS z roku 1968 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,0 litra a výkonom 51 kW (70 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 14 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

5/73 Volkswagen 1303 z roku 1972 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,3 litra a výkonom 32 kW (44 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 15 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

6/73 Renault 5 Alpine Turbo z roku 1982 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,4 litra a výkonom 79 kW (108 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 15 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

7/73 Porsche 924 Turbo z roku 1978 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,0 litra a výkonom 125 kW (170 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 16 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

8/73 Opel Commodore GS/E z roku 1973 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,8 litra a výkonom 118 kW (160 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 16 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

9/73 Ford Escort Cosworth RS z roku 1992 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,0 litra a výkonom 162 kW (220 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 17 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

10/73 BMW 325iX Automatic Kat z roku 1986 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,5 litra a výkonom 125 kW (170 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 17 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

11/73 Citroën CX 2400 GTi z roku 1978 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,4 litra a výkonom 94 kW (128 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 17 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

12/73 Mercedes-Benz 230 z roku 1968 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,3 litra a výkonom 88 kW (120 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 17 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

13/73 Ani Peugeot v inováciách nezaostal a so svojím 604 D Turbo vyrobil prvý európsky turbodiesel. V roku 1979 prišiel prepĺňaný 2,3-litrový motor s výkonom 80 koní a manuálnou prevodovkou. Kupci mali možnosť zvoliť si k tomuto agregátu aj automat z dielne ZF Foto: redakcia AUTO BILD

14/73 Toyota 4Runner V6 z roku 1992 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,0 litra a výkonom 105 kW (143 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 17 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

15/73 Mitsubishi Lancer 2000 Turbo z roku 1981 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,0 litra a výkonom 125 kW (170 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 18 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

16/73 Volkswagen Bus T2 z roku 1975 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,0 litra a výkonom 51 kW (70 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 18 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

17/73 Land Rover 88 z roku 1971 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,3 litra a výkonom 51 kW (70 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 19 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

18/73 Mazda RX-7 Turbo z roku 1987 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,3 litra a výkonom 132 kW (180 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 19 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

19/73 Ford Scorpio 24V z roku 1996 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,9 litra a výkonom 152 kW (207 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 19 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

20/73 Alfa Romeo 6 z roku 1979 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,5 litra a výkonom 116 kW (158 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 19 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

21/73 Volvo 164 Automatik z roku 1970 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,0 litra a výkonom 96 kW (130 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 19 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

22/73 Volkswagen Golf VR6 Syncro z roku 1995 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,9 litra a výkonom 140 kW (190 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 20 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

23/73 Mercedes-Benz 350 SL z roku 1971 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,5 litra a výkonom 147 kW (200 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 20 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

24/73 Lancia Thema 8.32 z roku 1991 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,9 litra a výkonom 151 kW (205 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 20 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

25/73 Porsche 911 Carrera RS z roku 1973 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,7 litra a výkonom 154 kW (210 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 21 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

26/73 Audi 200 5T z roku 1979 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,1 litra a výkonom 125 kW (170 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 21 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

27/73 Volkswagen Passat W8 4Motion z roku 2001 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,0 litra a výkonom 202 kW (275 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 21 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

28/73 BMW 745i z roku 1980 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,2 litra a výkonom 185 kW (252 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 22 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

29/73 Nissan 300 ZX Twin Turbo z roku 1990 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,0 litra a výkonom 208 kW (283 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 22 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

30/73 Opel Diplomat V8 z roku 1974 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,4 litra a výkonom 169 kW (230 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 22 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

31/73 Porsche 928 Automatik z roku 1977 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,5 litra a výkonom 176 kW (240 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 22 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

32/73 NSU Ro 80 z roku 1976 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,0 litra a výkonom 85 kW (115 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 23 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

33/73 Opel Lotus Omega z roku 1990 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,6 litra a výkonom 265 kW (360 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 23 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

34/73 Mercedes-Benz 280 GE z roku 1979 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,8 litra a výkonom 115 kW (156 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 23 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

35/73 Mercedes-Benz 450 SEL 6.9 z roku 1975 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 6,9 litra a výkonom 210 kW (286 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 23 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

36/73 Range Rover z roku 1970 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,5 litra a výkonom 97 kW (132 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 27 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

37/73 Ferrari 412: 15,0 l/100 km Foto: AUTO BILD

38/73 Lamborghini Espada z roku 1969 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,9 litra a výkonom 257 kW (350 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 30 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

39/73 Plymouth Hemi ´Cuda z roku 1970 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 7,0 litra a výkonom 313 kW (425 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 29 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

40/73 Maserati Quattroporte III z roku 1977 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,9 litra a výkonom 189 kW (257 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 29 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

41/73 Cadillac Fleetwood Eldorado Convertible z roku 1971 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 8,2 litra a výkonom 268 kW (365 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 29 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

42/73 Toyota Land Cruiser z roku 1977 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,2 litra a výkonom 99 kW (135 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 30 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

43/73 Jaguar XJ 12 z roku 1975 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,3 litra a výkonom 187 kW (254 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 30 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

44/73 Jeep Wagoneer z roku 1979 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,9 litra a výkonom 89 kW (121 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 30 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

45/73 Aston Martin V8 Vantage z roku 1980 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,4 litra a výkonom 280 kW (380 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 31 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

46/73 Jensen Interceptor z roku 1972 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 7,2 litra a výkonom 239 kW (325 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 31 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

47/73 Ferrari 400 Superamerica z roku 1960 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,0 litra a výkonom 294 kW (400 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 32 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

48/73 Cizeta V16T z roku 1995 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 6,0 litra a výkonom 397 kW (540 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 33 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

49/73 Ferrari 365 GTB/4 Daytona z roku 1973 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,4 litra a výkonom 259 kW (352 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 34 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

50/73 Bentley Mulsanne Turbo R z roku 1988 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 6,8 litra a výkonom 260 kW (353 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 35 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

51/73 ZIL 115 z roku 1985 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 7,7 litra a výkonom 232 kW (315 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 40 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

52/73 Lamborghini LM 002 z roku 1989 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,2 litra a výkonom 335 kW (455 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 53 litrov na 100 kilometrov jazdy. Foto: AUTO BILD

53/73 NSU Ro 80 (1967). Foto: AUTO BILD

54/73 Opel Lotus Omega. Foto: AUTO BILD

55/73 Mercedes-Benz 280 GE. Foto: AUTO BILD

56/73 Mercedes-Benz 450 SEL. Foto: AUTO BILD

57/73 Range Rover z roku 1970. Foto: AUTO BILD

58/73 Ferrari 412. Foto: AUTO BILD

59/73 Lamborghini Espada. Foto: AUTO BILD

60/73 Plymouth Hemi ´Cuda. Foto: AUTO BILD

61/73 Maserati Quattroporte III. Foto: AUTO BILD

62/73 Cadillac Fleetwood Eldorado Convertible. Foto: AUTO BILD

63/73 Toyota Land Cruiser z roku 1977. Foto: AUTO BILD

64/73 Jaguar XJ 12 z roku 1975. Foto: AUTO BILD

65/73 Jeep Wagoneer z roku 1979. Foto: AUTO BILD

66/73 Aston Martin V8 Vantage z roku 1980. Foto: AUTO BILD

67/73 Jensen Interceptor z roku 1972. Foto: AUTO BILD

68/73 Ferrari 400 Superamerica z roku 1960. Foto: AUTO BILD

69/73 Cizeta V16T z roku 1995. Foto: AUTO BILD

70/73 Ferrari 365 GTB/4 Daytona z roku 1973. Foto: AUTO BILD

71/73 Bentley Mulsanne Turbo R z roku 1988. Foto: AUTO BILD

72/73 ZIL 115 z roku 1985. Foto: AUTO BILD

73/73 Lamborghini LM 002 z roku 1989. Foto: AUTO BILD

Z Bratislavy do Košíc za 300 eur? Toľkoto by platili vodiči áut s najvyššou spotrebou histórie Z Bratislavy do Košíc za 300 eur? Toľkoto by platili vodiči áut s najvyššou spotrebou histórie
Mercedes-Benz 300 z roku 1980 s naftovým agregátom so zdvihovým objemom 3,0 litra a výkonom 92 kW (125 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 14 litrov na 100 kilometrov jazdy. Mercedes-Benz 300 z roku 1980 s naftovým agregátom so zdvihovým objemom 3,0 litra a výkonom 92 kW (125 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 14 litrov na 100 kilometrov jazdy.
BMW 1502 z roku 1975 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,6 litra a výkonom 55 kW (75 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 14 litrov na 100 kilometrov jazdy. BMW 1502 z roku 1975 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,6 litra a výkonom 55 kW (75 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 14 litrov na 100 kilometrov jazdy.
NSU TTS z roku 1968 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,0 litra a výkonom 51 kW (70 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 14 litrov na 100 kilometrov jazdy. NSU TTS z roku 1968 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,0 litra a výkonom 51 kW (70 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 14 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Volkswagen 1303 z roku 1972 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,3 litra a výkonom 32 kW (44 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 15 litrov na 100 kilometrov jazdy. Volkswagen 1303 z roku 1972 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,3 litra a výkonom 32 kW (44 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 15 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Renault 5 Alpine Turbo z roku 1982 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,4 litra a výkonom 79 kW (108 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 15 litrov na 100 kilometrov jazdy. Renault 5 Alpine Turbo z roku 1982 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,4 litra a výkonom 79 kW (108 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 15 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Porsche 924 Turbo z roku 1978 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,0 litra a výkonom 125 kW (170 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 16 litrov na 100 kilometrov jazdy. Porsche 924 Turbo z roku 1978 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,0 litra a výkonom 125 kW (170 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 16 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Opel Commodore GS/E z roku 1973 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,8 litra a výkonom 118 kW (160 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 16 litrov na 100 kilometrov jazdy. Opel Commodore GS/E z roku 1973 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,8 litra a výkonom 118 kW (160 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 16 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Ford Escort Cosworth RS z roku 1992 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,0 litra a výkonom 162 kW (220 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 17 litrov na 100 kilometrov jazdy. Ford Escort Cosworth RS z roku 1992 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,0 litra a výkonom 162 kW (220 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 17 litrov na 100 kilometrov jazdy.
BMW 325iX Automatic Kat z roku 1986 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,5 litra a výkonom 125 kW (170 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 17 litrov na 100 kilometrov jazdy. BMW 325iX Automatic Kat z roku 1986 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,5 litra a výkonom 125 kW (170 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 17 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Citroën CX 2400 GTi z roku 1978 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,4 litra a výkonom 94 kW (128 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 17 litrov na 100 kilometrov jazdy. Citroën CX 2400 GTi z roku 1978 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,4 litra a výkonom 94 kW (128 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 17 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Mercedes-Benz 230 z roku 1968 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,3 litra a výkonom 88 kW (120 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 17 litrov na 100 kilometrov jazdy. Mercedes-Benz 230 z roku 1968 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,3 litra a výkonom 88 kW (120 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 17 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Ani Peugeot v inováciách nezaostal a so svojím 604 D Turbo vyrobil prvý európsky turbodiesel. V roku 1979 prišiel prepĺňaný 2,3-litrový motor s výkonom 80 koní a manuálnou prevodovkou. Kupci mali možnosť zvoliť si k tomuto agregátu aj automat z dielne ZF Ani Peugeot v inováciách nezaostal a so svojím 604 D Turbo vyrobil prvý európsky turbodiesel. V roku 1979 prišiel prepĺňaný 2,3-litrový motor s výkonom 80 koní a manuálnou prevodovkou. Kupci mali možnosť zvoliť si k tomuto agregátu aj automat z dielne ZF
Toyota 4Runner V6 z roku 1992 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,0 litra a výkonom 105 kW (143 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 17 litrov na 100 kilometrov jazdy. Toyota 4Runner V6 z roku 1992 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,0 litra a výkonom 105 kW (143 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 17 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Mitsubishi Lancer 2000 Turbo z roku 1981 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,0 litra a výkonom 125 kW (170 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 18 litrov na 100 kilometrov jazdy. Mitsubishi Lancer 2000 Turbo z roku 1981 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,0 litra a výkonom 125 kW (170 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 18 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Volkswagen Bus T2 z roku 1975 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,0 litra a výkonom 51 kW (70 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 18 litrov na 100 kilometrov jazdy. Volkswagen Bus T2 z roku 1975 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,0 litra a výkonom 51 kW (70 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 18 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Land Rover 88 z roku 1971 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,3 litra a výkonom 51 kW (70 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 19 litrov na 100 kilometrov jazdy. Land Rover 88 z roku 1971 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,3 litra a výkonom 51 kW (70 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 19 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Mazda RX-7 Turbo z roku 1987 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,3 litra a výkonom 132 kW (180 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 19 litrov na 100 kilometrov jazdy. Mazda RX-7 Turbo z roku 1987 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,3 litra a výkonom 132 kW (180 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 19 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Ford Scorpio 24V z roku 1996 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,9 litra a výkonom 152 kW (207 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 19 litrov na 100 kilometrov jazdy. Ford Scorpio 24V z roku 1996 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,9 litra a výkonom 152 kW (207 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 19 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Alfa Romeo 6 z roku 1979 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,5 litra a výkonom 116 kW (158 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 19 litrov na 100 kilometrov jazdy. Alfa Romeo 6 z roku 1979 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,5 litra a výkonom 116 kW (158 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 19 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Volvo 164 Automatik z roku 1970 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,0 litra a výkonom 96 kW (130 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 19 litrov na 100 kilometrov jazdy. Volvo 164 Automatik z roku 1970 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,0 litra a výkonom 96 kW (130 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 19 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Volkswagen Golf VR6 Syncro z roku 1995 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,9 litra a výkonom 140 kW (190 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 20 litrov na 100 kilometrov jazdy. Volkswagen Golf VR6 Syncro z roku 1995 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,9 litra a výkonom 140 kW (190 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 20 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Mercedes-Benz 350 SL z roku 1971 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,5 litra a výkonom 147 kW (200 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 20 litrov na 100 kilometrov jazdy. Mercedes-Benz 350 SL z roku 1971 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,5 litra a výkonom 147 kW (200 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 20 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Lancia Thema 8.32 z roku 1991 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,9 litra a výkonom 151 kW (205 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 20 litrov na 100 kilometrov jazdy. Lancia Thema 8.32 z roku 1991 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,9 litra a výkonom 151 kW (205 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 20 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Porsche 911 Carrera RS z roku 1973 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,7 litra a výkonom 154 kW (210 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 21 litrov na 100 kilometrov jazdy. Porsche 911 Carrera RS z roku 1973 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,7 litra a výkonom 154 kW (210 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 21 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Audi 200 5T z roku 1979 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,1 litra a výkonom 125 kW (170 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 21 litrov na 100 kilometrov jazdy. Audi 200 5T z roku 1979 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,1 litra a výkonom 125 kW (170 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 21 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Volkswagen Passat W8 4Motion z roku 2001 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,0 litra a výkonom 202 kW (275 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 21 litrov na 100 kilometrov jazdy. Volkswagen Passat W8 4Motion z roku 2001 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,0 litra a výkonom 202 kW (275 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 21 litrov na 100 kilometrov jazdy.
BMW 745i z roku 1980 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,2 litra a výkonom 185 kW (252 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 22 litrov na 100 kilometrov jazdy. BMW 745i z roku 1980 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,2 litra a výkonom 185 kW (252 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 22 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Nissan 300 ZX Twin Turbo z roku 1990 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,0 litra a výkonom 208 kW (283 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 22 litrov na 100 kilometrov jazdy. Nissan 300 ZX Twin Turbo z roku 1990 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,0 litra a výkonom 208 kW (283 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 22 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Opel Diplomat V8 z roku 1974 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,4 litra a výkonom 169 kW (230 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 22 litrov na 100 kilometrov jazdy. Opel Diplomat V8 z roku 1974 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,4 litra a výkonom 169 kW (230 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 22 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Porsche 928 Automatik z roku 1977 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,5 litra a výkonom 176 kW (240 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 22 litrov na 100 kilometrov jazdy. Porsche 928 Automatik z roku 1977 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,5 litra a výkonom 176 kW (240 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 22 litrov na 100 kilometrov jazdy.
NSU Ro 80 z roku 1976 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,0 litra a výkonom 85 kW (115 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 23 litrov na 100 kilometrov jazdy. NSU Ro 80 z roku 1976 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 1,0 litra a výkonom 85 kW (115 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 23 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Opel Lotus Omega z roku 1990 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,6 litra a výkonom 265 kW (360 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 23 litrov na 100 kilometrov jazdy. Opel Lotus Omega z roku 1990 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,6 litra a výkonom 265 kW (360 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 23 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Mercedes-Benz 280 GE z roku 1979 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,8 litra a výkonom 115 kW (156 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 23 litrov na 100 kilometrov jazdy. Mercedes-Benz 280 GE z roku 1979 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 2,8 litra a výkonom 115 kW (156 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 23 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Mercedes-Benz 450 SEL 6.9 z roku 1975 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 6,9 litra a výkonom 210 kW (286 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 23 litrov na 100 kilometrov jazdy. Mercedes-Benz 450 SEL 6.9 z roku 1975 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 6,9 litra a výkonom 210 kW (286 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 23 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Range Rover z roku 1970 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,5 litra a výkonom 97 kW (132 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 27 litrov na 100 kilometrov jazdy. Range Rover z roku 1970 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,5 litra a výkonom 97 kW (132 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 27 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Ferrari 412: 15,0 l/100 km Ferrari 412: 15,0 l/100 km
Lamborghini Espada z roku 1969 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,9 litra a výkonom 257 kW (350 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 30 litrov na 100 kilometrov jazdy. Lamborghini Espada z roku 1969 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 3,9 litra a výkonom 257 kW (350 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 30 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Plymouth Hemi ´Cuda z roku 1970 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 7,0 litra a výkonom 313 kW (425 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 29 litrov na 100 kilometrov jazdy. Plymouth Hemi ´Cuda z roku 1970 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 7,0 litra a výkonom 313 kW (425 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 29 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Maserati Quattroporte III z roku 1977 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,9 litra a výkonom 189 kW (257 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 29 litrov na 100 kilometrov jazdy. Maserati Quattroporte III z roku 1977 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,9 litra a výkonom 189 kW (257 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 29 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Cadillac Fleetwood Eldorado Convertible z roku 1971 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 8,2 litra a výkonom 268 kW (365 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 29 litrov na 100 kilometrov jazdy. Cadillac Fleetwood Eldorado Convertible z roku 1971 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 8,2 litra a výkonom 268 kW (365 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 29 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Toyota Land Cruiser z roku 1977 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,2 litra a výkonom 99 kW (135 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 30 litrov na 100 kilometrov jazdy. Toyota Land Cruiser z roku 1977 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,2 litra a výkonom 99 kW (135 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 30 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Jaguar XJ 12 z roku 1975 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,3 litra a výkonom 187 kW (254 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 30 litrov na 100 kilometrov jazdy. Jaguar XJ 12 z roku 1975 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,3 litra a výkonom 187 kW (254 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 30 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Jeep Wagoneer z roku 1979 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,9 litra a výkonom 89 kW (121 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 30 litrov na 100 kilometrov jazdy. Jeep Wagoneer z roku 1979 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,9 litra a výkonom 89 kW (121 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 30 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Aston Martin V8 Vantage z roku 1980 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,4 litra a výkonom 280 kW (380 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 31 litrov na 100 kilometrov jazdy. Aston Martin V8 Vantage z roku 1980 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,4 litra a výkonom 280 kW (380 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 31 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Jensen Interceptor z roku 1972 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 7,2 litra a výkonom 239 kW (325 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 31 litrov na 100 kilometrov jazdy. Jensen Interceptor z roku 1972 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 7,2 litra a výkonom 239 kW (325 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 31 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Ferrari 400 Superamerica z roku 1960 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,0 litra a výkonom 294 kW (400 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 32 litrov na 100 kilometrov jazdy. Ferrari 400 Superamerica z roku 1960 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,0 litra a výkonom 294 kW (400 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 32 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Cizeta V16T z roku 1995 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 6,0 litra a výkonom 397 kW (540 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 33 litrov na 100 kilometrov jazdy. Cizeta V16T z roku 1995 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 6,0 litra a výkonom 397 kW (540 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtala 33 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Ferrari 365 GTB/4 Daytona z roku 1973 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,4 litra a výkonom 259 kW (352 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 34 litrov na 100 kilometrov jazdy. Ferrari 365 GTB/4 Daytona z roku 1973 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 4,4 litra a výkonom 259 kW (352 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 34 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Bentley Mulsanne Turbo R z roku 1988 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 6,8 litra a výkonom 260 kW (353 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 35 litrov na 100 kilometrov jazdy. Bentley Mulsanne Turbo R z roku 1988 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 6,8 litra a výkonom 260 kW (353 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 35 litrov na 100 kilometrov jazdy.
ZIL 115 z roku 1985 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 7,7 litra a výkonom 232 kW (315 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 40 litrov na 100 kilometrov jazdy. ZIL 115 z roku 1985 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 7,7 litra a výkonom 232 kW (315 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtal 40 litrov na 100 kilometrov jazdy.
Lamborghini LM 002 z roku 1989 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,2 litra a výkonom 335 kW (455 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 53 litrov na 100 kilometrov jazdy. Lamborghini LM 002 z roku 1989 s benzínovým agregátom so zdvihovým objemom 5,2 litra a výkonom 335 kW (455 k) si svojho času v kombinovanej prevádzke vypýtalo 53 litrov na 100 kilometrov jazdy.
NSU Ro 80 (1967). NSU Ro 80 (1967).
Opel Lotus Omega. Opel Lotus Omega.
Mercedes-Benz 280 GE. Mercedes-Benz 280 GE.
Mercedes-Benz 450 SEL. Mercedes-Benz 450 SEL.
Range Rover z roku 1970. Range Rover z roku 1970.
Ferrari 412. Ferrari 412.
Lamborghini Espada. Lamborghini Espada.
Plymouth Hemi ´Cuda. Plymouth Hemi ´Cuda.
Maserati Quattroporte III. Maserati Quattroporte III.
Cadillac Fleetwood Eldorado Convertible. Cadillac Fleetwood Eldorado Convertible.
Toyota Land Cruiser z roku 1977. Toyota Land Cruiser z roku 1977.
Jaguar XJ 12 z roku 1975. Jaguar XJ 12 z roku 1975.
Jeep Wagoneer z roku 1979. Jeep Wagoneer z roku 1979.
Aston Martin V8 Vantage z roku 1980. Aston Martin V8 Vantage z roku 1980.
Jensen Interceptor z roku 1972. Jensen Interceptor z roku 1972.
Ferrari 400 Superamerica z roku 1960. Ferrari 400 Superamerica z roku 1960.
Cizeta V16T z roku 1995. Cizeta V16T z roku 1995.
Ferrari 365 GTB/4 Daytona z roku 1973. Ferrari 365 GTB/4 Daytona z roku 1973.
Bentley Mulsanne Turbo R z roku 1988. Bentley Mulsanne Turbo R z roku 1988.
ZIL 115 z roku 1985. ZIL 115 z roku 1985.
Lamborghini LM 002 z roku 1989. Lamborghini LM 002 z roku 1989.
EBE 24 Paríž - Na snímke zákazník sa pripravuje na tankovanie nafty na čerpacej stanici počas zníženia cien pohonných hmôt vo Ville d'Avray na okraji francúzskej metropoly Paríža 9. apríla 2020. Celonárodná blokáda vo Francúzsku znížila hospodársku aktivitu v krajine o 36 %. Blokáda vo Francúzsku nadobudla účinnosť 17. marca a vláda už avizovala, že ju predĺži 15. apríla, čo sa všeobecne očakáva. FOTO TASR/AP
A customer prepares to pump diesel at a petrol station in Ville d'Avray, outside, Paris

Nevyhadzujte zbytočne peniaze na pumpe: Kedy sa oplatí tankovať prémiové palivá a kedy nie?

Magnetické objímky vraj dokážu lepšie usporiadať molekuly paliva, vďaka tomu sa to potom lepšie spáli - nie je to však pravda

Lacná vychytávka vraj zníži spotrebu: Funguje?

Reálna spotreba SUV: Naozaj je taká vysoká?

Reálna spotreba SUV: Naozaj je taká vysoká?

Vyšetrovatelia preverujú emisie Porsche 911

Vyšetrovatelia preverujú emisie Porsche 911

4. najväčší rozdiel: Volvo XC40 D4 AWD Geartronic R-Design. Udávaná kombinovaná spotreba: 7,0 l/100 km. Reálna kombinovaná spotreba: 10,8 l/100 km. Rozdiel v litroch: 3,8 l/100 km. Rozdiel v percentách: 54,90 %.

Nereálna spotreba áut: Kto zavádza najviac?

ikona

Nízka cena i spotreba? Najlepšie autá do rodiny