1/15 Test jazdenky I Ford S-Max. Foto: Auto Bild
2/15 Test jazdenky I Ford S-Max: Únik oleja. Aj náš S-Max mal vlhký motor a prevodovku. Foto: Auto Bild
3/15 Test jazdenky I Ford S-Max - Hrdza na podvozku a hranách. Nie vždy ju nájdete ľahko, tu je na prednom pozdĺžnom nosníku. Častejšie sa môže vyskytnúť aj na podbehoch. Foto: Auto Bild
4/15 Test jazdenky I Ford S-Max. Foto: Auto Bild
5/15 Test jazdenky I Ford S-Max - naftový štvorvalec 2,0 TDCi s výkonom 150 koní. Je kultivovaný, úsporný a má dosť sily. Foto: Auto Bild
6/15 Test jazdenky I Ford S-Max. Foto: Auto Bild
7/15 Test jazdenky I Ford S-Max. Foto: Auto Bild
8/15 Test jazdenky I Ford S-Max. Foto: Auto Bild
9/15 Test jazdenky I Ford S-Max: Dvojspojková prevodovka. Radšej zvoľte manuálnu prevodovku. V polovici roka 2018 nahradili dvojspojku klasickým automatom s meničom. Foto: Auto Bild
10/15 Test jazdenky I Ford S-Max: Už základné sedadlá sú pohodlné, za príplatok ste dostali multikontúrované sedačky s masážnou funkciou. Foto: Auto Bild
11/15 Test jazdenky I Ford S-Max. Množstvo tlačidiel, to si vyžaduje čas a zvyk. Ovládanie systému Sync funguje dotykovo aj hlasovo. Foto: Auto Bild
12/15 Test jazdenky I Ford S-Max: Nebezpečenstvo nehody pre zadné závesy. Hrdza robí čapy zadných priečnych ramien labilnými. Začiatkom roka sa spustila zvolávacia akcia. Foto: Auto Bild
13/15 Test jazdenky I Ford S-Max. Foto: Auto Bild
14/15 Test jazdenky I Ford S-Max. Množstvo tlačidiel, to si vyžaduje čas a zvyk. Ovládanie systému Sync funguje dotykovo aj hlasovo. Foto: Auto Bild
15/15 Test jazdenky I Ford S-Max: Nebezpečenstvo nehody pre zadné závesy. Hrdza robí čapy zadných priečnych ramien labilnými. Začiatkom roka sa spustila zvolávacia akcia. Foto: Auto Bild