Autobild Slovensko
Späť na článok: Test jazdenky I Ford S-Max: Dvojspojka s názvom Powershift nemá práve najlepšiu povesť
Zatvoriť galériu

1/15 Test jazdenky I Ford S-Max. Foto: Auto Bild

2/15 Test jazdenky I Ford S-Max: Únik oleja. Aj náš S-Max mal vlhký motor a prevodovku. Foto: Auto Bild

3/15 Test jazdenky I Ford S-Max - Hrdza na podvozku a hranách. Nie vždy ju nájdete ľahko, tu je na prednom pozdĺžnom nosníku. Častejšie sa môže vyskytnúť aj na podbehoch. Foto: Auto Bild

4/15 Test jazdenky I Ford S-Max. Foto: Auto Bild

5/15 Test jazdenky I Ford S-Max - naftový štvorvalec 2,0 TDCi s výkonom 150 koní. Je kultivovaný, úsporný a má dosť sily. Foto: Auto Bild

6/15 Test jazdenky I Ford S-Max. Foto: Auto Bild

7/15 Test jazdenky I Ford S-Max. Foto: Auto Bild

8/15 Test jazdenky I Ford S-Max. Foto: Auto Bild

9/15 Test jazdenky I Ford S-Max: Dvojspojková prevodovka. Radšej zvoľte manuálnu prevodovku. V polovici roka 2018 nahradili dvojspojku klasickým automatom s meničom. Foto: Auto Bild

10/15 Test jazdenky I Ford S-Max: Už základné sedadlá sú pohodlné, za príplatok ste dostali multikontúrované sedačky s masážnou funkciou. Foto: Auto Bild

11/15 Test jazdenky I Ford S-Max. Množstvo tlačidiel, to si vyžaduje čas a zvyk. Ovládanie systému Sync funguje dotykovo aj hlasovo. Foto: Auto Bild

12/15 Test jazdenky I Ford S-Max: Nebezpečenstvo nehody pre zadné závesy. Hrdza robí čapy zadných priečnych ramien labilnými. Začiatkom roka sa spustila zvolávacia akcia. Foto: Auto Bild

13/15 Test jazdenky I Ford S-Max. Foto: Auto Bild

14/15 Test jazdenky I Ford S-Max. Množstvo tlačidiel, to si vyžaduje čas a zvyk. Ovládanie systému Sync funguje dotykovo aj hlasovo. Foto: Auto Bild

15/15 Test jazdenky I Ford S-Max: Nebezpečenstvo nehody pre zadné závesy. Hrdza robí čapy zadných priečnych ramien labilnými. Začiatkom roka sa spustila zvolávacia akcia. Foto: Auto Bild

Test jazdenky I Ford S-Max. Test jazdenky I Ford S-Max.
Test jazdenky I Ford S-Max: Únik oleja. Aj náš S-Max mal vlhký motor a prevodovku. Test jazdenky I Ford S-Max: Únik oleja. Aj náš S-Max mal vlhký motor a prevodovku.
Test jazdenky I Ford S-Max - Hrdza na podvozku a hranách. Nie vždy ju nájdete ľahko, tu je na prednom pozdĺžnom nosníku. Častejšie sa môže vyskytnúť aj na podbehoch. Test jazdenky I Ford S-Max - Hrdza na podvozku a hranách. Nie vždy ju nájdete ľahko, tu je na prednom pozdĺžnom nosníku. Častejšie sa môže vyskytnúť aj na podbehoch.
Test jazdenky I Ford S-Max. Test jazdenky I Ford S-Max.
Test jazdenky I Ford S-Max - naftový štvorvalec 2,0 TDCi s výkonom 150 koní. Je kultivovaný, úsporný a má dosť sily. Test jazdenky I Ford S-Max - naftový štvorvalec 2,0 TDCi s výkonom 150 koní. Je kultivovaný, úsporný a má dosť sily.
Test jazdenky I Ford S-Max. Test jazdenky I Ford S-Max.
Test jazdenky I Ford S-Max. Test jazdenky I Ford S-Max.
Test jazdenky I Ford S-Max. Test jazdenky I Ford S-Max.
Test jazdenky I Ford S-Max: Dvojspojková prevodovka. Radšej zvoľte manuálnu prevodovku. V polovici roka 2018 nahradili dvojspojku klasickým automatom s meničom. Test jazdenky I Ford S-Max: Dvojspojková prevodovka. Radšej zvoľte manuálnu prevodovku. V polovici roka 2018 nahradili dvojspojku klasickým automatom s meničom.
Test jazdenky I Ford S-Max: Už základné sedadlá sú pohodlné, za príplatok ste dostali multikontúrované sedačky s masážnou funkciou. Test jazdenky I Ford S-Max: Už základné sedadlá sú pohodlné, za príplatok ste dostali multikontúrované sedačky s masážnou funkciou.
Test jazdenky I Ford S-Max. Množstvo tlačidiel, to si vyžaduje čas a zvyk. Ovládanie systému Sync funguje dotykovo aj hlasovo. Test jazdenky I Ford S-Max. Množstvo tlačidiel, to si vyžaduje čas a zvyk. Ovládanie systému Sync funguje dotykovo aj hlasovo.
Test jazdenky I Ford S-Max: Nebezpečenstvo nehody pre zadné závesy. Hrdza robí čapy zadných priečnych ramien labilnými. Začiatkom roka sa spustila zvolávacia akcia. Test jazdenky I Ford S-Max: Nebezpečenstvo nehody pre zadné závesy. Hrdza robí čapy zadných priečnych ramien labilnými. Začiatkom roka sa spustila zvolávacia akcia.
Test jazdenky I Ford S-Max. Test jazdenky I Ford S-Max.
Test jazdenky I Ford S-Max. Množstvo tlačidiel, to si vyžaduje čas a zvyk. Ovládanie systému Sync funguje dotykovo aj hlasovo. Test jazdenky I Ford S-Max. Množstvo tlačidiel, to si vyžaduje čas a zvyk. Ovládanie systému Sync funguje dotykovo aj hlasovo.
Test jazdenky I Ford S-Max: Nebezpečenstvo nehody pre zadné závesy. Hrdza robí čapy zadných priečnych ramien labilnými. Začiatkom roka sa spustila zvolávacia akcia. Test jazdenky I Ford S-Max: Nebezpečenstvo nehody pre zadné závesy. Hrdza robí čapy zadných priečnych ramien labilnými. Začiatkom roka sa spustila zvolávacia akcia.
Ford E-Transit Custom.

Toto je Ford E-Transit Custom, prvá 100% elektrická dodávka od Fordu. Dáva väčší zmysel?

Ford Ranger

Poznáme nový Ford Ranger: Je inteligentnejší, schopnejší a všestrannejší

Ford Mondeo pre čínsky trh.

Nový Ford Mondeo hlási nástup, no horúčka SUV v Európe ho vytlačila z trhu

Ford Tourneo Active.

Test I Ford Tourneo Active Connect je pre ľudí, ktorí vedia, čo od auta chcú

Ford F-150 Lightning EV

Ikonický pick-up F-150 v elektrine vzbudil veľký záujem, po 12 hodinách má 20 000 rezervácií

Ford Evos

Ford Evos ako nástupca Mondea? Nová dizajnová línia môže znamenať pre kombi definitívny koniec