1/17 Po facelifte dostalo Sandero II upravený predok s LED denným svietením. Podvozok je vyslovene komfortný. Foto: Auto Bild
2/17 Podľa polohy zadného operadla ponúka Sandero II 320- až 1 200-litrový objem kufra. Obklad je robustný. Foto: Auto Bild
3/17 Dacia Sandero Foto: Auto Bild
4/17 Náhradné koleso stálo 100 eur od výroby. Vrstva laku je veľmi tenká: na prahoch, ale aj na nakladacej hrane kufra doslova presvitá základný náter. Foto: Auto Bild
5/17 Poťahy sedadiel sa zvyčajne rozlúčia predčasne. Ani penové čalúnenie nie je extra stabilné. Foto: Auto Bild
6/17 Relatívne často sa vyskytujú výpadky elektrického nastavovania výšky predných svetiel. Foto: Auto Bild
7/17 Umenie vynechania ovláda Sandero na jednotku. Ovládanie je jednoduché, ergonómia znesiteľná. Plasty sú robustné, ale poťahy sedadiel katastrofálne. Foto: Auto Bild
8/17 Po facelifte dostalo Sandero II upravený predok s LED denným svietením. Podvozok je vyslovene komfortný. Foto: Auto Bild
9/17 Podľa polohy zadného operadla ponúka Sandero II 320- až 1 200-litrový objem kufra. Obklad je robustný. Foto: Auto Bild
10/17 Predčasne skorodované držiaky strmeňov kotúčových bŕzd a nie predpisovo funkčné piesty brzdového valčeka robia občas problémy. Foto: Auto Bild
11/17 Dacia Sandero Foto: Auto Bild
12/17 Agilita je Sanderu cudzia. Zato poteší mäkké pruženie. Foto: Auto Bild
13/17 Zle sediace vnútorné obklady a drnčanie sú možné. Foto: Auto Bild
14/17 S výkonom 73 koní a krútiacim momentom 97 Nm je trojvalec skôr lenivec. Zato je úsporný. Foto: Auto Bild
15/17 Dacia Sandero Foto: Auto Bild
16/17 Umenie vynechania ovláda Sandero na jednotku. Ovládanie je jednoduché, ergonómia znesiteľná. Plasty sú robustné, ale poťahy sedadiel katastrofálne. Foto: Auto Bild
17/17 Ceny náhradných dielov. Foto: Auto Bild