Autobild Slovensko
Späť na článok: Test jazdenky I Dacia Sandero: Ako nová bola cenovým hitom, platí to aj o aute z druhej ruky?
Zatvoriť galériu

1/17 Po facelifte dostalo Sandero II upravený predok s LED denným svietením. Podvozok je vyslovene komfortný. Foto: Auto Bild

2/17 Podľa polohy zadného operadla ponúka Sandero II 320- až 1 200-litrový objem kufra. Obklad je robustný. Foto: Auto Bild

3/17 Dacia Sandero Foto: Auto Bild

4/17 Náhradné koleso stálo 100 eur od výroby. Vrstva laku je veľmi tenká: na prahoch, ale aj na nakladacej hrane kufra doslova presvitá základný náter. Foto: Auto Bild

5/17 Poťahy sedadiel sa zvyčajne rozlúčia predčasne. Ani penové čalúnenie nie je extra stabilné. Foto: Auto Bild

6/17 Relatívne často sa vyskytujú výpadky elektrického nastavovania výšky predných svetiel. Foto: Auto Bild

7/17 Umenie vynechania ovláda Sandero na jednotku. Ovládanie je jednoduché, ergonómia znesiteľná. Plasty sú robustné, ale poťahy sedadiel katastrofálne. Foto: Auto Bild

8/17 Po facelifte dostalo Sandero II upravený predok s LED denným svietením. Podvozok je vyslovene komfortný. Foto: Auto Bild

9/17 Podľa polohy zadného operadla ponúka Sandero II 320- až 1 200-litrový objem kufra. Obklad je robustný. Foto: Auto Bild

10/17 Predčasne skorodované držiaky strmeňov kotúčových bŕzd a nie predpisovo funkčné piesty brzdového valčeka robia občas problémy. Foto: Auto Bild

11/17 Dacia Sandero Foto: Auto Bild

12/17 Agilita je Sanderu cudzia. Zato poteší mäkké pruženie. Foto: Auto Bild

13/17 Zle sediace vnútorné obklady a drnčanie sú možné. Foto: Auto Bild

14/17 S výkonom 73 koní a krútiacim momentom 97 Nm je trojvalec skôr lenivec. Zato je úsporný. Foto: Auto Bild

15/17 Dacia Sandero Foto: Auto Bild

16/17 Umenie vynechania ovláda Sandero na jednotku. Ovládanie je jednoduché, ergonómia znesiteľná. Plasty sú robustné, ale poťahy sedadiel katastrofálne. Foto: Auto Bild

17/17 Ceny náhradných dielov. Foto: Auto Bild

Po facelifte dostalo Sandero II upravený predok s LED denným svietením. Podvozok je vyslovene komfortný. Po facelifte dostalo Sandero II upravený predok s LED denným svietením. Podvozok je vyslovene komfortný.
Podľa polohy zadného operadla ponúka Sandero II 320- až 1 200-litrový objem kufra. Obklad je robustný. Podľa polohy zadného operadla ponúka Sandero II 320- až 1 200-litrový objem kufra. Obklad je robustný.
Dacia Sandero Dacia Sandero
Náhradné koleso stálo 100 eur od výroby. Vrstva laku je veľmi tenká: na prahoch, ale aj na nakladacej hrane kufra doslova presvitá základný náter. Náhradné koleso stálo 100 eur od výroby. Vrstva laku je veľmi tenká: na prahoch, ale aj na nakladacej hrane kufra doslova presvitá základný náter.
Poťahy sedadiel sa zvyčajne rozlúčia predčasne. Ani penové čalúnenie nie je extra stabilné. Poťahy sedadiel sa zvyčajne rozlúčia predčasne. Ani penové čalúnenie nie je extra stabilné.
Relatívne často sa vyskytujú výpadky elektrického nastavovania výšky predných svetiel. Relatívne často sa vyskytujú výpadky elektrického nastavovania výšky predných svetiel.
Umenie vynechania ovláda Sandero na jednotku. Ovládanie je jednoduché, ergonómia znesiteľná. Plasty sú robustné, ale poťahy sedadiel katastrofálne. Umenie vynechania ovláda Sandero na jednotku. Ovládanie je jednoduché, ergonómia znesiteľná. Plasty sú robustné, ale poťahy sedadiel katastrofálne.
Po facelifte dostalo Sandero II upravený predok s LED denným svietením. Podvozok je vyslovene komfortný. Po facelifte dostalo Sandero II upravený predok s LED denným svietením. Podvozok je vyslovene komfortný.
Podľa polohy zadného operadla ponúka Sandero II 320- až 1 200-litrový objem kufra. Obklad je robustný. Podľa polohy zadného operadla ponúka Sandero II 320- až 1 200-litrový objem kufra. Obklad je robustný.
Predčasne skorodované držiaky strmeňov kotúčových bŕzd a nie predpisovo funkčné piesty brzdového valčeka robia občas problémy. Predčasne skorodované držiaky strmeňov kotúčových bŕzd a nie predpisovo funkčné piesty brzdového valčeka robia občas problémy.
Dacia Sandero Dacia Sandero
Agilita je Sanderu cudzia. Zato poteší mäkké pruženie. Agilita je Sanderu cudzia. Zato poteší mäkké pruženie.
Zle sediace vnútorné obklady a drnčanie sú možné. Zle sediace vnútorné obklady a drnčanie sú možné.
S výkonom 73 koní a krútiacim momentom 97 Nm je trojvalec skôr lenivec. Zato je úsporný. S výkonom 73 koní a krútiacim momentom 97 Nm je trojvalec skôr lenivec. Zato je úsporný.
Dacia Sandero Dacia Sandero
Umenie vynechania ovláda Sandero na jednotku. Ovládanie je jednoduché, ergonómia znesiteľná. Plasty sú robustné, ale poťahy sedadiel katastrofálne. Umenie vynechania ovláda Sandero na jednotku. Ovládanie je jednoduché, ergonómia znesiteľná. Plasty sú robustné, ale poťahy sedadiel katastrofálne.
Ceny náhradných dielov. Ceny náhradných dielov.
Ojazdená Audi A4 Avant.

Môže byť jazdená Audi A4 Avant s motorom 2,0 TDI so skoro 300 000 kilometrami dobrou kúpou?

Dacia Logan.

Ideálny stroj na pretekanie za 35-tisíc? Predstavili by ste si ako prvú Daciu Logan?

Dacia

Nová identita Dacie - zmenená maska a logo sa pretaví do celého portfólia značky

Dacia Spring.

Test I Dacia Spring je vhodná pre ľudí, ktorí sú ochotní robiť kompromisy

Dacia Spring.

Test I Dacia Spring je vhodná pre ľudí, ktorí sú ochotní robiť kompromisy

Kia Sportage

Test jazdenky I Kia Sportage: Výhodné ponuky sú na trhu s autami z druhej ruky skôr raritou