Autobild Slovensko
Späť na článok: Test jazdenky I Dacia Sandero: Ako nová bola cenovým hitom, platí to aj o aute z druhej ruky?
Zatvoriť galériu

1/17 Po facelifte dostalo Sandero II upravený predok s LED denným svietením. Podvozok je vyslovene komfortný. Foto: Auto Bild

2/17 Podľa polohy zadného operadla ponúka Sandero II 320- až 1 200-litrový objem kufra. Obklad je robustný. Foto: Auto Bild

3/17 Dacia Sandero Foto: Auto Bild

4/17 Náhradné koleso stálo 100 eur od výroby. Vrstva laku je veľmi tenká: na prahoch, ale aj na nakladacej hrane kufra doslova presvitá základný náter. Foto: Auto Bild

5/17 Poťahy sedadiel sa zvyčajne rozlúčia predčasne. Ani penové čalúnenie nie je extra stabilné. Foto: Auto Bild

6/17 Relatívne často sa vyskytujú výpadky elektrického nastavovania výšky predných svetiel. Foto: Auto Bild

7/17 Umenie vynechania ovláda Sandero na jednotku. Ovládanie je jednoduché, ergonómia znesiteľná. Plasty sú robustné, ale poťahy sedadiel katastrofálne. Foto: Auto Bild

8/17 Po facelifte dostalo Sandero II upravený predok s LED denným svietením. Podvozok je vyslovene komfortný. Foto: Auto Bild

9/17 Podľa polohy zadného operadla ponúka Sandero II 320- až 1 200-litrový objem kufra. Obklad je robustný. Foto: Auto Bild

10/17 Predčasne skorodované držiaky strmeňov kotúčových bŕzd a nie predpisovo funkčné piesty brzdového valčeka robia občas problémy. Foto: Auto Bild

11/17 Dacia Sandero Foto: Auto Bild

12/17 Agilita je Sanderu cudzia. Zato poteší mäkké pruženie. Foto: Auto Bild

13/17 Zle sediace vnútorné obklady a drnčanie sú možné. Foto: Auto Bild

14/17 S výkonom 73 koní a krútiacim momentom 97 Nm je trojvalec skôr lenivec. Zato je úsporný. Foto: Auto Bild

15/17 Dacia Sandero Foto: Auto Bild

16/17 Umenie vynechania ovláda Sandero na jednotku. Ovládanie je jednoduché, ergonómia znesiteľná. Plasty sú robustné, ale poťahy sedadiel katastrofálne. Foto: Auto Bild

17/17 Ceny náhradných dielov. Foto: Auto Bild

Po facelifte dostalo Sandero II upravený predok s LED denným svietením. Podvozok je vyslovene komfortný. Po facelifte dostalo Sandero II upravený predok s LED denným svietením. Podvozok je vyslovene komfortný.
Podľa polohy zadného operadla ponúka Sandero II 320- až 1 200-litrový objem kufra. Obklad je robustný. Podľa polohy zadného operadla ponúka Sandero II 320- až 1 200-litrový objem kufra. Obklad je robustný.
Dacia Sandero Dacia Sandero
Náhradné koleso stálo 100 eur od výroby. Vrstva laku je veľmi tenká: na prahoch, ale aj na nakladacej hrane kufra doslova presvitá základný náter. Náhradné koleso stálo 100 eur od výroby. Vrstva laku je veľmi tenká: na prahoch, ale aj na nakladacej hrane kufra doslova presvitá základný náter.
Poťahy sedadiel sa zvyčajne rozlúčia predčasne. Ani penové čalúnenie nie je extra stabilné. Poťahy sedadiel sa zvyčajne rozlúčia predčasne. Ani penové čalúnenie nie je extra stabilné.
Relatívne často sa vyskytujú výpadky elektrického nastavovania výšky predných svetiel. Relatívne často sa vyskytujú výpadky elektrického nastavovania výšky predných svetiel.
Umenie vynechania ovláda Sandero na jednotku. Ovládanie je jednoduché, ergonómia znesiteľná. Plasty sú robustné, ale poťahy sedadiel katastrofálne. Umenie vynechania ovláda Sandero na jednotku. Ovládanie je jednoduché, ergonómia znesiteľná. Plasty sú robustné, ale poťahy sedadiel katastrofálne.
Po facelifte dostalo Sandero II upravený predok s LED denným svietením. Podvozok je vyslovene komfortný. Po facelifte dostalo Sandero II upravený predok s LED denným svietením. Podvozok je vyslovene komfortný.
Podľa polohy zadného operadla ponúka Sandero II 320- až 1 200-litrový objem kufra. Obklad je robustný. Podľa polohy zadného operadla ponúka Sandero II 320- až 1 200-litrový objem kufra. Obklad je robustný.
Predčasne skorodované držiaky strmeňov kotúčových bŕzd a nie predpisovo funkčné piesty brzdového valčeka robia občas problémy. Predčasne skorodované držiaky strmeňov kotúčových bŕzd a nie predpisovo funkčné piesty brzdového valčeka robia občas problémy.
Dacia Sandero Dacia Sandero
Agilita je Sanderu cudzia. Zato poteší mäkké pruženie. Agilita je Sanderu cudzia. Zato poteší mäkké pruženie.
Zle sediace vnútorné obklady a drnčanie sú možné. Zle sediace vnútorné obklady a drnčanie sú možné.
S výkonom 73 koní a krútiacim momentom 97 Nm je trojvalec skôr lenivec. Zato je úsporný. S výkonom 73 koní a krútiacim momentom 97 Nm je trojvalec skôr lenivec. Zato je úsporný.
Dacia Sandero Dacia Sandero
Umenie vynechania ovláda Sandero na jednotku. Ovládanie je jednoduché, ergonómia znesiteľná. Plasty sú robustné, ale poťahy sedadiel katastrofálne. Umenie vynechania ovláda Sandero na jednotku. Ovládanie je jednoduché, ergonómia znesiteľná. Plasty sú robustné, ale poťahy sedadiel katastrofálne.
Ceny náhradných dielov. Ceny náhradných dielov.
Test jazdenky I Suzuki SX4 S-Cross: Kompaktné všestranné SUV s nízkymi prevádzkovými nákladmi

Test jazdenky I Suzuki SX4 S-Cross: Kompaktné všestranné SUV s nízkymi prevádzkovými nákladmi

Dacia Jogger s balíkom Sleep Pack.

Sleep Pack pre Daciu Jogger ju zmení na kempingový sen

TEST jazdenky I Hyundai Kona

TEST jazdenky I Hyundai Kona je skvelým príkladom toho, že kvalita nie je otázkou veľkosti

Ilustračná foto.

Po 14-tich rokoch je Golf zosadený z trónu! Európa má nového šampióna, medzi elitou je aj Dacia

Ilustračná foto.

TOP 10 najlacnejších štvorkoliek na trhu: Tu si vyberie každý

Ako si vybrať tú správnu jazdenku? Pri stúpajúcich cenách si treba dávať pozor na tieto nedostatky

Jazdenky zdraželi o tisíce eur, sú staršie a majú viac najazdené