1/16 Test BMW K 1 600: Model s označením B ako Bagger. V Severnej Amerike sú takéto cruisery veľmi populárne. Vyznačujú sa nižším čelným sklom a iba dvojicou zadných bočných kufrov. Foto: BMW
2/16 Test BMW K 1 600. Foto: BMW
3/16 Test BMW K 1 600: Foto: BMW
4/16 Test BMW K 1 600: Model GTL je v strede ponuky a sériovo prináša aj tretí vrchný zadný kufor. Foto: BMW
5/16 Test BMW K 1 600: TFT 10,25-palcový tablet namiesto prístrojovej dosky a konektivita ako v modernom aute. Foto: BMW
6/16 Test BMW K 1 600: Výnimočný klenot: radový šesťvalec nenájdete v žiadnom inom sériovom motocykli. Jediným konkurentom je Honda GoldWing. Tá však má plochý motor s protibežiacimi piestami. Foto: BMW
7/16 Test BMW K 1 600: Týmto štyrom tlačidlám môžete priradiť predvoľbu funkcií podľa svojej ľubovôle. Foto: BMW
8/16 Test BMW K 1 600: Bočné kufre s centrálnym uzamykaním a sedadlo, samozrejme, s vyhrievaním. Rovnako ako rukoväte. Foto: BMW
9/16 Test BMW K 1 600: Elektronický podvozok s automatickým nastavovaním podľa záťaže dopĺňa náklonové ABS. Foto: BMW
10/16 Budúcnosť je elektrická. Foto: BMW
11/16 Test BMW K 1 600: Model s označením B ako Bagger. V Severnej Amerike sú takéto cruisery veľmi populárne. Vyznačujú sa nižším čelným sklom a iba dvojicou zadných bočných kufrov. Foto: BMW
12/16 Test BMW K 1 600: Obrovské množstvo funkcií sa celkom jednoducho ovláda otočným krúžkom naľavo. Foto: BMW
13/16 Test BMW K 1 600: Foto: BMW
14/16 Test BMW K 1 600: Dvojica mohutných, efektných koncoviek výfukov je pri šiestich valcoch celkom pochopiteľná. Zvuk sústavy je nenápadný. Foto: BMW
15/16 Test BMW K 1 600: Výnimočný klenot: radový šesťvalec nenájdete v žiadnom inom sériovom motocykli. Jediným konkurentom je Honda GoldWing. Tá však má plochý motor s protibežiacimi piestami. Foto: BMW
16/16 Budúcnosť je elektrická. Foto: BMW