1/27
2/27 Austral má meno voňajúce dobrodružstvom. Vyrába sa v Španielsku a my sme s ním boli v zasnežených Tatrách. Foto: Milan Adámek
3/27 Proporcie (predný previs 925 mm, zadný 917 mm) a svetlá výška 170 mm mu pridávajú na svalnatosti. Foto: Milan Adámek
4/27 Kokpit je prehľadný a ľahko ovládateľný. Vyvýšený tunel sa nám páčil. Foto: Milan Adámek
5/27 Vo vyšších verziách je audio systém harman kardon. Slušný zvuk. Foto: Milan Adámek
6/27 Renault Austral Foto: Renault
7/27 Plne digitálny prístrojový panel dokáže zobraziť obrovské mapy od Google, alebo aj všeličo iné - stačí si vybrať. Foto: Milan Adámek
8/27 Renault Austral Foto: Milan Adámek
9/27 Až 9,3-palcový headup displej s farebnou projekciou na čelné sklo. Foto: Milan Adámek
10/27 Verzia Esprit Alpine, ktorá čerpá z bohatej histórie značky Alpine. 20-palcové disky kolies z ľahkých zliatin daytona, čierne detaily exteriéru a zadné svetlá s 3D „moiré“ efektom. Foto: Milan Adámek
11/27 360° kamerový systém s navádzacími aktívnymi líniami. Foto: Milan Adámek
12/27 Zadné svetlá sa neprepájajú ako je dnes bežným zvykom, ale sú skutočne obrovské a končia až pri logu. Foto: Milan Adámek
13/27 Audio systém harman kardon poskytuje priestorový zvuk. Systém má s výkon 485 W vďaka 2 reproduktorom po stranách palubnej dosky, 2 basovým reproduktorov vo výplniach predných dverí, 1 prednej centrálnej jednotke, 2 priestorovým, 2 výškovým a 2 basovým reproduktorom vo výplniach zadných dverí a 1 subwooferu v kufri. Foto: Milan Adámek
14/27 Kokpit je pohodlný hlavne ak máte radi vysoký stredový tunel. Foto: Renault
15/27 Inteligentný adaptívny tempomat reguluje rýchlosť podľa stavu okolitej dopravy, udržuje bezpečnú vzdialenosť a zaistí vycentrovanie v jazdnom pruhu. Foto: Milan Adámek
16/27 Dvanásťpalcová obrazovka nainštalovaná vzpriamene v strede. Výduch klimatizácie prechádza akoby displejmi, resp. časťou, ktorá ich prepája. Všetko v čiernej lesklej povrchovej úprave. Foto: Renault
17/27 Automatické prepínanie medzi diaľkovými a stretávacími svetlami sa aktivuje pomocou kamery umiestnenej v hornej časti čelného skla. Foto: Milan Adámek
18/27 Opierka na dlaň je pohyblivá a pomáha pri obsluhe dotykového displeja. Foto: Renault
19/27 Verzia Esprit Alpine má takéto prešívanie na hlavových opierkach. Foto: Renault
20/27 Austral má meno voňajúce dobrodružstvom. Vyrába sa v Španielsku a my sme s ním boli v zasnežených Tatrách. Foto: Milan Adámek
21/27 Kokpit je prehľadný a ľahko ovládateľný. Vyvýšený tunel sa nám páčil. Foto: Roman Raetzke
22/27 Austral jemne omrznutý v krásnej Bachledovej doline. Proporcie (predný previs 925 mm, zadný 917 mm) a svetlá výška 170 mm mu pridávajú na svalnatosti. Foto: Milan Adámek
23/27 Pákový chaos. K ovládaniu stieračov sa pripája nová voliaca páka v štýle Mercedesu a rádiový satelit typický pre Renault. Foto: Milan Adámek
24/27 Kufor má podľa polohy sedadiel objem 487 až 575 litrov, so sklopenou lavicou 1 525 litrov po strechu. Foto: Milan Adámek
25/27 Tablet. Len skúšobne sme stiahli aplikáciu Waze, iné aplikácie už v systéme boli. Ovládanie hlasitosti dotykom je otravné. Foto: Milan Adámek
26/27 Zaujímavým prvkom je výduch medzi dvoma displejmi ako súčasť lesklej čiernej plochy, ktorá ich rámuje. Foto: Milan Adámek
27/27 Technológiu mildhybrid tvorí štvorvalcový benzínový motor s objemom 1,3 l s turbodúchadlom, priamym vstrekovaním a hliníkovým blokom, ktorému pomáha 12 V lítium-iónová batéria. Energia z batérie poskytuje krútiaci moment počas akcelerácie. Foto: Milan Adámek