1/33 Obrovské ľadviny a delené svetlomety. Denné svetlá sú hore, stretávacie a diaľkové svetlá dolu. Výkon, luxus, technológie – to všetko ponúka nový i7 v hojnom počte. Skutočné technické umenie na kolesách. Háčik? Aj veľkosť a hmotnosť dosiahli svoje hranice. Foto: Auto Bild
2/33 Masívna, objemná zadná časť. Úzke svetlá s tvarom L a malým chrómovým pásikom. Tabuľka s evidenčným číslom v nárazníku. Foto: Auto Bild
3/33 Model i7 je dlhý 5,39 metra a vidieť to, rázvor náprav má 3,22 metra. Testovaný exemplár i7 je v metalíze oxidgrau (1 150 eur). Foto: Auto Bild
4/33 5,5-palcový dotykový displej v zadných dverách na ovládanie audiosystému, klimatizácie a sedadiel. Foto: Auto Bild
5/33 Dostatok priestoru v zadnej časti. Foto: Auto Bild
6/33 Obrovské ľadviny a delené svetlomety. Denné svetlá sú hore, stretávacie a diaľkové svetlá dolu. Výkon, luxus, technológie – to všetko ponúka nový i7 v hojnom počte. Skutočné technické umenie na kolesách. Háčik? Aj veľkosť a hmotnosť dosiahli svoje hranice. Foto: Auto Bild
7/33 Odráža svetelné lúče ako optický hranol. Foto: Auto Bild
8/33 Rad 7 bezpochyby pôsobí mimoriadne impozantným dojmom. Jednoducho ho musí byť vidieť. Je to vlajková loď, nesmie to preháňať s decentnosťou. Foto: Auto Bild
9/33 Materiály sú len tej najvyššej kvality. Foto: Auto Bild
10/33 Systém spolupracuje s Amazon Prime, možno prehrávať videá, hry, hudbu, aplikácie a televíziu. A najlepšie znie s priestorovým systémom Bowers & Wilkins za dodatočný príplatok 5 800 eur, ktorý nehrá pre zákazníkov tohto luxusu veľkú rolu. Foto: Auto Bild
11/33 BMW i7 xDrive60. Foto: Auto Bild
12/33 Dizajn je na jednej strane daný samotnými rozmermi vozidla a na druhej strane zodpovedá vkusu zákazníkov na tých najdôležitejších trhoch. Foto: Auto Bild
13/33 Kufor má objem 500 litrov. Foto: Auto Bild
14/33 BMW i7 xDrive60. Foto: Auto Bild
15/33 Symbol i na maske zdôrazňuje, že je to elektromobil. Foto: Auto Bild
16/33 Kľukaté horské cesty zvláda nečakane ľahko. A to pri tejto hmotnosti! Foto: Auto Bild
17/33 Impozantný vzhľad nového radu 7. Dvere sa otvárajú elektricky (za 1 500 eur), veľmi príjemné. Foto: Auto Bild
18/33 Model i7 je tiež vybavený zakriveným displejom. Vizuálne je skvelý, ale niektorým puristom sa môže zdať graficky preťažený. Foto: Auto Bild
19/33 BMW i7 xDrive60. Foto: Auto Bild
20/33 Masívna, objemná zadná časť. Úzke svetlá s tvarom L a malým chrómovým pásikom. Foto: Auto Bild
21/33 BMW i7 xDrive60. Foto: Auto Bild
22/33 Mäkké vankúšiky pripojené k hlavovým opierkam vzadu. Foto: Auto Bild
23/33 Na stredovej lakťovej opierke sú len odkladacie miesta, ovládací displej pre zadných pasažierov sa po novom objavuje v každých dverách. Foto: Auto Bild
24/33 BMW i7 xDrive60. Foto: Auto Bild
25/33 Veľké panoramatické okno a pod ním vyklopená obrazovka televízora. Foto: Auto Bild
26/33 Verzia, ktorá nepríde do Európy. BMW 760i s 4,4-l V8 a výkonom 544 koní. Foto: Auto Bild
27/33 Verzia, ktorá nepríde do Európy. BMW 760i s 4,4-l V8 a výkonom 544 koní. Foto: Auto Bild
28/33 Veľmi veľkorysý priestor, príjemné prostredie, ušľachtilý materiál. Obrovský zakrivený displej. Ovládač iDrive zostal na stredovej konzole. Foto: Auto Bild
29/33 BMW i7 xDrive60 má výkon 544 koní a dojazd až do 625 km. Čas nabíjania 34 min (10 – 80 %), cena od 135 900 eur. Foto: Auto Bild
30/33 Veľmi veľkorysý priestor, príjemné prostredie, ušľachtilý materiál. Obrovský zakrivený displej. Ovládač iDrive zostal na stredovej konzole. Foto: Auto Bild
31/33 Filmy a ďalšie programy na 31,3-palcovej plochej obrazovke sa najlepšie sledujú z polohovateľného sedadla. Foto: Auto Bild
32/33 Toto je dotykový displej pre zadných pasažierov. Nachádza sa vo dverách. Foto: Auto Bild
33/33 Ponuka na dotykovom displeji s takmer nezvládnuteľným množstvom funkcií. Je to komplikované, ale ovládač iDrive na stredovej konzole môže slúžiť ako záchranné lano. Foto: Auto Bild