Autobild Slovensko
Späť na článok: Prvá jazda I Plne elektrické BMW i7 je ako z iného vesmíru
Zatvoriť galériu

1/33 Obrovské ľadviny a delené svetlomety. Denné svetlá sú hore, stretávacie a diaľkové svetlá dolu. Výkon, luxus, technológie – to všetko ponúka nový i7 v hojnom počte. Skutočné technické umenie na kolesách. Háčik? Aj veľ­kosť a hmotnosť dosiahli svoje hranice. Foto: Auto Bild

2/33 Masívna, objemná zadná časť. Úzke svetlá s tvarom L a malým chrómovým pásikom. Tabuľka s ​evidenčným číslom v nárazníku. Foto: Auto Bild

3/33 Model i7 je dlhý 5,39 metra a vidieť to, rázvor náprav má 3,22 metra. Testovaný exemplár i7 je v metalíze oxidgrau (1 ​​​​​​​150 eur). Foto: Auto Bild

4/33 5,5-palcový dotykový displej v zadných dverách na ovládanie audiosystému, klimatizácie a sedadiel. Foto: Auto Bild

5/33 Dostatok priestoru v zadnej časti. Foto: Auto Bild

6/33 Obrovské ľadviny a delené svetlomety. Denné svetlá sú hore, stretávacie a diaľkové svetlá dolu. Výkon, luxus, technológie – to všetko ponúka nový i7 v hojnom počte. Skutočné technické umenie na kolesách. Háčik? Aj veľ­kosť a hmotnosť dosiahli svoje hranice. Foto: Auto Bild

7/33 Odráža svetelné lúče ako optický hranol. Foto: Auto Bild

8/33 Rad 7 bezpochyby pôsobí mimoriadne impozantným dojmom. Jednoducho ho musí byť vidieť. Je to vlajková loď, nesmie to preháňať s decentnosťou. Foto: Auto Bild

9/33 Materiály sú len tej najvyššej kvality. Foto: Auto Bild

10/33 Systém spolupracuje s Amazon Prime, možno prehrávať videá, hry, hudbu, aplikácie a televíziu. A najlepšie znie s priestorovým systémom Bowers & Wilkins za dodatočný príplatok 5 800 eur, ktorý nehrá pre zákazníkov tohto luxusu veľkú rolu. Foto: Auto Bild

11/33 BMW i7 xDrive60. Foto: Auto Bild

12/33 Dizajn je na jednej strane daný samotnými rozmermi vozidla a na druhej strane zodpovedá vkusu zákazníkov na tých najdôležitejších trhoch. Foto: Auto Bild

13/33 Kufor má objem 500 litrov. Foto: Auto Bild

14/33 BMW i7 xDrive60. Foto: Auto Bild

15/33 Symbol i na maske zdôrazňuje, že je to elektromobil. Foto: Auto Bild

16/33 Kľukaté horské cesty zvláda nečakane ľahko. A to pri tejto hmotnosti! Foto: Auto Bild

17/33 Impozantný vzhľad nového radu 7. Dvere sa otvárajú elektricky (za 1 500 eur), veľmi príjemné. Foto: Auto Bild

18/33 Model i7 je tiež vybavený zakriveným displejom. Vizuálne je skvelý, ale niektorým puristom sa môže zdať graficky preťažený. Foto: Auto Bild

19/33 BMW i7 xDrive60. Foto: Auto Bild

20/33 Masívna, objemná zadná časť. Úzke svetlá s tvarom L a malým chrómovým pásikom. Foto: Auto Bild

21/33 BMW i7 xDrive60. Foto: Auto Bild

22/33 Mäkké vankúšiky pripojené k hlavovým opierkam vzadu. Foto: Auto Bild

23/33 Na stredovej lakťovej opierke sú len odkladacie miesta, ovládací displej pre zadných pasažierov sa po novom objavuje v každých dverách. Foto: Auto Bild

24/33 BMW i7 xDrive60. Foto: Auto Bild

25/33 Veľké panoramatické okno a pod ním vyklopená obrazovka televízora. Foto: Auto Bild

26/33 Verzia, ktorá nepríde do Európy. BMW 760i s 4,4-l V8 a výkonom 544 koní. Foto: Auto Bild

27/33 Verzia, ktorá nepríde do Európy. BMW 760i s 4,4-l V8 a výkonom 544 koní. Foto: Auto Bild

28/33 Veľmi veľkorysý priestor, príjemné prostredie, ušľachtilý materiál. Obrovský zakrivený displej. Ovládač iDrive zostal na stredovej konzole. Foto: Auto Bild

29/33 BMW i7 xDrive60 má výkon 544 koní a dojazd až do 625 km. Čas nabíjania 34 min (10 – 80 %), cena od 135 900 eur. Foto: Auto Bild

30/33 Veľmi veľkorysý priestor, príjemné prostredie, ušľachtilý materiál. Obrovský zakrivený displej. Ovládač iDrive zostal na stredovej konzole. Foto: Auto Bild

31/33 Filmy a ďalšie programy na 31,3-palcovej plochej obrazovke sa najlepšie sledujú z polohovateľného sedadla. Foto: Auto Bild

32/33 Toto je dotykový displej pre zadných pasažierov. Nachádza sa vo dverách. Foto: Auto Bild

33/33 Ponuka na dotykovom displeji s takmer nezvládnuteľným množstvom funkcií. Je to komplikované, ale ovládač iDrive na stredovej konzole môže slúžiť ako záchranné lano. Foto: Auto Bild

Obrovské ľadviny a delené svetlomety. Denné svetlá sú hore, stretávacie a diaľkové svetlá dolu. Výkon, luxus, technológie – to všetko ponúka nový i7 v hojnom počte. Skutočné technické umenie na kolesách. Háčik? Aj veľ­kosť a hmotnosť dosiahli svoje hranice. Obrovské ľadviny a delené svetlomety. Denné svetlá sú hore, stretávacie a diaľkové svetlá dolu. Výkon, luxus, technológie – to všetko ponúka nový i7 v hojnom počte. Skutočné technické umenie na kolesách. Háčik? Aj veľ­kosť a hmotnosť dosiahli svoje hranice.
Masívna, objemná zadná časť. Úzke svetlá s tvarom L a malým chrómovým pásikom. Tabuľka s ​evidenčným číslom v nárazníku. Masívna, objemná zadná časť. Úzke svetlá s tvarom L a malým chrómovým pásikom. Tabuľka s ​evidenčným číslom v nárazníku.
Model i7 je dlhý 5,39 metra a vidieť to, rázvor náprav má 3,22 metra. Testovaný exemplár i7 je v metalíze oxidgrau (1 ​​​​​​​150 eur). Model i7 je dlhý 5,39 metra a vidieť to, rázvor náprav má 3,22 metra. Testovaný exemplár i7 je v metalíze oxidgrau (1 ​​​​​​​150 eur).
5,5-palcový dotykový displej v zadných dverách na ovládanie audiosystému, klimatizácie a sedadiel. 5,5-palcový dotykový displej v zadných dverách na ovládanie audiosystému, klimatizácie a sedadiel.
Dostatok priestoru v zadnej časti. Dostatok priestoru v zadnej časti.
Obrovské ľadviny a delené svetlomety. Denné svetlá sú hore, stretávacie a diaľkové svetlá dolu. Výkon, luxus, technológie – to všetko ponúka nový i7 v hojnom počte. Skutočné technické umenie na kolesách. Háčik? Aj veľ­kosť a hmotnosť dosiahli svoje hranice. Obrovské ľadviny a delené svetlomety. Denné svetlá sú hore, stretávacie a diaľkové svetlá dolu. Výkon, luxus, technológie – to všetko ponúka nový i7 v hojnom počte. Skutočné technické umenie na kolesách. Háčik? Aj veľ­kosť a hmotnosť dosiahli svoje hranice.
Odráža svetelné lúče ako optický hranol. Odráža svetelné lúče ako optický hranol.
Rad 7 bezpochyby pôsobí mimoriadne impozantným dojmom. Jednoducho ho musí byť vidieť. Je to vlajková loď, nesmie to preháňať s decentnosťou. Rad 7 bezpochyby pôsobí mimoriadne impozantným dojmom. Jednoducho ho musí byť vidieť. Je to vlajková loď, nesmie to preháňať s decentnosťou.
Materiály sú len tej najvyššej kvality. Materiály sú len tej najvyššej kvality.
Systém spolupracuje s Amazon Prime, možno prehrávať videá, hry, hudbu, aplikácie a televíziu. A najlepšie znie s priestorovým systémom Bowers & Wilkins za dodatočný príplatok 5 800 eur, ktorý nehrá pre zákazníkov tohto luxusu veľkú rolu. Systém spolupracuje s Amazon Prime, možno prehrávať videá, hry, hudbu, aplikácie a televíziu. A najlepšie znie s priestorovým systémom Bowers & Wilkins za dodatočný príplatok 5 800 eur, ktorý nehrá pre zákazníkov tohto luxusu veľkú rolu.
BMW i7 xDrive60. BMW i7 xDrive60.
Dizajn je na jednej strane daný samotnými rozmermi vozidla a na druhej strane zodpovedá vkusu zákazníkov na tých najdôležitejších trhoch. Dizajn je na jednej strane daný samotnými rozmermi vozidla a na druhej strane zodpovedá vkusu zákazníkov na tých najdôležitejších trhoch.
Kufor má objem 500 litrov. Kufor má objem 500 litrov.
BMW i7 xDrive60. BMW i7 xDrive60.
Symbol i na maske zdôrazňuje, že je to elektromobil. Symbol i na maske zdôrazňuje, že je to elektromobil.
Kľukaté horské cesty zvláda nečakane ľahko. A to pri tejto hmotnosti! Kľukaté horské cesty zvláda nečakane ľahko. A to pri tejto hmotnosti!
Impozantný vzhľad nového radu 7. Dvere sa otvárajú elektricky (za 1 500 eur), veľmi príjemné. Impozantný vzhľad nového radu 7. Dvere sa otvárajú elektricky (za 1 500 eur), veľmi príjemné.
Model i7 je tiež vybavený zakriveným displejom. Vizuálne je skvelý, ale niektorým puristom sa môže zdať graficky preťažený. Model i7 je tiež vybavený zakriveným displejom. Vizuálne je skvelý, ale niektorým puristom sa môže zdať graficky preťažený.
BMW i7 xDrive60. BMW i7 xDrive60.
Masívna, objemná zadná časť. Úzke svetlá s tvarom L a malým chrómovým pásikom. Masívna, objemná zadná časť. Úzke svetlá s tvarom L a malým chrómovým pásikom.
BMW i7 xDrive60. BMW i7 xDrive60.
Mäkké vankúšiky pripojené k hlavovým opierkam vzadu. Mäkké vankúšiky pripojené k hlavovým opierkam vzadu.
Na stredovej lakťovej opierke sú len odkladacie miesta, ovládací displej pre zadných pasažierov sa po novom objavuje v každých dverách. Na stredovej lakťovej opierke sú len odkladacie miesta, ovládací displej pre zadných pasažierov sa po novom objavuje v každých dverách.
BMW i7 xDrive60. BMW i7 xDrive60.
Veľké panoramatické okno a pod ním vyklopená obrazovka televízora. Veľké panoramatické okno a pod ním vyklopená obrazovka televízora.
Verzia, ktorá nepríde do Európy. BMW 760i s 4,4-l V8 a výkonom 544 koní. Verzia, ktorá nepríde do Európy. BMW 760i s 4,4-l V8 a výkonom 544 koní.
Verzia, ktorá nepríde do Európy. BMW 760i s 4,4-l V8 a výkonom 544 koní. Verzia, ktorá nepríde do Európy. BMW 760i s 4,4-l V8 a výkonom 544 koní.
Veľmi veľkorysý priestor, príjemné prostredie, ušľachtilý materiál. Obrovský zakrivený displej. Ovládač iDrive zostal na stredovej konzole. Veľmi veľkorysý priestor, príjemné prostredie, ušľachtilý materiál. Obrovský zakrivený displej. Ovládač iDrive zostal na stredovej konzole.
BMW i7 xDrive60 má výkon 544 koní a dojazd až do 625 km. Čas nabíjania 34 min (10 – 80 %), cena od 135 900 eur. BMW i7 xDrive60 má výkon 544 koní a dojazd až do 625 km. Čas nabíjania 34 min (10 – 80 %), cena od 135 900 eur.
Veľmi veľkorysý priestor, príjemné prostredie, ušľachtilý materiál. Obrovský zakrivený displej. Ovládač iDrive zostal na stredovej konzole. Veľmi veľkorysý priestor, príjemné prostredie, ušľachtilý materiál. Obrovský zakrivený displej. Ovládač iDrive zostal na stredovej konzole.
Filmy a ďalšie programy na 31,3-palcovej plochej obrazovke sa najlepšie sledujú z polohovateľného sedadla. Filmy a ďalšie programy na 31,3-palcovej plochej obrazovke sa najlepšie sledujú z polohovateľného sedadla.
Toto je dotykový displej pre zadných pasažierov. Nachádza sa vo dverách. Toto je dotykový displej pre zadných pasažierov. Nachádza sa vo dverách.
Ponuka na dotykovom displeji s takmer nezvládnuteľným množstvom funkcií. Je to komplikované, ale ovládač iDrive na stredovej konzole môže slúžiť ako záchranné lano. Ponuka na dotykovom displeji s takmer nezvládnuteľným množstvom funkcií. Je to komplikované, ale ovládač iDrive na stredovej konzole môže slúžiť ako záchranné lano.
Na nabíjačke sme nabíjali s výkonom 57 kW. Rýchlosť nabíjania bola 384 km za hodinu.

Test I Citroën ë-Jumpy Furgon XL pre kuriérov budúcnosti

TOYOTA bZ4X

Ako ďaleko zájde elektromobil pri rýchlosti 130 km/h

Ilustračná snímka

Teplé počasie je za dverami: Podľa čoho spoznáte technický stav vašej klimatizácie?

Výrobca udáva podľa normy WLTP až 539 km pri kombinovanej priemernej spotrebe 17,2 kWh/100 km.

Test | Volkswagen ID.5 Pro Performance prináša vysokú kvalitu a maximálny dojazd

Duster aj Tipo SUV (jeho konečný názov bude určite iný) môžu byť správnym trhákom. Dôležité je, že si podržia benzínové motory – hoci aj v spojení s malým elektromotorom.

Exkluzívne odhalenie: Takto bude vyzerať nový Duster a jeho konkurent z Fiatu!

Prvá jazda | Vyskúšali sme si najočakávanejší Renault: Takýto je Austral naživo!

Prvá jazda | Vyskúšali sme si najočakávanejší Renault: Takýto je Austral naživo!