Autobild Slovensko
Späť na článok: Porovnávací test I VW Golf Variant vs. Peugeot 308 SW: Kto si odnesie korunu kráľa kombi?
Zatvoriť galériu

1/31 Porovnávací test I Foto: Auto Bild

2/31 Porovnávací test I Peugeot (vľavo) vyzerá pútavejšie, VW ukazuje v bežnej prevádzke viac schopností – zaujímavou alternatívou SUV sú však oba modely Foto: Auto Bild

3/31 Porovnávací test I Foto: Auto Bild

4/31 Porovnávací test I LED denné svietenie má zaujímavú grafiku, inak je predná časť skôr vecná. Foto: Auto Bild

5/31 Porovnávací test I Čelnej maske dominuje zvislé LED denné svietenie a veľké logo s levom. Foto: Auto Bild

6/31 Porovnávací test I VW Golf Variant s dĺžkou 4,63 metra vo verzii R-Line vyzerá cool, zadok verzie kombi pôsobí dojmom dobrej integrácie do celkového dizaj nu. Foto: Auto Bild

7/31 Porovnávací test I Vydarený kombi dizajn: 308 SW sa natiahlo na dĺžku až 4,64 metra, štíhly zadok prepožičiava Francúzovi eleganciu aj dynamiku. Foto: Auto Bild

8/31 Porovnávací test I Štvorvalec s objemom 1,5 litra, so 48-voltovým systémom a s vypínaním dvojice valcov je vydarený. Foto: Auto Bild

9/31 Porovnávací test I Trojvalec s objemom 1,2 litra pracuje snaživo, občas však znie trochu pridrsne. Foto: Auto Bild

10/31 Porovnávací test I Vo VW nájdu dospelí vzadu viac miesta než v 308, cestuje sa tu uvoľnenejšie. Foto: Auto Bild

11/31 Porovnávací test I Počas dlhej cesty vysokí spolujazdci nebudú vzadu veľmi šťastní. Foto: Auto Bild

12/31 Porovnávací test I Športové sedadlá ponúkajú okrem dobrého bočného vedenia aj slušný komfort. Foto: Auto Bild

13/31 Porovnávací test I Pohodlné predné sedadlá trochu šetria bočným vedením. Foto: Auto Bild

14/31 Porovnávací test I Typický VW: vzdušný priestorový pocit, dotykové plochy na volante a pod displejom, malý ovládač prevodovky. Foto: Auto Bild

15/31 Porovnávací test I Typický Peugeot: malý, hore sploštený volant, široká stredová konzola, ešte menší ovládač automatickej prevodovky. Foto: Auto Bild

16/31 Porovnávací test I VW Golf Variant 1,5 eTSI DSG Foto: Auto Bild

17/31 Porovnávací test I Peugeot 308 SW PureTech 130 EAT8 Foto: Auto Bild

18/31 Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW Foto: Auto Bild

19/31 Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW Foto: Auto Bild

20/31 Porovnávací test I Športové sedadlá ponúkajú okrem dobrého bočného vedenia aj slušný komfort. Foto: Auto Bild

21/31 Porovnávací test I Pohodlné predné sedadlá trochu šetria bočným vedením. Foto: Auto Bild

22/31 Porovnávací test I Typický VW: vzdušný priestorový pocit, dotykové plochy na volante a pod displejom, malý ovládač prevodovky. Foto: Auto Bild

23/31 Porovnávací test I Typický Peugeot: malý, hore sploštený volant, široká stredová konzola, ešte menší ovládač automatickej prevodovky. Foto: Auto Bild

24/31 Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW Foto: Auto Bild

25/31 Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW Foto: Auto Bild

26/31 Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW Foto: Auto Bild

27/31 Porovnávací test I LED denné svietenie má zaujímavú grafiku, inak je predná časť skôr vecná. Foto: Auto Bild

28/31 Porovnávací test I Čelnej maske dominuje zvislé LED denné svietenie a veľké logo s levom. Foto: Auto Bild

29/31 Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW Foto: Auto Bild

30/31 Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW Foto: Auto Bild

31/31 Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW Foto: Auto Bild

Porovnávací test I Porovnávací test I
Porovnávací test I Peugeot (vľavo) vyzerá pútavejšie, VW ukazuje v bežnej prevádzke viac schopností – zaujímavou alternatívou SUV sú však oba modely Porovnávací test I Peugeot (vľavo) vyzerá pútavejšie, VW ukazuje v bežnej prevádzke viac schopností – zaujímavou alternatívou SUV sú však oba modely
Porovnávací test I Porovnávací test I
Porovnávací test I LED denné svietenie má zaujímavú grafiku, inak je predná časť skôr vecná. Porovnávací test I LED denné svietenie má zaujímavú grafiku, inak je predná časť skôr vecná.
Porovnávací test I Čelnej maske dominuje zvislé LED denné svietenie a veľké logo s levom. Porovnávací test I Čelnej maske dominuje zvislé LED denné svietenie a veľké logo s levom.
Porovnávací test I VW Golf Variant s dĺžkou 4,63 metra vo verzii R-Line vyzerá cool, zadok verzie kombi pôsobí dojmom dobrej integrácie do celkového  dizaj nu. Porovnávací test I VW Golf Variant s dĺžkou 4,63 metra vo verzii R-Line vyzerá cool, zadok verzie kombi pôsobí dojmom dobrej integrácie do celkového  dizaj nu.
Porovnávací test I Vydarený kombi dizajn: 308 SW sa natiahlo na dĺžku až 4,64 metra, štíhly zadok prepožičiava Francúzovi eleganciu aj dynamiku. Porovnávací test I Vydarený kombi dizajn: 308 SW sa natiahlo na dĺžku až 4,64 metra, štíhly zadok prepožičiava Francúzovi eleganciu aj dynamiku.
Porovnávací test I Štvorvalec s objemom 1,5 litra, so 48-voltovým systémom a s vypínaním dvojice valcov je vydarený. Porovnávací test I Štvorvalec s objemom 1,5 litra, so 48-voltovým systémom a s vypínaním dvojice valcov je vydarený.
Porovnávací test I Trojvalec s objemom 1,2 litra pracuje snaživo, občas však znie trochu pridrsne. Porovnávací test I Trojvalec s objemom 1,2 litra pracuje snaživo, občas však znie trochu pridrsne.
Porovnávací test I Vo VW nájdu dospelí vzadu viac miesta než v 308, cestuje sa tu uvoľnenejšie. Porovnávací test I Vo VW nájdu dospelí vzadu viac miesta než v 308, cestuje sa tu uvoľnenejšie.
Porovnávací test I Počas dlhej cesty vysokí spolujazdci nebudú vzadu veľmi šťastní. Porovnávací test I Počas dlhej cesty vysokí spolujazdci nebudú vzadu veľmi šťastní.
Porovnávací test I Športové sedadlá ponúkajú okrem dobrého bočného vedenia aj slušný komfort. Porovnávací test I Športové sedadlá ponúkajú okrem dobrého bočného vedenia aj slušný komfort.
Porovnávací test I Pohodlné predné sedadlá trochu šetria bočným vedením. Porovnávací test I Pohodlné predné sedadlá trochu šetria bočným vedením.
Porovnávací test I Typický VW:  vzdušný  priestorový pocit, dotykové plochy na volante a pod displejom, malý ovládač prevodovky. Porovnávací test I Typický VW:  vzdušný  priestorový pocit, dotykové plochy na volante a pod displejom, malý ovládač prevodovky.
Porovnávací test I Typický Peugeot: malý, hore sploštený volant, široká stredová konzola, ešte menší ovládač automatickej prevodovky. Porovnávací test I Typický Peugeot: malý, hore sploštený volant, široká stredová konzola, ešte menší ovládač automatickej prevodovky.
Porovnávací test I VW Golf Variant 1,5 eTSI DSG Porovnávací test I VW Golf Variant 1,5 eTSI DSG
Porovnávací test I Peugeot 308 SW PureTech 130 EAT8 Porovnávací test I Peugeot 308 SW PureTech 130 EAT8
Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW
Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW
Porovnávací test I Športové sedadlá ponúkajú okrem dobrého bočného vedenia aj slušný komfort. Porovnávací test I Športové sedadlá ponúkajú okrem dobrého bočného vedenia aj slušný komfort.
Porovnávací test I Pohodlné predné sedadlá trochu šetria bočným vedením. Porovnávací test I Pohodlné predné sedadlá trochu šetria bočným vedením.
Porovnávací test I Typický VW:  vzdušný  priestorový pocit, dotykové plochy na volante a pod displejom, malý ovládač prevodovky. Porovnávací test I Typický VW:  vzdušný  priestorový pocit, dotykové plochy na volante a pod displejom, malý ovládač prevodovky.
Porovnávací test I Typický Peugeot: malý, hore sploštený volant, široká stredová konzola, ešte menší ovládač automatickej prevodovky. Porovnávací test I Typický Peugeot: malý, hore sploštený volant, široká stredová konzola, ešte menší ovládač automatickej prevodovky.
Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW
Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW
Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW
Porovnávací test I LED denné svietenie má zaujímavú grafiku, inak je predná časť skôr vecná. Porovnávací test I LED denné svietenie má zaujímavú grafiku, inak je predná časť skôr vecná.
Porovnávací test I Čelnej maske dominuje zvislé LED denné svietenie a veľké logo s levom. Porovnávací test I Čelnej maske dominuje zvislé LED denné svietenie a veľké logo s levom.
Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW
Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW
Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW Porovnávací test I Volkswagen Golf Variant vs. Peugeot 308 SW
Volkswagen Phaeton D2.

Volkswagen odhalil auto, ktoré sme nikdy nemali vidieť: Toto mal byť Phaeton druhej generácie

Nový Volkswagen Amarok.

Volkswagen Amarok: Tretia generácia uvezie až 1,16 tony, rozhýbe ich aj vidlicový šesťvalec

Volkswagen ID. AERO

Volkswagen ID. Aero: Prvý plne elektrický sedan od VW sľubuje dojazd cez 600 kilometrov

Volkswagen ID. Aero Concept Sedan

Volkswagen ID. Aero koncept poodhalený: Pozeráme sa na budúci elektrický Passat?

Peugeot 408.

Nový Peugeot 408: Kompaktný model, ktorý prekvapuje dizajnom na polceste medzi SUV a sedanom

Audi 80.

Audi 80 oslavuje pol storočia! Takto výrobca spomína na jedno zo svojich najdôležitejších áut