1/31 Obľúbená kombinácia: priestranné kompaktné SUV s pohonom 4x4, so 136 až 150 koňmi a s dojazdom až do 830 km. Foto: Auto Bild
2/31 Kia Sportage: Veľké displeje s dobrým rozlíšením. Po krátkom navyknutí relatívne ľahko ovládateľný systém infotainmentu. Foto: Auto Bild
3/31 Volkswagen Tiguan: Kedysi mal displej prístrojovky uhlopriečku 12,3 palca, teraz už len 10 palcov. Foto: Auto Bild
4/31 Mazda CX-5: Hlasové ovládanie sa aktivuje len tlačidlom (ako v Kii), to je trochu zbytočné. Foto: Auto Bild
5/31 Kia Sportage: Jazdné režimy a prevodovku (hore) ovládate otočnými kolieskami. Tlačidlá sú dobre zoskupené. Foto: Auto Bild
6/31 Kia Sportage: Sportage ponúka obzvlášť ostré spomalenie. So zohriatymi brzdami zastaví na menej ako 34 metrov. Foto: Auto Bild
7/31 Volkswagen Tiguan: Príjemné predné sedadlá s masážnou funkciou, mnohostranným nastavovaním a použiteľným bočným vedením. Foto: Auto Bild
8/31 Volkswagen Tiguan: S hmotnosťou necelých 1,8 tony je VW najťažší v porovnaní. Brzdné výkony sú na úrovni Kie. Foto: Auto Bild
9/31 Volkswagen Tiguan: So vztýčenými operadlami VW zhltne najviac batožiny. Nakladacia hrana s výškou 74 cm je o jeden cm nižšia ako v CX-5, o dva vyššia ako v Kii. Foto: Auto Bild
10/31 Volkswagen Tiguan: Dobré spracovanie, slidery na ovládanie klimatizácie aj na volante – Kia aj Mazda ponúkajú lepšiu haptiku. Foto: Auto Bild
11/31 Volkswagen Tiguan: Offroadové režimy sa volia otočným ovládačom, jazdné režimy tlačidlom v jeho strede. Foto: Auto Bild
12/31 Mazda CX-5: Najmenší kufor v porovnaní, skutočne malý však nie je (510 až 1 626 litrov). Foto: Auto Bild
13/31 Mazda CX-5. Foto: Auto Bild
14/31 Mazda CX-5: Pre CX-5 nejestvuje nastaviteľný podvozok, v zákrutách sa pre mäkké nastavenie viac nakláňa. Foto: Auto Bild
15/31 Obľúbená kombinácia: priestranné kompaktné SUV s pohonom 4x4, so 136 až 150 koňmi a s dojazdom až do 830 km. Foto: Auto Bild
16/31 Volkswagen Tiguan: Foto: Auto Bild
17/31 Mazda CX-5: Neónovozelené elementy (výduchy klimatizácie, prešívanie sedadiel, vzory) patria k špeciálnemu modelu Newground. Foto: Auto Bild
18/31 Mazda CX-5: Rôzne tlačidlá s čiastočne dôležitými funkciami sa ukrývajú naľavo za volantom. Foto: Auto Bild
19/31 Kia Sportage. Foto: Auto Bild
20/31 Kia Sportage: Šikovne umiestnené USB-C zásuvky na zadnej strane predných sedadiel. Foto: Auto Bild
21/31 Kia Sportage: Najväčší batožinový priestor, veľa tvrdých plastov a čiastočne zvlnené čalúnenie zadných operadiel. Foto: Auto Bild
22/31 Volkswagen Tiguan: Systém vo VW s bezkáblovým CarPlay a pripojením WLAN. Kia ani Mazda toto neponúkajú. Foto: Auto Bild
23/31 Mazda CX-5: Tlačidlá, ovládače a stvárnenie palubnej dosky sú pekné, jednoduché ovládanie otočným ovládačom. Foto: Auto Bild
24/31 Kia Sportage: Táto lišta má zdvojenú funkciu, zobrazuje buď ovládanie klimatizácie, alebo navigácie a rádia. Foto: Auto Bild
25/31 Kia Sportage: Športovo tvarované sedadlá patria k tým komfortnejším vo svojej triede. Ponúkajú slušné bočné vedenie. Foto: Auto Bild
26/31 Mazda CX-5: Predné sedadlá v CX-5 sú nanajvýš komfortné, v porovnaní však ponúkajú menej možností nastavovania. Foto: Auto Bild
27/31 Obľúbená kombinácia: priestranné kompaktné SUV s pohonom 4x4, so 136 až 150 koňmi a s dojazdom až do 830 km. Foto: Auto Bild
28/31 Volkswagen Tiguan: Foto: Auto Bild
29/31 Kia Sportage: Sportage ponúka obzvlášť ostré spomalenie. So zohriatymi brzdami zastaví na menej ako 34 metrov. Foto: Auto Bild
30/31 Mazda CX-5. Foto: Auto Bild
31/31 Obľúbená kombinácia: priestranné kompaktné SUV s pohonom 4x4, so 136 až 150 koňmi a s dojazdom až do 830 km. Foto: Auto Bild