Autobild Slovensko
Späť na článok: Porovnanie dieselových SUV: Majú Mazda CX-5 alebo Kia Sportage na to, aby porazili VW Tiguan?
Zatvoriť galériu

1/31 Obľúbená kombinácia: priestranné kompaktné SUV s pohonom 4x4, so 136 až 150 koňmi a s dojazdom až do 830 km. Foto: Auto Bild

2/31 Kia Sportage: Veľké displeje s dobrým rozlíšením. Po krátkom navyknutí relatívne ľahko ovládateľný systém infotainmentu. Foto: Auto Bild

3/31 Volkswagen Tiguan: Kedysi mal displej prístrojovky uhlopriečku 12,3 palca, teraz už len 10 palcov. Foto: Auto Bild

4/31 Mazda CX-5: Hlasové ovládanie sa aktivuje len tlačidlom (ako v Kii), to je trochu zbytočné. Foto: Auto Bild

5/31 Kia Sportage: Jazdné režimy a prevodovku (hore) ovládate otočnými kolieskami. Tlačidlá sú dobre zoskupené. Foto: Auto Bild

6/31 Kia Sportage: Sportage ponúka obzvlášť ostré spomalenie. So zohriatymi brzdami zastaví na menej ako 34 metrov. Foto: Auto Bild

7/31 Volkswagen Tiguan: Príjemné predné sedadlá s masážnou funkciou, mnohostranným nastavovaním a použiteľným bočným vedením. Foto: Auto Bild

8/31 Volkswagen Tiguan: S hmotnosťou necelých 1,8 tony je VW najťažší v porovnaní. Brzdné výkony sú na úrovni Kie. Foto: Auto Bild

9/31 Volkswagen Tiguan: So vztýčenými operadlami VW zhltne najviac batožiny. Nakladacia hrana s výškou 74 cm je o jeden cm nižšia ako v CX-5, o dva vyššia ako v Kii. Foto: Auto Bild

10/31 Volkswagen Tiguan: Dobré spracovanie, slidery na ovládanie klimatizácie aj na volante – Kia aj Mazda ponúkajú lepšiu haptiku. Foto: Auto Bild

11/31 Volkswagen Tiguan: Offroadové režimy sa volia otočným ovládačom, jazdné režimy tlačidlom v jeho strede. Foto: Auto Bild

12/31 Mazda CX-5: Najmenší kufor v porovnaní, skutočne malý však nie je (510 až 1 626 litrov). Foto: Auto Bild

13/31 Mazda CX-5. Foto: Auto Bild

14/31 Mazda CX-5: Pre CX-5 nejestvuje nastaviteľný podvozok, v zákrutách sa pre mäkké nastavenie viac nakláňa. Foto: Auto Bild

15/31 Obľúbená kombinácia: priestranné kompaktné SUV s pohonom 4x4, so 136 až 150 koňmi a s dojazdom až do 830 km. Foto: Auto Bild

16/31 Volkswagen Tiguan: Foto: Auto Bild

17/31 Mazda CX-5: Neónovozelené elementy (výduchy klimatizácie, prešívanie sedadiel, vzory) patria k špeciálnemu modelu Newground. Foto: Auto Bild

18/31 Mazda CX-5: Rôzne tlačidlá s čiastočne dôležitými funkciami sa ukrývajú naľavo za volantom. Foto: Auto Bild

19/31 Kia Sportage. Foto: Auto Bild

20/31 Kia Sportage: Šikovne umiestnené USB-C zásuvky na zadnej strane predných sedadiel. Foto: Auto Bild

21/31 Kia Sportage: Najväčší batožinový priestor, veľa tvrdých plastov a čiastočne zvlnené čalúnenie zadných operadiel. Foto: Auto Bild

22/31 Volkswagen Tiguan: Systém vo VW s bezkáblovým CarPlay a pripojením WLAN. Kia ani Mazda toto neponúkajú. Foto: Auto Bild

23/31 Mazda CX-5: Tlačidlá, ovládače a stvárnenie palubnej dosky sú pekné, jednoduché ovládanie otočným ovládačom. Foto: Auto Bild

24/31 Kia Sportage: Táto lišta má zdvojenú funkciu, zobrazuje buď ovládanie klimatizácie, alebo navigácie a rádia. Foto: Auto Bild

25/31 Kia Sportage: Športovo tvarované sedadlá patria k tým komfortnejším vo svojej triede. Ponúkajú slušné bočné vedenie. Foto: Auto Bild

26/31 Mazda CX-5: Predné sedadlá v CX-5 sú nanajvýš komfortné, v porovnaní však ponúkajú menej možností nastavovania. Foto: Auto Bild

27/31 Obľúbená kombinácia: priestranné kompaktné SUV s pohonom 4x4, so 136 až 150 koňmi a s dojazdom až do 830 km. Foto: Auto Bild

28/31 Volkswagen Tiguan: Foto: Auto Bild

29/31 Kia Sportage: Sportage ponúka obzvlášť ostré spomalenie. So zohriatymi brzdami zastaví na menej ako 34 metrov. Foto: Auto Bild

30/31 Mazda CX-5. Foto: Auto Bild

31/31 Obľúbená kombinácia: priestranné kompaktné SUV s pohonom 4x4, so 136 až 150 koňmi a s dojazdom až do 830 km. Foto: Auto Bild

Obľúbená kombinácia: priestranné kompaktné SUV s pohonom 4x4, so 136 až 150 koňmi a s dojazdom až do 830 km. Obľúbená kombinácia: priestranné kompaktné SUV s pohonom 4x4, so 136 až 150 koňmi a s dojazdom až do 830 km.
Kia Sportage: Veľké displeje s dobrým rozlíšením. Po krátkom navyknutí relatívne ľahko ovládateľný systém infotainmentu. Kia Sportage: Veľké displeje s dobrým rozlíšením. Po krátkom navyknutí relatívne ľahko ovládateľný systém infotainmentu.
Volkswagen Tiguan: Kedysi mal displej prístrojovky uhlopriečku 12,3 palca, teraz už len 10 palcov. Volkswagen Tiguan: Kedysi mal displej prístrojovky uhlopriečku 12,3 palca, teraz už len 10 palcov.
Mazda CX-5: Hlasové ovládanie sa aktivuje len tlačidlom (ako v Kii), to je trochu zbytočné. Mazda CX-5: Hlasové ovládanie sa aktivuje len tlačidlom (ako v Kii), to je trochu zbytočné.
Kia Sportage: Jazdné režimy a prevodovku (hore) ovládate otočnými kolieskami. Tlačidlá sú dobre zoskupené. Kia Sportage: Jazdné režimy a prevodovku (hore) ovládate otočnými kolieskami. Tlačidlá sú dobre zoskupené.
Kia Sportage: Sportage ponúka obzvlášť ostré spomalenie. So zohriatymi brzdami zastaví na menej ako 34 metrov. Kia Sportage: Sportage ponúka obzvlášť ostré spomalenie. So zohriatymi brzdami zastaví na menej ako 34 metrov.
Volkswagen Tiguan: Príjemné predné sedadlá s masážnou funkciou, mnohostranným nastavovaním a použiteľným bočným vedením. Volkswagen Tiguan: Príjemné predné sedadlá s masážnou funkciou, mnohostranným nastavovaním a použiteľným bočným vedením.
Volkswagen Tiguan: S hmotnosťou necelých 1,8 tony je VW najťažší v porovnaní. Brzdné výkony sú na úrovni Kie. Volkswagen Tiguan: S hmotnosťou necelých 1,8 tony je VW najťažší v porovnaní. Brzdné výkony sú na úrovni Kie.
Volkswagen Tiguan: So vztýčenými operadlami VW zhltne najviac batožiny. Nakladacia hrana s výškou 74 cm je o jeden cm nižšia ako v CX-5, o dva vyššia ako v Kii. Volkswagen Tiguan: So vztýčenými operadlami VW zhltne najviac batožiny. Nakladacia hrana s výškou 74 cm je o jeden cm nižšia ako v CX-5, o dva vyššia ako v Kii.
Volkswagen Tiguan: Dobré spracovanie, slidery na ovládanie klimatizácie aj na volante – Kia aj Mazda ponúkajú lepšiu haptiku. Volkswagen Tiguan: Dobré spracovanie, slidery na ovládanie klimatizácie aj na volante – Kia aj Mazda ponúkajú lepšiu haptiku.
Volkswagen Tiguan: Offroadové režimy sa volia otočným ovládačom, jazdné režimy tlačidlom v jeho strede. Volkswagen Tiguan: Offroadové režimy sa volia otočným ovládačom, jazdné režimy tlačidlom v jeho strede.
Mazda CX-5: Najmenší kufor v porovnaní, skutočne malý však nie je (510 až 1 626 litrov). Mazda CX-5: Najmenší kufor v porovnaní, skutočne malý však nie je (510 až 1 626 litrov).
Mazda CX-5. Mazda CX-5.
Mazda CX-5: Pre CX-5 nejestvuje nastaviteľný podvozok, v zákrutách sa pre mäkké nastavenie viac nakláňa. Mazda CX-5: Pre CX-5 nejestvuje nastaviteľný podvozok, v zákrutách sa pre mäkké nastavenie viac nakláňa.
Obľúbená kombinácia: priestranné kompaktné SUV s pohonom 4x4, so 136 až 150 koňmi a s dojazdom až do 830 km. Obľúbená kombinácia: priestranné kompaktné SUV s pohonom 4x4, so 136 až 150 koňmi a s dojazdom až do 830 km.
Volkswagen Tiguan: Volkswagen Tiguan:
Mazda CX-5: Neónovozelené elementy (výduchy klimatizácie, prešívanie sedadiel, vzory) patria k špeciálnemu modelu Newground. Mazda CX-5: Neónovozelené elementy (výduchy klimatizácie, prešívanie sedadiel, vzory) patria k špeciálnemu modelu Newground.
Mazda CX-5: Rôzne tlačidlá s čiastočne dôležitými funkciami sa ukrývajú naľavo za volantom. Mazda CX-5: Rôzne tlačidlá s čiastočne dôležitými funkciami sa ukrývajú naľavo za volantom.
Kia Sportage. Kia Sportage.
Kia Sportage: Šikovne umiestnené USB-C zásuvky na zadnej strane predných sedadiel. Kia Sportage: Šikovne umiestnené USB-C zásuvky na zadnej strane predných sedadiel.
Kia Sportage: Najväčší batožinový priestor, veľa tvrdých plastov a čiastočne zvlnené čalúnenie zadných operadiel. Kia Sportage: Najväčší batožinový priestor, veľa tvrdých plastov a čiastočne zvlnené čalúnenie zadných operadiel.
Volkswagen Tiguan: Systém vo VW s bezkáblovým CarPlay a pripojením WLAN. Kia ani Mazda toto neponúkajú. Volkswagen Tiguan: Systém vo VW s bezkáblovým CarPlay a pripojením WLAN. Kia ani Mazda toto neponúkajú.
Mazda CX-5: Tlačidlá, ovládače a stvárnenie palubnej dosky sú pekné, jednoduché ovládanie otočným ovládačom. Mazda CX-5: Tlačidlá, ovládače a stvárnenie palubnej dosky sú pekné, jednoduché ovládanie otočným ovládačom.
Kia Sportage: Táto lišta má zdvojenú funkciu, zobrazuje buď ovládanie klimatizácie, alebo navigácie a rádia. Kia Sportage: Táto lišta má zdvojenú funkciu, zobrazuje buď ovládanie klimatizácie, alebo navigácie a rádia.
Kia Sportage: Športovo tvarované sedadlá patria k tým komfortnejším vo svojej triede. Ponúkajú slušné bočné vedenie. Kia Sportage: Športovo tvarované sedadlá patria k tým komfortnejším vo svojej triede. Ponúkajú slušné bočné vedenie.
Mazda CX-5: Predné sedadlá v CX-5 sú nanajvýš komfortné, v porovnaní však ponúkajú menej možností nastavovania. Mazda CX-5: Predné sedadlá v CX-5 sú nanajvýš komfortné, v porovnaní však ponúkajú menej možností nastavovania.
Obľúbená kombinácia: priestranné kompaktné SUV s pohonom 4x4, so 136 až 150 koňmi a s dojazdom až do 830 km. Obľúbená kombinácia: priestranné kompaktné SUV s pohonom 4x4, so 136 až 150 koňmi a s dojazdom až do 830 km.
Volkswagen Tiguan: Volkswagen Tiguan:
Kia Sportage: Sportage ponúka obzvlášť ostré spomalenie. So zohriatymi brzdami zastaví na menej ako 34 metrov. Kia Sportage: Sportage ponúka obzvlášť ostré spomalenie. So zohriatymi brzdami zastaví na menej ako 34 metrov.
Mazda CX-5. Mazda CX-5.
Obľúbená kombinácia: priestranné kompaktné SUV s pohonom 4x4, so 136 až 150 koňmi a s dojazdom až do 830 km. Obľúbená kombinácia: priestranné kompaktné SUV s pohonom 4x4, so 136 až 150 koňmi a s dojazdom až do 830 km.
Kia Sportage

Test jazdenky I Kia Sportage: Výhodné ponuky sú na trhu s autami z druhej ruky skôr raritou

Kia Sportage a Hyundai Tucson.

Porovnávací test I Keď proti sebe stojí Kia Sportage a Hyundai Tucson, výsledok je veľmi tesný

VW Tiguan Allspace 2,0 TDI SCR 4Motion.

Test jazdenky I VW Tiguan síce patrí medzi obľúbené SUV, no oplatí sa kúpiť z druhej ruky?

Kia Sportage GT-Line 1.6 T-GDi AWD DCT7 MHEV.

Prvá jazda I Kia Sportage 1.6 T-GDi AWD DCT7 MHEV síce pôsobí drsne, no jazdí jemne ako baránok

Kia Sportage 5. generácie - prvá jazda.

Prvá jazda I Nová Kia Sportage boduje vo viacerých ohľadoch: Priestorom, technikou aj kvalitou

Kia Sportage piatej generácie.

Prelomová Kia Sportage: Ako prvá ponúkne najmodernejšie svetlá, vyniká i pohonmi a bezpečnosťou