1/40
2/40 Vďaka natáčaniu zadných kolies je obratnejší a vďaka elektrickej pomoci efektívnejší. Dizajnové zmeny boli opatrné. Vyššiu kapotu si asi nevšimnete. Foto: Auto Bild
3/40 Nové dvojdielne zadné svetlá majú trojrozmernú vnútornú grafiku a zdôrazňujú šírku zadnej časti. Foto: Auto Bild
4/40 Palubná doska je ako v triede C. 12,3-palcový displej pred vodičom sa voľne vznáša pred profilom krídla a 11,9-palcový centrálny displej sa vznáša pred stredovou konzolou. Foto: Auto Bild
5/40 Nové GLC sa dodáva už len výlučne ako hybridné vozidlo. Buď plug-in alebo mild hybrid so 48-voltovou technikou. Foto: Auto Bild
6/40 Terénna obrazovka s transparentnou kapotou motora je novinka. Na displeji vidíte to, čo sa nachádza priamo pod kolesami. V teréne je to veľmi nápomocné. Foto: Mercedes-Benz AG; Communications
7/40 V offroadovom režime si môžete sledovať aj náklony, azimut, vytočenie kolies, nadmorskú výšku, svetlú výšku, tlak v kolesách alebo stav pruženia na jednotlivých kolesách. Foto: Mercedes-Benz AG; Communications
8/40 Batožinový priestor ťaží z väčšieho zadného previsu a výrazne vzrástol na 620 litrov (+ 70 litrov v porovnaní s predchádzajúcim modelom). Foto: Auto Bild
9/40 Širší rozchod si zaslúži nové ploché kolesá s veľkosťou 18 až 20 palcov. Niektoré disky sú viacfarebné, iné aerodynamicky optimalizované. Foto: Auto Bild
10/40 Nová maska je vypuklá, viac vysunutá dopredu. Foto: Auto Bild
11/40 Nové svetlomety sa napájajú na masku chladiča a zvýrazňujú šírku vozidla. Foto: Auto Bild
12/40 Pohľad na novo stvárnený kokpit v GLC. Foto: Auto Bild
13/40 Voliteľnou výbavou je balík Offroad Engineering, ktorý zvyšuje svetlú výšku o 20 milimetrov a má ochranu proti podjazdu vpredu a ochranu spodku. Foto: Mercedes-Benz AG; Communications
14/40 Zväčšil sa nielen rázvor náprav, ale aj zadný previs. Vďaka riadeniu zadnej nápravy je nová GLC ovládateľnejšia. Medzi zadnými svetlami pribudla tmavá lišta. Výfuky integrované do nárazníka sú nefunkčné. Foto: Mercedes-Benz AG; Communications
15/40 Mercedes GLC. Foto: Mercedes-Benz
16/40 Mercedes GLC. Foto: Mercedes-Benz
17/40 Mercedes GLC. Foto: Mercedes-Benz
18/40 Flotila testovaných exemplárov v kameňolome. Foto: Mercedes-Benz
19/40 Tu dobre vidno vyvýšený stredový tunel nadväzujúci na strekovú konzolu. Foto: Mercedes-Benz
20/40 Na prvý pohľad nové GLC spoznáme asi podľa vypuklej prednej masky – predtým bola prehnutá dovnútra. Foto: Mercedes-Benz
21/40 Mercedesy GLC počas prvých jázd na slovenskej diaľnici. Foto: Mercedes-Benz
22/40 GLC je najpredávanejší model Mercedes-Benz za posledné dva roky, preto bol facelift veľmi opatrný. Foto: Mercedes-Benz
23/40 Mercedes-Benz GLC SUV (X254). Foto: Mercedes-Benz AG – Communicati
24/40 Mercedes-Benz GLC SUV (X254). Foto: Mercedes-Benz AG – Communicati
25/40 Mercedes GLC. Foto: Auto Bild
26/40 Mercedes GLC. Foto: Auto Bild
27/40 Mercedes GLC. Foto: Auto Bild
28/40 Mercedes GLC. Foto: Auto Bild
29/40 Mercedes GLC. Foto: Auto Bild
30/40 Mercedes GLC. Foto: Auto Bild
31/40 Mercedes GLC interiér. hornú plochu palubnej dosky volá výroba krídlo. Foto: Auto Bild
32/40 V kameňolome. Foto: Auto Bild
33/40 Mercedes GLC. Foto: Auto Bild
34/40 Mercedes GLC. Foto: Auto Bild
35/40 Mercedes GLC. Foto: Auto Bild
36/40 Narástlo len mierne, ale kufor sa zväčšil výrazne. Na prvý pohľad sú dizajnové zmeny nepatrné, ale je ich skutočne dosť. Vylepšil sa komfort, ovládateľnosť, manévrovateľnosť, jazda v teréne. Foto: Auto Bild
37/40 Stredová konzola s vertikálne orientovaným displejom. Foto: Auto Bild
38/40 Vďaka natáčaniu zadných kolies je obratnejší a vďaka elektrickej pomoci efektívnejší. Dizajnové zmeny boli opatrné. Vyššiu kapotu si asi nevšimnete. Foto: Auto Bild
39/40 Nové dvojdielne zadné svetlá majú trojrozmernú vnútornú grafiku a zdôrazňujú šírku zadnej časti. Foto: Auto Bild
40/40 Tabuľka motorov. Všetko štvorvalce s elektrickou pomocou, deväťstupňovým automatom a pohonom všetkých kolies 4MATIC. Foto: Auto Bild