Autobild Slovensko
Späť na článok: Toto je bestseller Mercedesu: Ako jazdí úplne nové GLC?
Zatvoriť galériu

1/40

2/40 Vďaka natáčaniu zadných kolies je obratnejší a vďaka elektrickej pomoci efektívnejší. Dizajnové zmeny boli opatrné. Vyššiu kapotu si asi nevšimnete. Foto: Auto Bild

3/40 Nové dvojdielne zadné svetlá majú trojrozmernú vnútornú grafiku a zdôrazňujú šírku zadnej časti. Foto: Auto Bild

4/40 Palubná doska je ako v triede C. 12,3-palcový displej pred vodičom sa voľne vznáša pred profilom krídla a 11,9-palcový centrálny displej sa vznáša pred stredovou konzolou. Foto: Auto Bild

5/40 Nové GLC sa dodáva už len výlučne ako hybridné vozidlo. Buď plug-in alebo mild hybrid so 48-voltovou technikou. Foto: Auto Bild

6/40 Terénna obrazovka s transparentnou kapotou motora je novinka. Na displeji vidíte to, čo sa nachádza priamo pod kolesami. V teréne je to veľmi nápomocné. Foto: Mercedes-Benz AG; Communications

7/40 V offroadovom režime si môžete sledovať aj náklony, azimut, vytočenie kolies, nadmorskú výšku, svetlú výšku, tlak v kolesách alebo stav pruženia na jednotlivých kolesách. Foto: Mercedes-Benz AG; Communications

8/40 Batožinový priestor ťaží z väčšieho zadného previsu a výrazne vzrástol na 620 litrov (+ 70 litrov v porovnaní s predchádzajúcim modelom). Foto: Auto Bild

9/40 Širší rozchod si zaslúži nové ploché kolesá s veľkosťou 18 až 20 palcov. Niektoré disky sú viacfarebné, iné aerodynamicky optimalizované. Foto: Auto Bild

10/40 Nová maska je vypuklá, viac vysunutá dopredu. Foto: Auto Bild

11/40 Nové svetlomety sa napájajú na masku chladiča a zvýrazňujú šírku vozidla. Foto: Auto Bild

12/40 Pohľad na novo stvárnený kokpit v GLC. Foto: Auto Bild

13/40 Voliteľnou výbavou je balík Offroad Engineering, ktorý zvyšuje svetlú výšku o 20 milimetrov a má ochranu proti podjazdu vpredu a ochranu spodku. Foto: Mercedes-Benz AG; Communications

14/40 Zväčšil sa nielen rázvor náprav, ale aj zadný previs. Vďaka riadeniu zadnej nápravy je nová GLC ovládateľnejšia. Medzi zadnými svetlami pribudla tmavá lišta. Výfuky integrované do nárazníka sú nefunkčné. Foto: Mercedes-Benz AG; Communications

15/40 Mercedes GLC. Foto: Mercedes-Benz

16/40 Mercedes GLC. Foto: Mercedes-Benz

17/40 Mercedes GLC. Foto: Mercedes-Benz

18/40 Flotila testovaných exemplárov v kameňolome. Foto: Mercedes-Benz

19/40 Tu dobre vidno vyvýšený stredový tunel nadväzujúci na strekovú konzolu. Foto: Mercedes-Benz

20/40 Na prvý pohľad nové GLC spoznáme asi podľa vypuklej prednej masky – predtým bola prehnutá do­vnútra. Foto: Mercedes-Benz

21/40 Mercedesy GLC počas prvých jázd na slovenskej diaľnici. Foto: Mercedes-Benz

22/40 GLC je najpredávanejší model Mercedes-Benz za posledné dva roky, preto bol facelift veľmi opatrný. Foto: Mercedes-Benz

23/40 Mercedes-Benz GLC SUV (X254). Foto: Mercedes-Benz AG – Communicati

24/40 Mercedes-Benz GLC SUV (X254). Foto: Mercedes-Benz AG – Communicati

25/40 Mercedes GLC. Foto: Auto Bild

26/40 Mercedes GLC. Foto: Auto Bild

27/40 Mercedes GLC. Foto: Auto Bild

28/40 Mercedes GLC. Foto: Auto Bild

29/40 Mercedes GLC. Foto: Auto Bild

30/40 Mercedes GLC. Foto: Auto Bild

31/40 Mercedes GLC interiér. hornú plochu palubnej dosky volá výroba krídlo. Foto: Auto Bild

32/40 V kameňolome. Foto: Auto Bild

33/40 Mercedes GLC. Foto: Auto Bild

34/40 Mercedes GLC. Foto: Auto Bild

35/40 Mercedes GLC. Foto: Auto Bild

36/40 Narástlo len mierne, ale ku­for sa zväčšil výrazne. Na prvý pohľad sú dizajnové zmeny nepatrné, ale je ich skutočne dosť. Vylepšil sa komfort, ovládateľnosť, manévrovateľnosť, jazda v teréne. Foto: Auto Bild

37/40 Stredová konzola s vertikálne orientovaným displejom. Foto: Auto Bild

38/40 Vďaka natáčaniu zadných kolies je obratnejší a vďaka elektrickej pomoci efektívnejší. Dizajnové zmeny boli opatrné. Vyššiu kapotu si asi nevšimnete. Foto: Auto Bild

39/40 Nové dvojdielne zadné svetlá majú trojrozmernú vnútornú grafiku a zdôrazňujú šírku zadnej časti. Foto: Auto Bild

40/40 Tabuľka motorov. Všetko štvorvalce s elektrickou pomocou, deväťstupňovým automatom a pohonom všetkých kolies 4MATIC. Foto: Auto Bild

Toto je bestseller Mercedesu: Ako jazdí úplne nové GLC? Toto je bestseller Mercedesu: Ako jazdí úplne nové GLC?
Vďaka natáčaniu zadných kolies je obratnejší a vďaka elektrickej pomoci efektívnejší. Dizajnové zmeny boli opatrné. Vyššiu kapotu si asi nevšimnete. Vďaka natáčaniu zadných kolies je obratnejší a vďaka elektrickej pomoci efektívnejší. Dizajnové zmeny boli opatrné. Vyššiu kapotu si asi nevšimnete.
Nové dvojdielne zadné svetlá majú trojrozmernú vnútornú grafiku a zdôrazňujú šírku zadnej časti. Nové dvojdielne zadné svetlá majú trojrozmernú vnútornú grafiku a zdôrazňujú šírku zadnej časti.
Palubná doska je ako v triede C. 12,3-palcový displej pred vodičom sa voľne vznáša pred profilom krídla a 11,9-palcový centrálny displej sa vznáša pred stredovou konzolou. Palubná doska je ako v triede C. 12,3-palcový displej pred vodičom sa voľne vznáša pred profilom krídla a 11,9-palcový centrálny displej sa vznáša pred stredovou konzolou.
Nové GLC sa dodáva už len výlučne ako hybridné vozidlo. Buď plug-in alebo mild hybrid so 48-voltovou technikou. Nové GLC sa dodáva už len výlučne ako hybridné vozidlo. Buď plug-in alebo mild hybrid so 48-voltovou technikou.
Terénna obrazovka s transparentnou kapotou motora je novinka. Na displeji vidíte to, čo sa nachádza priamo pod kolesami. V teréne je to veľmi nápomocné. Terénna obrazovka s transparentnou kapotou motora je novinka. Na displeji vidíte to, čo sa nachádza priamo pod kolesami. V teréne je to veľmi nápomocné.
V offroadovom režime si môžete sledovať aj náklony, azimut, vytočenie kolies, nadmorskú výšku, svetlú výšku, tlak v kolesách alebo stav pruženia na jednotlivých kolesách. V offroadovom režime si môžete sledovať aj náklony, azimut, vytočenie kolies, nadmorskú výšku, svetlú výšku, tlak v kolesách alebo stav pruženia na jednotlivých kolesách.
Batožinový priestor ťaží z väčšieho zadného previsu a výrazne vzrástol na 620 litrov (+ 70 litrov v porovnaní s predchádzajúcim modelom). Batožinový priestor ťaží z väčšieho zadného previsu a výrazne vzrástol na 620 litrov (+ 70 litrov v porovnaní s predchádzajúcim modelom).
Širší rozchod si zaslúži nové ploché kolesá s veľkosťou 18 až 20 palcov. Niektoré disky sú viacfarebné, iné aerodynamicky optimalizované. Širší rozchod si zaslúži nové ploché kolesá s veľkosťou 18 až 20 palcov. Niektoré disky sú viacfarebné, iné aerodynamicky optimalizované.
Nová maska je vypuklá, viac vysunutá dopredu. Nová maska je vypuklá, viac vysunutá dopredu.
Nové svetlomety sa napájajú na masku chladiča a zvýrazňujú šírku vozidla. Nové svetlomety sa napájajú na masku chladiča a zvýrazňujú šírku vozidla.
Pohľad na novo stvárnený kokpit v GLC. Pohľad na novo stvárnený kokpit v GLC.
Voliteľnou výbavou je balík Offroad Engineering, ktorý zvyšuje svetlú výšku o 20 milimetrov a má ochranu proti podjazdu vpredu a ochranu spodku. Voliteľnou výbavou je balík Offroad Engineering, ktorý zvyšuje svetlú výšku o 20 milimetrov a má ochranu proti podjazdu vpredu a ochranu spodku.
Zväčšil sa nielen rázvor náprav, ale aj zadný previs. Vďaka riadeniu zadnej nápravy je nová GLC ovládateľnejšia. Medzi zadnými svetlami pribudla tmavá lišta. Výfuky integrované do nárazníka sú nefunkčné. Zväčšil sa nielen rázvor náprav, ale aj zadný previs. Vďaka riadeniu zadnej nápravy je nová GLC ovládateľnejšia. Medzi zadnými svetlami pribudla tmavá lišta. Výfuky integrované do nárazníka sú nefunkčné.
Mercedes GLC. Mercedes GLC.
Mercedes GLC. Mercedes GLC.
Mercedes GLC. Mercedes GLC.
Flotila testovaných exemplárov v kameňolome. Flotila testovaných exemplárov v kameňolome.
Tu dobre vidno vyvýšený stredový tunel nadväzujúci na strekovú konzolu. Tu dobre vidno vyvýšený stredový tunel nadväzujúci na strekovú konzolu.
Na prvý pohľad nové GLC spoznáme asi podľa vypuklej prednej masky – predtým bola prehnutá do­vnútra. Na prvý pohľad nové GLC spoznáme asi podľa vypuklej prednej masky – predtým bola prehnutá do­vnútra.
Mercedesy GLC počas prvých jázd na slovenskej diaľnici. Mercedesy GLC počas prvých jázd na slovenskej diaľnici.
GLC je najpredávanejší model Mercedes-Benz za posledné dva roky, preto bol facelift veľmi opatrný. GLC je najpredávanejší model Mercedes-Benz za posledné dva roky, preto bol facelift veľmi opatrný.
Mercedes-Benz GLC SUV (X254). Mercedes-Benz GLC SUV (X254).
Mercedes-Benz GLC SUV (X254). Mercedes-Benz GLC SUV (X254).
Mercedes GLC. Mercedes GLC.
Mercedes GLC. Mercedes GLC.
Mercedes GLC. Mercedes GLC.
Mercedes GLC. Mercedes GLC.
Mercedes GLC. Mercedes GLC.
Mercedes GLC. Mercedes GLC.
Mercedes GLC interiér. hornú plochu palubnej dosky volá výroba krídlo. Mercedes GLC interiér. hornú plochu palubnej dosky volá výroba krídlo.
V kameňolome. V kameňolome.
Mercedes GLC. Mercedes GLC.
Mercedes GLC. Mercedes GLC.
Mercedes GLC. Mercedes GLC.
Narástlo len mierne, ale ku­for sa zväčšil výrazne. Na prvý pohľad sú dizajnové zmeny nepatrné, ale je ich skutočne dosť. Vylepšil sa komfort, ovládateľnosť, manévrovateľnosť, jazda v teréne. Narástlo len mierne, ale ku­for sa zväčšil výrazne. Na prvý pohľad sú dizajnové zmeny nepatrné, ale je ich skutočne dosť. Vylepšil sa komfort, ovládateľnosť, manévrovateľnosť, jazda v teréne.
Stredová konzola s vertikálne orientovaným displejom. Stredová konzola s vertikálne orientovaným displejom.
Vďaka natáčaniu zadných kolies je obratnejší a vďaka elektrickej pomoci efektívnejší. Dizajnové zmeny boli opatrné. Vyššiu kapotu si asi nevšimnete. Vďaka natáčaniu zadných kolies je obratnejší a vďaka elektrickej pomoci efektívnejší. Dizajnové zmeny boli opatrné. Vyššiu kapotu si asi nevšimnete.
Nové dvojdielne zadné svetlá majú trojrozmernú vnútornú grafiku a zdôrazňujú šírku zadnej časti. Nové dvojdielne zadné svetlá majú trojrozmernú vnútornú grafiku a zdôrazňujú šírku zadnej časti.
Tabuľka motorov. Všetko štvorvalce s elektrickou pomocou, deväťstupňovým automatom a pohonom všetkých kolies 4MATIC. Tabuľka motorov. Všetko štvorvalce s elektrickou pomocou, deväťstupňovým automatom a pohonom všetkých kolies 4MATIC.
Trabant 601

Príbeh ikony l Pred 65 rokmi sa v saskom Zwickau začal vyrábať Trabant

Volkswagen ID.7

Volkswagen to vie s elektromobilmi, no jeho celkový predaj bol najnižší za desať rokov

S nízkym sedanom by som sa sem asi nevydal, ale pre Grandland nie je takými ľahký offroad prekážkou. V Bulharsku vedie k nádherným morským výhľadom často len takáto nespevnená komunikácia.

Dlhodobý test I Nemecké SUV Opel Grandland po 16 500 km

Na snimke snezenie v hlavnom meste Bratislava 4.1.2016

Nenápadná nová technológia, ktorá je cez zimu kľúčová: Znižuje nehodovosť a zlepšuje cesty

Nové MG4 má podobný vzhľad aj parametre ako ID.3, ale o dosť nižšiu cenu. Základ pod 32 000 eur ešte stále nemôžeme nazývať ľudovým, ale v porovnaní s európskymi elektromobilmi rovnakej veľkosti je to pokrok.

Konečne cenovo výhodný elektromobil? MG4 by ním mohol byť

Q9 e-tron bude vrcholným modelom Audi. Plne elektrický, prémiový a s vysokým luxusom. Nebude úplne nízky ako limuzína EQS, ale skôr s vyvýšenou svetlou výškou. Nie však tak úplne SUV.

Z projektu Artemis bude v roku 2025 Audi Q9 e-tron