Autobild Slovensko
Späť na článok: Jazdený Nissan X-Trail je úplne iný, než by ste čakali: Pozor na slabú antikoróznu ochranu
Zatvoriť galériu

1/19

2/19 Jazdený Nissan X-Trail: palubná doska s mierne obstarožným vzhľadom. Automatická prevodovka si vyžaduje zvyk. Foto: Auto Bild

3/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild

4/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild

5/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild

6/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild

7/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild

8/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild

9/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild

10/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild

11/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild

12/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild

13/19 Jazdený Nissan X-Trail Foto: Auto Bild

14/19 Jazdený Nissan X-Trail Foto: Auto Bild

15/19 Jazdený Nissan X-Trail: Sporadicky ide na nervy systém Connect výpadkami zvuku a zamrznutím systému. Náhrada je extra drahá! Foto: Auto Bild

16/19 Jazdený Nissan X-Trail: Veľké a pohodlné predné kreslá. Pri ich vývoji pomáhala NASA. Foto: Auto Bild

17/19 Jazdený Nissan X-Trail: Turbo väčšinou nevydrží ani 100 000 kilometrov. Pred svojím výpadkom sa zvyčajne ohlasuje hlasným zavýjaním. Foto: Auto Bild

18/19 Jazdený Nissan X-Trail: Výfuková sústava je menej odolná proti korózii, podvozok skromne ošetrený proti hrdzi. Foto: Auto Bild

19/19 Jazdený Nissan X-Trail: Kĺby a ložiská držia dobre, avšak na rôznych častiach podvozka sa ukazuje povrchová hrdza. Oplatí sa včasná dodatočná konzervácia. Foto: Auto Bild

Jazdený Nissan X-Trail je úplne iný, než by ste čakali: Pozor na slabú antikoróznu ochranu Jazdený Nissan X-Trail je úplne iný, než by ste čakali: Pozor na slabú antikoróznu ochranu
Jazdený Nissan X-Trail: palubná doska s mierne obstarožným vzhľadom. Automatická prevodovka si vyžaduje zvyk. Jazdený Nissan X-Trail: palubná doska s mierne obstarožným vzhľadom. Automatická prevodovka si vyžaduje zvyk.
GW_Nissan_X_Trail GW_Nissan_X_Trail
GW_Nissan_X_Trail GW_Nissan_X_Trail
GW_Nissan_X_Trail GW_Nissan_X_Trail
GW_Nissan_X_Trail GW_Nissan_X_Trail
GW_Nissan_X_Trail GW_Nissan_X_Trail
GW_Nissan_X_Trail GW_Nissan_X_Trail
GW_Nissan_X_Trail GW_Nissan_X_Trail
GW_Nissan_X_Trail GW_Nissan_X_Trail
GW_Nissan_X_Trail GW_Nissan_X_Trail
GW_Nissan_X_Trail GW_Nissan_X_Trail
Jazdený Nissan X-Trail Jazdený Nissan X-Trail
Jazdený Nissan X-Trail Jazdený Nissan X-Trail
Jazdený Nissan X-Trail: Sporadicky ide na nervy systém Connect výpadkami zvuku a zamrznutím systému. Náhrada je extra drahá! Jazdený Nissan X-Trail: Sporadicky ide na nervy systém Connect výpadkami zvuku a zamrznutím systému. Náhrada je extra drahá!
Jazdený Nissan X-Trail: Veľké a pohodlné predné kreslá. Pri ich vývoji pomáhala NASA. Jazdený Nissan X-Trail: Veľké a pohodlné predné kreslá. Pri ich vývoji pomáhala NASA.
Jazdený Nissan X-Trail: Turbo väčšinou nevydrží ani 100 000 kilometrov. Pred svojím výpadkom sa zvyčajne ohlasuje hlasným zavýjaním. Jazdený Nissan X-Trail: Turbo väčšinou nevydrží ani 100 000 kilometrov. Pred svojím výpadkom sa zvyčajne ohlasuje hlasným zavýjaním.
Jazdený Nissan X-Trail: Výfuková sústava je menej odolná proti korózii, podvozok skromne ošetrený proti hrdzi. Jazdený Nissan X-Trail: Výfuková sústava je menej odolná proti korózii, podvozok skromne ošetrený proti hrdzi.
Jazdený Nissan X-Trail: Kĺby a ložiská držia dobre, avšak na rôznych častiach podvozka sa ukazuje povrchová hrdza. Oplatí sa včasná dodatočná konzervácia. Jazdený Nissan X-Trail: Kĺby a ložiská držia dobre, avšak na rôznych častiach podvozka sa ukazuje povrchová hrdza. Oplatí sa včasná dodatočná konzervácia.
Nissan X-Trail.

Nissan prináša späť svoju hviezdu! Čo ponúkne úplne nový X-Trail? Nechýba štvorkolka a hybrid

BMW M3 CS

Odhalené úplne nové vysokovýkonné BMW M3 CS: Na okruh, ale aj na všedný deň

ŠKODA KAROQ

Test I Škoda Karoq 2,0 TDI 4x4 DSG Style: Takmer dokonalá kombinácia

AUTO BILD v spolupráci so skúšobnou spoločnosťou KÜS otestoval desať čističov čalúnenia! A minimálne tí najlepší v teste splnili svoje sľuby.

Kto odstráni tú špinu? Porovnanie prostriedkov na čalúnenie

Obrovské ľadviny a delené svetlomety. Denné svetlá sú hore, stretávacie a diaľkové svetlá dolu. Výkon, luxus, technológie – to všetko ponúka nový i7 v hojnom počte. Skutočné technické umenie na kolesách. Háčik? Aj veľ­kosť a hmotnosť dosiahli svoje hranice.

Prvá jazda I Plne elektrické BMW i7 je ako z iného vesmíru

Lexus NX 450h+.

Test I Lexus NX 450h+: Konečne prémiový plug-in hybrid, ktorý dáva zmysel