1/19
2/19 Jazdený Nissan X-Trail: palubná doska s mierne obstarožným vzhľadom. Automatická prevodovka si vyžaduje zvyk. Foto: Auto Bild
3/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild
4/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild
5/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild
6/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild
7/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild
8/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild
9/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild
10/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild
11/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild
12/19 GW_Nissan_X_Trail Foto: Auto Bild
13/19 Jazdený Nissan X-Trail Foto: Auto Bild
14/19 Jazdený Nissan X-Trail Foto: Auto Bild
15/19 Jazdený Nissan X-Trail: Sporadicky ide na nervy systém Connect výpadkami zvuku a zamrznutím systému. Náhrada je extra drahá! Foto: Auto Bild
16/19 Jazdený Nissan X-Trail: Veľké a pohodlné predné kreslá. Pri ich vývoji pomáhala NASA. Foto: Auto Bild
17/19 Jazdený Nissan X-Trail: Turbo väčšinou nevydrží ani 100 000 kilometrov. Pred svojím výpadkom sa zvyčajne ohlasuje hlasným zavýjaním. Foto: Auto Bild
18/19 Jazdený Nissan X-Trail: Výfuková sústava je menej odolná proti korózii, podvozok skromne ošetrený proti hrdzi. Foto: Auto Bild
19/19 Jazdený Nissan X-Trail: Kĺby a ložiská držia dobre, avšak na rôznych častiach podvozka sa ukazuje povrchová hrdza. Oplatí sa včasná dodatočná konzervácia. Foto: Auto Bild