Autobild Slovensko
Späť na článok: Dlhodobý test I Škoda Enyaq iV 60: Zo Slovenska do Slovinska na elektrickom aute
Zatvoriť galériu

1/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Na spiatočnej ceste sme sa zastavili pri Maribore na nabíjačke Petrol (100 kW), ktorá nebola na mapke v aplikácii ZSE, ale čip fungoval. Foto: Milan Adámek

2/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Dizajnovo čistý interiér sedí k tichej prevádzke. Textilný poťah je aj na palubnej doske. Foto: Milan Adámek

3/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Prístrojový štít je digitálny a celkom skromný, čo sa nám však páči. Pred očami sú len základné informácie. Foto: Milan Adámek

4/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: More v meste Portorož tesne pri hraniciach s chorvátskou Istriou. Foto: Milan Adámek

5/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Nočné nabíjanie na nabíjačke Sodo na odpočívadle Dobrenje. Čas: dva sendviče a jedna káva. Foto: Milan Adámek

6/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Na spiatočnej ceste sme sa zastavili pri Maribore na nabíjačke Petrol (100 kW), ktorá nebola na mapke v aplikácii ZSE, ale čip fungoval. Foto: Milan Adámek

7/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Poháňané má zadné kolesá, tie nezaťažené predné mu umožňujú vysokú manévrovateľnosť. Foto: Milan Adámek

8/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Volič pohonu nemá polohu P ako parkovanie, stačí zatiahnuť parkovaciu brzdu. Foto: Milan Adámek

9/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Odpočinková cesta. Enyaq je tichý a komfortný. Poskytuje síce extra vysokú dynamiku, ale na dlhej ceste radšej šetrite dojazd. Foto: Milan Adámek

10/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq Foto: Milan Adámek

11/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Nad Ľubľanou sa týči hrad s vyhliadkovou vežou. Na kopec sa dostanete pozemnou lanovkou. Na parkovisku je nabíjačka. Foto: Milan Adámek

12/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: V aplikácii MyŠkoda sme sledovali nabíjanie, aj keď sme práve nesedeli v aute. Foto: Milan Adámek

13/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Sochárske dielko. Kľučka je aj pekná, aj sa dobre používa. Foto: Milan Adámek

14/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Maximum, ktoré sme dokázali do akumulátora natlačiť, bolo 335 km. Foto: Milan Adámek

15/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Volič pohonu nemá polohu P ako parkovanie, stačí zatiahnuť parkovaciu brzdu. Foto: Milan Adámek

16/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Ionity v rakúskom Pinkafelde je priamo pri diaľnici. Foto: Milan Adámek

17/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Na spiatočnej ceste sme sa zastavili pri Maribore na nabíjačke Petrol (100 kW), ktorá nebola na mapke v aplikácii ZSE, ale čip fungoval. Foto: Milan Adámek

18/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Na zadných sedadlách je miesta na rozdávanie. Aj pri výške 190 cm je pred kolenami rezerva osem centimetrov. Foto: Milan Adámek

19/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: More v meste Portorož tesne pri hraniciach s chorvátskou Istriou. Foto: Milan Adámek

20/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Poháňané má zadné kolesá, tie nezaťažené predné mu umožňujú vysokú manévrovateľnosť. Foto: Milan Adámek

21/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Sochárske dielko. Kľučka je aj pekná, aj sa dobre používa. Foto: Milan Adámek

22/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Ionity v rakúskom Pinkafelde je priamo pri diaľnici. Foto: Milan Adámek

23/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq Foto: Milan Adámek

24/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Odpočinková cesta. Enyaq je tichý a komfortný. Poskytuje síce extra vysokú dynamiku, ale na dlhej ceste radšej šetrite dojazd. Foto: Milan Adámek

25/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Nočné nabíjanie na nabíjačke Sodo na odpočívadle Dobrenje. Čas: dva sendviče a jedna káva. Foto: Milan Adámek

26/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: V aplikácii MyŠkoda sme sledovali nabíjanie, aj keď sme práve nesedeli v aute. Foto: Milan Adámek

27/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Dizajnovo čistý interiér sedí k tichej prevádzke. Textilný poťah je aj na palubnej doske. Foto: Milan Adámek

28/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Základný objem je 585 litrov, po sklopení sedadiel vznikne prepravný objem 1 710 litrov. Foto: Milan Adámek

Dlhodobý test Škoda Enyaq: Na spiatočnej ceste sme sa zastavili pri Maribore na nabíjačke Petrol (100 kW), ktorá nebola na mapke v aplikácii ZSE, ale čip fungoval. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Na spiatočnej ceste sme sa zastavili pri Maribore na nabíjačke Petrol (100 kW), ktorá nebola na mapke v aplikácii ZSE, ale čip fungoval.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Dizajnovo čistý interiér sedí k tichej prevádzke. Textilný poťah je aj na palubnej doske. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Dizajnovo čistý interiér sedí k tichej prevádzke. Textilný poťah je aj na palubnej doske.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Prístrojový štít je digitálny a celkom skromný, čo sa nám však páči. Pred očami sú len základné informácie. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Prístrojový štít je digitálny a celkom skromný, čo sa nám však páči. Pred očami sú len základné informácie.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: More v meste Portorož tesne pri hraniciach s chorvátskou Istriou. Dlhodobý test Škoda Enyaq: More v meste Portorož tesne pri hraniciach s chorvátskou Istriou.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Nočné nabíjanie na nabíjačke Sodo na odpočívadle Dobrenje. Čas: dva sendviče a jedna káva. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Nočné nabíjanie na nabíjačke Sodo na odpočívadle Dobrenje. Čas: dva sendviče a jedna káva.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Na spiatočnej ceste sme sa zastavili pri Maribore na nabíjačke Petrol (100 kW), ktorá nebola na mapke v aplikácii ZSE, ale čip fungoval. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Na spiatočnej ceste sme sa zastavili pri Maribore na nabíjačke Petrol (100 kW), ktorá nebola na mapke v aplikácii ZSE, ale čip fungoval.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Poháňané má zadné kolesá, tie nezaťažené predné mu umožňujú vysokú manévrovateľnosť. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Poháňané má zadné kolesá, tie nezaťažené predné mu umožňujú vysokú manévrovateľnosť.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Volič pohonu nemá polohu P ako parkovanie, stačí zatiahnuť parkovaciu brzdu. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Volič pohonu nemá polohu P ako parkovanie, stačí zatiahnuť parkovaciu brzdu.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Odpočinková cesta. Enyaq je tichý a komfortný. Poskytuje síce extra vysokú dynamiku, ale na dlhej ceste radšej šetrite dojazd. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Odpočinková cesta. Enyaq je tichý a komfortný. Poskytuje síce extra vysokú dynamiku, ale na dlhej ceste radšej šetrite dojazd.
Dlhodobý test Škoda Enyaq Dlhodobý test Škoda Enyaq
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Nad Ľubľanou sa týči hrad s vyhliadkovou vežou. Na kopec sa dostanete pozemnou lanovkou. Na parkovisku je nabíjačka. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Nad Ľubľanou sa týči hrad s vyhliadkovou vežou. Na kopec sa dostanete pozemnou lanovkou. Na parkovisku je nabíjačka.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: V aplikácii MyŠkoda sme sledovali nabíjanie, aj keď sme práve nesedeli v aute. Dlhodobý test Škoda Enyaq: V aplikácii MyŠkoda sme sledovali nabíjanie, aj keď sme práve nesedeli v aute.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Sochárske dielko. Kľučka je aj pekná, aj sa dobre používa. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Sochárske dielko. Kľučka je aj pekná, aj sa dobre používa.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Maximum, ktoré sme dokázali do akumulátora natlačiť, bolo 335 km. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Maximum, ktoré sme dokázali do akumulátora natlačiť, bolo 335 km.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Volič pohonu nemá polohu P ako parkovanie, stačí zatiahnuť parkovaciu brzdu. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Volič pohonu nemá polohu P ako parkovanie, stačí zatiahnuť parkovaciu brzdu.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Ionity v rakúskom Pinkafelde je priamo pri diaľnici. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Ionity v rakúskom Pinkafelde je priamo pri diaľnici.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Na spiatočnej ceste sme sa zastavili pri Maribore na nabíjačke Petrol (100 kW), ktorá nebola na mapke v aplikácii ZSE, ale čip fungoval. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Na spiatočnej ceste sme sa zastavili pri Maribore na nabíjačke Petrol (100 kW), ktorá nebola na mapke v aplikácii ZSE, ale čip fungoval.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Na zadných sedadlách je miesta na rozdávanie. Aj pri výške 190 cm je pred kolenami rezerva osem centimetrov. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Na zadných sedadlách je miesta na rozdávanie. Aj pri výške 190 cm je pred kolenami rezerva osem centimetrov.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: More v meste Portorož tesne pri hraniciach s chorvátskou Istriou. Dlhodobý test Škoda Enyaq: More v meste Portorož tesne pri hraniciach s chorvátskou Istriou.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Poháňané má zadné kolesá, tie nezaťažené predné mu umožňujú vysokú manévrovateľnosť. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Poháňané má zadné kolesá, tie nezaťažené predné mu umožňujú vysokú manévrovateľnosť.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Sochárske dielko. Kľučka je aj pekná, aj sa dobre používa. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Sochárske dielko. Kľučka je aj pekná, aj sa dobre používa.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Ionity v rakúskom Pinkafelde je priamo pri diaľnici. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Ionity v rakúskom Pinkafelde je priamo pri diaľnici.
Dlhodobý test Škoda Enyaq Dlhodobý test Škoda Enyaq
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Odpočinková cesta. Enyaq je tichý a komfortný. Poskytuje síce extra vysokú dynamiku, ale na dlhej ceste radšej šetrite dojazd. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Odpočinková cesta. Enyaq je tichý a komfortný. Poskytuje síce extra vysokú dynamiku, ale na dlhej ceste radšej šetrite dojazd.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Nočné nabíjanie na nabíjačke Sodo na odpočívadle Dobrenje. Čas: dva sendviče a jedna káva. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Nočné nabíjanie na nabíjačke Sodo na odpočívadle Dobrenje. Čas: dva sendviče a jedna káva.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: V aplikácii MyŠkoda sme sledovali nabíjanie, aj keď sme práve nesedeli v aute. Dlhodobý test Škoda Enyaq: V aplikácii MyŠkoda sme sledovali nabíjanie, aj keď sme práve nesedeli v aute.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Dizajnovo čistý interiér sedí k tichej prevádzke. Textilný poťah je aj na palubnej doske. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Dizajnovo čistý interiér sedí k tichej prevádzke. Textilný poťah je aj na palubnej doske.
Dlhodobý test Škoda Enyaq: Základný objem je 585 litrov, po sklopení sedadiel vznikne prepravný objem 1 710 litrov. Dlhodobý test Škoda Enyaq: Základný objem je 585 litrov, po sklopení sedadiel vznikne prepravný objem 1 710 litrov.
Škoda Fabia RS Rally2

Škoda Fabia RS Rally2 sa snaží zdokonaliť vzorec úspechu, vycibrili aerodynamiku aj prítlak

Prvý crash test Škody 100 - náraz do betónového múru.

Fascinujúca história bezpečnosti áut: Takto Škoda proti múru poslala prvú stovku

Škoda

Škoda Garde: Nástupca ikonického "Erka" zavítal do Bratislavy už pred 40 rokmi

Škoda Karoq 1,5 TSI ACT EVO 7° AP DSG.

Prvá jazda I Škoda Karoq je po facelifte v podstate bez chýb, zmenilo sa toho prekvapivo veľa

DS 4 E-Tense Cross Rivoli.

Prvá jazda I DS 4 E-Tense 225 Cross má vynikajúce jazdné vlastnosti a prispôsobivé pruženie

Škoda príde s novým dizajnovým jazykom.

Radikálna dizajnová zmena v Škode! Rozmazaná fotografia naznačuje, ako budú vyzerať nové modely