1/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Na spiatočnej ceste sme sa zastavili pri Maribore na nabíjačke Petrol (100 kW), ktorá nebola na mapke v aplikácii ZSE, ale čip fungoval. Foto: Milan Adámek
2/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Dizajnovo čistý interiér sedí k tichej prevádzke. Textilný poťah je aj na palubnej doske. Foto: Milan Adámek
3/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Prístrojový štít je digitálny a celkom skromný, čo sa nám však páči. Pred očami sú len základné informácie. Foto: Milan Adámek
4/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: More v meste Portorož tesne pri hraniciach s chorvátskou Istriou. Foto: Milan Adámek
5/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Nočné nabíjanie na nabíjačke Sodo na odpočívadle Dobrenje. Čas: dva sendviče a jedna káva. Foto: Milan Adámek
6/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Na spiatočnej ceste sme sa zastavili pri Maribore na nabíjačke Petrol (100 kW), ktorá nebola na mapke v aplikácii ZSE, ale čip fungoval. Foto: Milan Adámek
7/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Poháňané má zadné kolesá, tie nezaťažené predné mu umožňujú vysokú manévrovateľnosť. Foto: Milan Adámek
8/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Volič pohonu nemá polohu P ako parkovanie, stačí zatiahnuť parkovaciu brzdu. Foto: Milan Adámek
9/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Odpočinková cesta. Enyaq je tichý a komfortný. Poskytuje síce extra vysokú dynamiku, ale na dlhej ceste radšej šetrite dojazd. Foto: Milan Adámek
10/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq Foto: Milan Adámek
11/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Nad Ľubľanou sa týči hrad s vyhliadkovou vežou. Na kopec sa dostanete pozemnou lanovkou. Na parkovisku je nabíjačka. Foto: Milan Adámek
12/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: V aplikácii MyŠkoda sme sledovali nabíjanie, aj keď sme práve nesedeli v aute. Foto: Milan Adámek
13/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Sochárske dielko. Kľučka je aj pekná, aj sa dobre používa. Foto: Milan Adámek
14/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Maximum, ktoré sme dokázali do akumulátora natlačiť, bolo 335 km. Foto: Milan Adámek
15/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Volič pohonu nemá polohu P ako parkovanie, stačí zatiahnuť parkovaciu brzdu. Foto: Milan Adámek
16/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Ionity v rakúskom Pinkafelde je priamo pri diaľnici. Foto: Milan Adámek
17/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Na spiatočnej ceste sme sa zastavili pri Maribore na nabíjačke Petrol (100 kW), ktorá nebola na mapke v aplikácii ZSE, ale čip fungoval. Foto: Milan Adámek
18/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Na zadných sedadlách je miesta na rozdávanie. Aj pri výške 190 cm je pred kolenami rezerva osem centimetrov. Foto: Milan Adámek
19/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: More v meste Portorož tesne pri hraniciach s chorvátskou Istriou. Foto: Milan Adámek
20/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Poháňané má zadné kolesá, tie nezaťažené predné mu umožňujú vysokú manévrovateľnosť. Foto: Milan Adámek
21/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Sochárske dielko. Kľučka je aj pekná, aj sa dobre používa. Foto: Milan Adámek
22/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Ionity v rakúskom Pinkafelde je priamo pri diaľnici. Foto: Milan Adámek
23/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq Foto: Milan Adámek
24/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Odpočinková cesta. Enyaq je tichý a komfortný. Poskytuje síce extra vysokú dynamiku, ale na dlhej ceste radšej šetrite dojazd. Foto: Milan Adámek
25/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Nočné nabíjanie na nabíjačke Sodo na odpočívadle Dobrenje. Čas: dva sendviče a jedna káva. Foto: Milan Adámek
26/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: V aplikácii MyŠkoda sme sledovali nabíjanie, aj keď sme práve nesedeli v aute. Foto: Milan Adámek
27/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Dizajnovo čistý interiér sedí k tichej prevádzke. Textilný poťah je aj na palubnej doske. Foto: Milan Adámek
28/28 Dlhodobý test Škoda Enyaq: Základný objem je 585 litrov, po sklopení sedadiel vznikne prepravný objem 1 710 litrov. Foto: Milan Adámek