1/22 Reportér Karkheck v Citroëne Asterix vystavenom na Salon Rétromobile v Paríži. Foto: Auto Bild
2/22 „Fabriquée en Gaule“, píše sa na ňom. V preklade: vyrobené v Galii. Foto: Auto Bild
3/22 Svetlomet z prilby sa plní svätojánskymi muškami... Foto: Auto Bild
4/22 Ak sa pozriete na nápravy Concept chariot (tak sa voz nazýva oficiálne), objavíte moderné spracovanie. Foto: Auto Bild
5/22 Rolovacia strecha je pripevnená ku kabíne pomocou kožených popruhov. Štýlové. Foto: Auto Bild
6/22 Voz ponúka štyri miesta na sedenie. Pochádzajú zo skutočného 2 CV, ale sú potiahnuté špeciálnou látkou. Foto: Auto Bild
7/22 Dizajnérske tímy automobilky Citroën do neho zakomponovali základné hodnoty značky – komfort, technológie a odvážny štýl. Foto: Citroën
8/22 Legendárna Kačica je vďaka svojej po celom svete rozpoznateľnej siluete súčasťou francúzskeho kultúrneho dedičstva. Vo filme Asterix a Obelix: Ríša stredu je concept chariot novou interpretáciou vozidla 2CV Foto: Citroën
9/22 Pre Citroën ide o nový druh spolupráce, keď špeciálne pre tento film vznikol concept chariot – štúdia kočiara, čo bolo pre automobilku niečo úplne nové. Foto: Citroën
10/22 Stánok Citroën a svet Asterixa na Salóne Rétromobile v Paríži. Foto: Auto Bild
11/22 Reportér Karkheck v Citroëne Asterix vystavenom na Salon Rétromobile v Paríži. Foto: Auto Bild
12/22 V čase príprav filmu menil Citroën svoje logo čo sa muselo odraziť aj na Concepte chariot. Foto: Citroen
13/22 Počítačová skica Citroënu Concept chariot zozadu. Foto: Citroen
14/22 Kárované čalúnenie sedadiel ako v GTi. Foto: Auto Bild
15/22 Počítačová skica Citroënu Concept chariot aj so svietiacimi svätojánskymi muškami. Foto: Citroen
16/22 Drevená kabína je podopretá týmito pružiacimi prvkami zo žalúdkov diviakov. Celkom hojdacie... Foto: Auto Bild
17/22 Citroën a svet Asterixa sú neoddeliteľnou súčasťou francúzskej histórie. Foto: Editions Albert René
18/22 Filmový plagát. Foto: Citroën, Pathé, Trésor Films, Editions Albert René
19/22 Kolesá sú poriadne masívne. Logo sa objavuje aj na ich povrchu, čo korešponduje s históriou vzniku loga. Pôvodne išlo o šípové ozubenie na ozubených kolesách. Foto: Auto Bild
20/22 Zadné okienka. Foto: Auto Bild
21/22 Dokonca vzadu je vyobrazené nové logo Citroën. Foto: Auto Bild
22/22 „Naskytla sa nám neuveriteľná príležitosť vytvoriť a postaviť prvú štúdiu koča concept chariot od nuly a práca na tomto projekte nás veľmi bavila! Výsledkom je óda na legendárne vozidlo 2CV, ktoré reprezentuje značku Citroën v celej jeho kráse,“ vyhlásil Pierre Leclercq, šéfdizajnér automobilky Citroën. Foto: Auto Bild