Autobild Slovensko
Späť na článok: Citroën postavil auto pre film Astérix. Sedeli sme v ňom
Zatvoriť galériu

1/22 Reportér Karkheck v Citroëne Asterix vystavenom na Salon Rétromobile v Paríži. Foto: Auto Bild

2/22 „Fabriquée en Gaule“, píše sa na ňom. V preklade: vyrobené v Galii. Foto: Auto Bild

3/22 Svetlomet z prilby sa plní svätojánskymi muškami... Foto: Auto Bild

4/22 Ak sa pozriete na nápravy Concept chariot (tak sa voz nazýva oficiálne), objavíte moderné spracovanie. Foto: Auto Bild

5/22 Rolovacia strecha je pripevnená ku kabíne pomocou kožených popruhov. Štýlové. Foto: Auto Bild

6/22 Voz ponúka štyri miesta na sedenie. Pochádzajú zo skutočného 2 CV, ale sú potiahnuté špeciálnou látkou. Foto: Auto Bild

7/22 Dizajnérske tímy automobilky Citroën do neho zakomponovali základné hodnoty značky – komfort, technológie a odvážny štýl. Foto: Citroën

8/22 Legendárna Kačica je vďaka svojej po celom svete rozpoznateľnej siluete súčasťou francúzskeho kultúrneho dedičstva. Vo filme Asterix a Obelix: Ríša stredu je concept chariot novou interpretáciou vozidla 2CV Foto: Citroën

9/22 Pre Citroën ide o nový druh spolupráce, keď špeciálne pre tento film vznikol concept chariot – štúdia kočiara, čo bolo pre automobilku niečo úplne nové. Foto: Citroën

10/22 Stánok Citroën a svet Asterixa na Salóne Rétromobile v Paríži. Foto: Auto Bild

11/22 Reportér Karkheck v Citroëne Asterix vystavenom na Salon Rétromobile v Paríži. Foto: Auto Bild

12/22 V čase príprav filmu menil Citroën svoje logo čo sa muselo odraziť aj na Concepte chariot. Foto: Citroen

13/22 Počítačová skica Citroënu Concept chariot zozadu. Foto: Citroen

14/22 Kárované čalúnenie sedadiel ako v GTi. Foto: Auto Bild

15/22 Počítačová skica Citroënu Concept chariot aj so svietiacimi svätojánskymi muškami. Foto: Citroen

16/22 Drevená kabína je podopretá týmito pružiacimi prvkami zo žalúdkov diviakov. Celkom hojdacie... Foto: Auto Bild

17/22 Citroën a svet Asterixa sú neoddeliteľnou súčasťou francúzskej histórie. Foto: Editions Albert René

18/22 Filmový plagát. Foto: Citroën, Pathé, Trésor Films, Editions Albert René

19/22 Kolesá sú poriadne masívne. Logo sa objavuje aj na ich povrchu, čo korešponduje s históriou vzniku loga. Pôvodne išlo o šípové ozubenie na ozubených kolesách. Foto: Auto Bild

20/22 Zadné okienka. Foto: Auto Bild

21/22 Dokonca vzadu je vyobrazené nové logo Citroën. Foto: Auto Bild

22/22 „Naskytla sa nám neuveriteľná príležitosť vytvoriť a postaviť prvú štúdiu koča concept chariot od nuly a práca na tomto projekte nás veľmi bavila! Výsledkom je óda na legendárne vozidlo 2CV, ktoré reprezentuje značku Citroën v celej jeho kráse,“ vyhlásil Pierre Leclercq, šéfdizajnér automobilky Citroën. Foto: Auto Bild

Reportér Karkheck v Citroëne Asterix vystavenom na Salon Rétromobile v Paríži. Reportér Karkheck v Citroëne Asterix vystavenom na Salon Rétromobile v Paríži.
„Fabriquée en Gaule“, píše sa na ňom. V preklade: vyrobené v Galii. „Fabriquée en Gaule“, píše sa na ňom. V preklade: vyrobené v Galii.
Svetlomet z prilby sa plní svätojánskymi muškami... Svetlomet z prilby sa plní svätojánskymi muškami...
Ak sa pozriete na nápravy Concept chariot (tak sa voz nazýva oficiálne), objavíte moderné spracovanie. Ak sa pozriete na nápravy Concept chariot (tak sa voz nazýva oficiálne), objavíte moderné spracovanie.
Rolovacia strecha je pripevnená ku kabíne pomocou kožených popruhov. Štýlové. Rolovacia strecha je pripevnená ku kabíne pomocou kožených popruhov. Štýlové.
Voz ponúka štyri miesta na sedenie. Pochádzajú zo skutočného 2 CV, ale sú potiahnuté špeciálnou látkou. Voz ponúka štyri miesta na sedenie. Pochádzajú zo skutočného 2 CV, ale sú potiahnuté špeciálnou látkou.
Dizajnérske tímy automobilky Citroën do neho zakomponovali základné hodnoty značky – komfort, technológie a odvážny štýl. Dizajnérske tímy automobilky Citroën do neho zakomponovali základné hodnoty značky – komfort, technológie a odvážny štýl.
Legendárna Kačica je vďaka svojej po celom svete rozpoznateľnej siluete súčasťou francúzskeho kultúrneho dedičstva. Vo filme Asterix a Obelix: Ríša stredu je concept chariot novou interpretáciou vozidla 2CV Legendárna Kačica je vďaka svojej po celom svete rozpoznateľnej siluete súčasťou francúzskeho kultúrneho dedičstva. Vo filme Asterix a Obelix: Ríša stredu je concept chariot novou interpretáciou vozidla 2CV
Pre Citroën ide o nový druh spolupráce, keď špeciálne pre tento film vznikol concept chariot – štúdia kočiara, čo bolo pre automobilku niečo úplne nové. Pre Citroën ide o nový druh spolupráce, keď špeciálne pre tento film vznikol concept chariot – štúdia kočiara, čo bolo pre automobilku niečo úplne nové.
Stánok Citroën a svet Asterixa na Salóne Rétromobile v Paríži. Stánok Citroën a svet Asterixa na Salóne Rétromobile v Paríži.
Reportér Karkheck v Citroëne Asterix vystavenom na Salon Rétromobile v Paríži. Reportér Karkheck v Citroëne Asterix vystavenom na Salon Rétromobile v Paríži.
V čase príprav filmu menil Citroën svoje logo čo sa muselo odraziť aj na Concepte chariot. V čase príprav filmu menil Citroën svoje logo čo sa muselo odraziť aj na Concepte chariot.
Počítačová skica Citroënu Concept chariot zozadu. Počítačová skica Citroënu Concept chariot zozadu.
Kárované čalúnenie sedadiel ako v GTi. Kárované čalúnenie sedadiel ako v GTi.
Počítačová skica Citroënu Concept chariot aj so svietiacimi svätojánskymi muškami. Počítačová skica Citroënu Concept chariot aj so svietiacimi svätojánskymi muškami.
Drevená kabína je podopretá týmito pružiacimi prvkami zo žalúdkov diviakov. Celkom hojdacie... Drevená kabína je podopretá týmito pružiacimi prvkami zo žalúdkov diviakov. Celkom hojdacie...
Citroën a svet Asterixa sú neoddeliteľnou súčasťou francúzskej histórie. Citroën a svet Asterixa sú neoddeliteľnou súčasťou francúzskej histórie.
Filmový plagát. Filmový plagát.
Kolesá sú poriadne masívne. Logo sa objavuje aj na ich povrchu, čo korešponduje s históriou vzniku loga. Pôvodne išlo o šípové ozubenie na ozubených kolesách. Kolesá sú poriadne masívne. Logo sa objavuje aj na ich povrchu, čo korešponduje s históriou vzniku loga. Pôvodne išlo o šípové ozubenie na ozubených kolesách.
Zadné okienka. Zadné okienka.
Dokonca vzadu je vyobrazené nové logo Citroën. Dokonca vzadu je vyobrazené nové logo Citroën.
„Naskytla sa nám neuveriteľná príležitosť vytvoriť a postaviť prvú štúdiu koča concept chariot od nuly a práca na tomto projekte nás veľmi bavila! Výsledkom je óda na legendárne vozidlo 2CV, ktoré reprezentuje značku Citroën v celej jeho kráse,“ vyhlásil Pierre Leclercq, šéfdizajnér automobilky Citroën. „Naskytla sa nám neuveriteľná príležitosť vytvoriť a postaviť prvú štúdiu koča concept chariot od nuly a práca na tomto projekte nás veľmi bavila! Výsledkom je óda na legendárne vozidlo 2CV, ktoré reprezentuje značku Citroën v celej jeho kráse,“ vyhlásil Pierre Leclercq, šéfdizajnér automobilky Citroën.
Prvá jazda | Vyskúšali sme si najočakávanejší Renault: Takýto je Austral naživo!

Prvá jazda | Vyskúšali sme si najočakávanejší Renault: Takýto je Austral naživo!

Ak sa oheň rozhorí v motorovom priestore, nikdy neotvorte kapotu dokorán, aby ste tam nepustili viac vzduchu. Len ju trochu nadvihnite a cez štrbinu nastriekajte hasivo.

Test hasiacich prístrojov | S hasičmi sme našli ten najlepší

Desať odstraňovačov škrabancov v teste. Existujú veľké rozdiely v aplikácii a účinku. Existuje tiež široká škála cien.

Test leštiacich prostriedkov | Jeden produkt totálne zlyhal

Umiestnenie stabilizačnej tyčky.

Tyčky stabilizátora: Aký je ich účel a kedy je jasné, že doslúžili?

Predné kolesá poháňa benzínový trojvalec BMW TwinPower Turbo, zadné zase synchrónny elektromotor.

Test BMW Active Tourer I Jeden z posledných minivanov

Monštruózne krídla. Obrovská zadná plastika pre prítlak na zadné kolesá má extrémny dizajn.

Jazdili sme na koncepčnom aute Urban Rebel Racing Concept