1/21 M4 a M3 Foto: Milan Adámek
2/21 M4 a M3 Foto: Milan Adámek
3/21 M4 a M3 Foto: Milan Adámek
4/21 M4 a M3 Foto: Milan Adámek
5/21 Vzadu cez difúzor trčia do priestoru obrovské výfukové koncovky s krásne vyladeným zvukom. Jeho prejav sa ovláda tlačidlom, klapky sú aktívne. Foto: Milan Adámek
6/21 M4 a M3 Foto: Milan Adámek
7/21 M4 a M3 Foto: Milan Adámek
8/21 M4 a M3 Foto: Milan Adámek
9/21 M4 a M3 Foto: Milan Adámek
10/21 M4 a M3 Foto: Milan Adámek
11/21 M4 a M3 Foto: Milan Adámek
12/21 M4 a M3 Foto: Milan Adámek
13/21 M4 a M3 Foto: Milan Adámek
14/21 Karbónová strecha redukuje hmotnosť, znižuje ťažisko a odľahčuje peňaženku. Foto: Milan Adámek
15/21 Mali sme to potešenie krátko si s M3 a M4 Competition zajazdiť aj na okruhu Slovakia Ring, kde sme ocenili športové semislicky Michelin. Ich priľnavosť v zákrutách je výborná a my sme prežívali zaujímavé pocity v oblasti žalúdka. Ľahký olovrant sme však udržali na svojom mieste. Foto: Milan Adámek
16/21 BMW M3 Competition Foto: Milan Adámek
17/21 M4 Competition Coupé Foto: Milan Adámek
18/21 BMW M3 Competition Foto: Milan Adámek
19/21 M4 Competition Coupé Foto: Milan Adámek
20/21 Mali sme to potešenie krátko si s M3 a M4 Competition zajazdiť aj na okruhu Slovakia Ring, kde sme ocenili športové semislicky Michelin. Ich priľnavosť v zákrutách je výborná a my sme prežívali zaujímavé pocity v oblasti žalúdka. Ľahký olovrant sme však udržali na svojom mieste. Foto: Milan Adámek
21/21 M4 a M3 Foto: Milan Adámek