Autobild Slovensko
Späť na článok: Škoda Fabia RS Rally2 sa snaží zdokonaliť vzorec úspechu, vycibrili aerodynamiku aj prítlak
Zatvoriť galériu

1/12

2/12 Škoda Fabia RS Rally2 Foto: Škoda Auto

3/12 Škoda Fabia RS Rally2 Foto: Škoda Auto

4/12 Škoda Fabia RS Rally2 Foto: Škoda Auto

5/12 Škoda Fabia RS Rally2 Foto: Škoda Auto

6/12 Škoda Fabia RS Rally2 Foto: Škoda Auto

7/12 Škoda Fabia RS Rally2 Foto: Škoda Auto

8/12 Škoda Fabia RS Rally2 Foto: Škoda Auto

9/12 Škoda Fabia RS Rally2 Foto: Škoda Auto

10/12 Škoda Fabia RS Rally2 Foto: Škoda Auto

11/12 Škoda Fabia RS Rally2 Foto: Škoda Auto

12/12 Škoda Fabia RS Rally2 Foto: Škoda Auto

Škoda Fabia RS Rally2 sa snaží zdokonaliť vzorec úspechu, vycibrili aerodynamiku aj prítlak Škoda Fabia RS Rally2 sa snaží zdokonaliť vzorec úspechu, vycibrili aerodynamiku aj prítlak
Škoda Fabia RS Rally2 Škoda Fabia RS Rally2
Škoda Fabia RS Rally2 Škoda Fabia RS Rally2
Škoda Fabia RS Rally2 Škoda Fabia RS Rally2
Škoda Fabia RS Rally2 Škoda Fabia RS Rally2
Škoda Fabia RS Rally2 Škoda Fabia RS Rally2
Škoda Fabia RS Rally2 Škoda Fabia RS Rally2
Škoda Fabia RS Rally2 Škoda Fabia RS Rally2
Škoda Fabia RS Rally2 Škoda Fabia RS Rally2
Škoda Fabia RS Rally2 Škoda Fabia RS Rally2
Škoda Fabia RS Rally2 Škoda Fabia RS Rally2
Škoda Fabia RS Rally2 Škoda Fabia RS Rally2
Škoda Sport

Počuli ste o Škode Sport? Dlho bola stratená, teraz po 70 rokoch opäť žiarila na trati Le Mans

Nabíjačky na elektromobil už vďaka značke Škoda nájdete aj na miestach, kde by ste to nečakali.

Škoda búra mýtus o slabej infraštruktúre nabíjačiek pre e-autá: Aha, kde všade ich nájdete

Prvý crash test Škody 100 - náraz do betónového múru.

Fascinujúca história bezpečnosti áut: Takto Škoda proti múru poslala prvú stovku

Škoda

Škoda Garde: Nástupca ikonického "Erka" zavítal do Bratislavy už pred 40 rokmi

Škoda Karoq 1,5 TSI ACT EVO 7° AP DSG.

Prvá jazda I Škoda Karoq je po facelifte v podstate bez chýb, zmenilo sa toho prekvapivo veľa

Dlhodobý test Škoda Enyaq: Na spiatočnej ceste sme sa zastavili pri Maribore na nabíjačke Petrol (100 kW), ktorá nebola na mapke v aplikácii ZSE, ale čip fungoval.

Dlhodobý test I Škoda Enyaq iV 60: Zo Slovenska do Slovinska na elektrickom aute