Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Mazda3: Aký výkon bude mať Skyactiv-X?

15 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
ivi.b
14.2.2019 14:51 | |
+2 -0
chcel by som rozumiet napadu mazdy preco HB ma awd a sedan nie .. vsak sedan je reprezentativnejsi tak logicky by mal mat viac moznosti ... ak mi to niekto vie vysvetlit tak budem rad, dakujem
kar.ma
15.2.2019 14:02 | |
+0 -0
Podla mna preto, lebo sedan je menej predavany a asi chcu viac pushovat hatchback
trixel
12.2.2019 23:05 | |
+3 -3
Uvidíme aká bude spoľahlivosť elektroniky motora X. Pri snahe uriadiť nepredvídané bude potrebné veľké množstvo všelijakých snímačov. Dúfam že na tom spoľahlivosťou nebude ako benzínové maloobjemové BMW, tam sa *** toľko snímačov že ani sami mechanici nevedia čo majú meniť tak jedny skúšaj a ďalší preventívne vymenia všetky. Neviem ako je mazda teraz na tom z antikoróznou ochranou ale kolegyniná 3ka má 2krát menené podbehy a už je to zas hrdzavé, chytené sú blatníky aj nosníky. Auto ma cca 12 rokov a vyzerá horšie ako kamošova 16 ročná Fóbioo.
sickwokmove
14.2.2019 09:50 | |
+2 -0
keby si pozeral technologiu motora velmi sa nezmenila, zmenili iba piesty ktore su presne vytvarovane a neostava takmer ziaden priestor pri explozii. Motor ma obycajne casovanie ventilov ktore japonci zvladli uz davnejsie. Tu cisto pojde o pouzity material, ak je kvalitny bude to jeden z najlepsich a najefektivnejsich benzinakov. Velmi im drzim palce.
dunciii
14.2.2019 10:24 | |
+0 -0
Zase odbornik pise inac kolko odbornych clankov davas ale skusenost mas naj s ladou ci?:-)
dunciii
14.2.2019 10:27 | |
+0 -0
Motor ma obycajne casovanie ventilov ktore japonci zvladli uz davnejsie. Tak toto je teda mudrost:-) japonci zvladli obycajne casovanie ventilov:-) a dotaz , nema tam byt ciarka ?:-)
islero
12.2.2019 16:31 | |
+5 -0
Vraj už aj vlečená náprava je celkom schopná.Treba len trochu rozšíriť zadnú nápravu od prednej a auto by malo svižnejšie zatáčať.Samozrejme,že sa nebude chytať na viacprvok,ale aj ten môže byť špatný.
fundovanyhejt
12.2.2019 12:15 | |
+1 -2
Škoda tej vlečky vzadu.
sickwokmove
12.2.2019 15:21 | |
+8 -0
ako vyzera to vyborne otazne je ako zvladli technologiu po materialovej stranke(ci ten motor aj nieco vydrzi) ale vseobecne mazde zelam uspech, miesto hlupeho downsizingu sa venuju zlepsovaniu amtosferickych motorov co je vyborne. Ta zadna vlecna naprava bola asi kvoli objemu kufru...
RamoS
12.2.2019 15:42 | |
+6 -0
"sickwokmove" - predošlá generácie Mazdy 3 mala síce veľký "kufor" na plochu, ale relatívne plytký. Možno zistili, že u novej by s pohonom 4x4 zabrala veľmi veľa miesta, tak išli do vlečnej nápravy. Je to trochu škoda, hlavne v dobe, kedy sa k viacprvkovej náprave vracajú aj iné značky (Honda...).
sickwokmove
13.2.2019 06:09 | |
+2 -0
RamoS nechcem ta sklamat, ale stvorkolka bude mat viacprvkovu napravu. takze z kufra sa bude urezavat dno. podla mna skor islo o tych ktory kupuju prednokolku a auto potrebuju skor prakticke ako sportove.
RamoS
13.2.2019 08:41 | |
+2 -0
"sickwokmove" - kto bude chcieť 4x4 a viacprvok, kľudne sa kufra zriekne :). Tuším som aj niekde čítal, že aj predošlá generácia bola počítaná na 4x4 a tak z kufra ubral nielen "viacprvok", ale aj priestor pre pohon 4x4. Každopádne mi vyhovuje viac, ak je kufor plošne rozľahlý a nižší ako by mal byť hlboký a plošne malý. Osobne vidím u Mazdy 3 novej generácie iba jeden obrovský problém - vysoká cena "od". cca 20 000€ je dosť veľa. Síce je tu dobrý motor, relatívne bohatá výbava, ale cena je vysoká. Taký Hyundai i30 / Kia Ceed sa dá kúpiť podstatne lacnejšie, prípadne za 20 tis už bude dosť namakané prevedenie.
sickwokmove
13.2.2019 12:13 | |
+2 -0
No takto suhlasim, ze sa kazdy toho kufra rad zriekne ak chce 4x4 (myslim, ze s tym uz aj kazdy pocita) takze to je v pohode a co sa tyka ceny pozeral som na nejakom ceskom magazine ten ich novy cennik a za 20000 sa da kupit sice zaklad ale velmi dobre nalozeny, ja by som mozno aj ozelel ten novy motor a isiel do toho starsieho a zobral tusim 1 priplatkovy balik za cca 2500euro a za 22500 mas potom naozaj naplnkovane auto. Myslim, ze prirovnavat Kiu a Hyundai k Mazde je neprimerane, jazdnymi vlastnostami, motorom absolutne nedosahuju kvality v Mazde. pre mna je Kia/Hyundai/Dacia/Lada to iste len v inom sate a samozrejme Dacia ako bonus dava aj makke kastne z blata. Takze urcite by som to neporovnaval s tymito LOWcostami. Kategoria pre tuto mazdu bude 1.5TSI golf a octavia a tam sa pod 25 ani neda dostat...Inak suhlasim so vsetkym co pises k tomuto autu a som naozaj rad, ze aspon jeden vyrobca na svete si povedal, my budeme robit normalne motory aj pre beznych ludi a doprajeme im vstup do centier velkych miest bez toho aby im pod kapotou chrochtal nejaky turbo trojvalec pripadne ina spalovacia tragedia s turbom a nepruznymi vlastnostami okorenena o 20stupnovu prevodovku ktora ma kompenzovat neschopnost vytvorit motor s normalnou vykonovou krivkou a taktiez krivkou krutiaceho momentu.
ivi.b
14.2.2019 15:06 | |
+2 -0
sickwokmove povedal by som ze kia/hyundai je lepsie uz davno ako vw ... ale s ostatnym suhlasim a druha vec , v dnesnej dobe kazdy nadava na turbo ale v 90rokoch kazdy v uzasoch ake je super mat diesel s turbom .. turbo bolo nieco wau a ked to daju zo sportovych aut uz aj na normalne benziny ... ano je pravda ze 1,0 -1,2 tsi zeru ako 3,0litre atmosfery ked sa vyuzivaju ale na papieri je napisane 5l/100km takze je kazdy spokojny
sickwokmove
15.2.2019 11:13 | |
+0 -0
Dobre Ivy ved diesel s turbom je fajn podla mna aj teraz. Ved su to auta urcene na dlhe jazdy kde s tymito komponentami vobec nemusi byt problem. Takisto pri sportovych autach kde je vseobecne vyssi narok na servisne naklady je to uplne v pohode. Problem je, ze turba cpeme do malickych aut na jazdy po meste s najazdom 40km denne. A tam trpi turbo ci ide o diesel alebo nejaky sportak...proste tu by sa skor zisiel klasicky kompresor ak uz potrebujeme preplnovanie z nejakeho dovodu...aj ked neviem akeho...od svetiel po svetla sa da jazdit aj bez turba..
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×