Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Test Peugeot 5008: Menší diesel je lepší

47 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
sickwokmove
15.1.2019 07:40 | |
+2 -3
Reagovať
suhlasim o Peugeote si skutocne necitam vobec nic. Nic to vsak nemeni na fakte, ze odpor vzduchu pri 308 a 5008 bude markatny. Nehovoriac, ze taktiez setrenie na sedadlach pri aute tejto velkosti neurobi 300kg. Takze setrili aj na konstrukcnom materiale, kedze vsetci velmi dobre vieme, ze nepouzivaju technologiu ako je carbon core od BMW. Predpokladam, ze davali plechy tenke ako papier alebo inu obludnost. Co sa tyka zaruky nezaujimaju ma dristy predajcov a ich vypisky v ich vlastnych cennikoch. Tie zaruky som nasiel na stranke Peugeot.sk z coho vyplyva, ze davaju standartnu zaruku 2roky. Cennik nie je pravne zavazny pred sudom s tym si mozes vytriet zadok. Otazne je co ti daju do kupno predajnej zmluvy, ale predpokladam, ze nic, lebo auto ti predaju na fakturu a platit budu vseobecne podmienky vyrobcu takze 2roky.
sickwokmove
12.1.2019 07:51 | |
+2 -5
Reagovať
ja navrhujem aby tam montovali litrak s tromi valcami 4mi turbami a znizili zivotnost vozidla na 5rokov, od Peugeotu aj tak nikto nic viac neocakava. Absolutne nechapem ako niekto moze verit, ze 1.5diesel roztiahne kamion. Tu by mal byt spodok ponuky 2.0diesel.
pubmythbuster1
12.1.2019 07:59 | |
+4 -2
Vsak si pozri to video, co som postol nizsie a mozno nebudes take sprostosti pista. Uz teraz dava peugeot 8r zaruku, asi preto, ze sa to zachvilu rozsype ze? Inak to auto je lahke oproti konkurencii.
kupa
12.1.2019 14:51 | |
+1 -0
Motor vydrži niečo.Kto behá 50tis ročne nekupuje kiu alebo ladu. Sú proste značky aut ktore sú určene pre istých ludí a tým to vyhovuje.
sickwokmove
14.1.2019 07:25 | |
+0 -1
8rokov je zaruka na co? Na prehrdzavenie karoserie alebo aj na motoricke casti? Ja suhlasim s tym, ze kto najazdi nech si v pohode kupi diesel, ale nemyslim, ze 1.5 litrovy motor staci na auto s tak velkym odporom vzduchu. pub a ked je "lahke" na ktorych materialoch usetrili?
sickwokmove
14.1.2019 09:42 | |
+1 -2
zo stranky peugeot ohladom zaruk: Na nové vozidlá Peugeot sa vzťahujú : 2-ročná záruka na nové vozidlá Peugeot, bez ohľadu na počet najazdených kilometrov (vzťahuje sa aj na originálne náhradné diely) 12-ročná záruka proti prehrdzaveniu karosérie a 3-ročná záruka na lak pre osobné vozidlá 5-ročná záruka proti prehrdzaveniu karosérie a 2-ročná záruka na lak pre úžitkové vozidlá
pubmythbuster1
14.1.2019 17:21 | |
+4 -0
Tvojim problemom je, ze nepoznas ani 5008, ani 308, ani tie motory a dokonca si sice nieco precitas, ale bohvieco a bohviekde. 5008 vyuziva novsiu technologiu vyroby, napriklad sedadla maju vystuz z lahcenych materialov - pevnost ostala, su lahsie. 3.rad sedadiel je dokonca asi najlahsi vobec (ak si dobre spominam maju do 11kg) len neviem ci spolu alebo osobitne, demonstrovane, ze aj priemerna zena ich vytiahne jednou rukou. To, ze je auto lahsie neznamena, ze tam chyba tona ocele a ze sa automaticky setrilo. Technologie idu dopredu. Napriklad vybavena 308SW je lahsia len o par kg oproti 5008 - rozdiel mensi ako priemerny clvek. Ad2 zaruka - otvor si ktorykolvek cennik, najdes, ze standardna zaruka je 4 roky / 80k km a tyka sa automaticky vsetkych casti okrem bezne opotrebovavanych dielov - ake to su je vypisane v serviske a nie su tam ziadne specialne vynimky. Motor je v zaruke. A ak chces, vies si zaruku predlzit na 8r/200k km.
sickwokmove
15.1.2019 08:53 | |
+2 -3
Suhlasim, o peugeotoch necitam vobec. Co sa vsak tyka zaruky na vozidlo z platnej legislativy ti mozem povedat, ze ak kupujes auto na fakturu tak sa nan vztahuju zaruky udavane oficialne importerom nie cennikove hluposti lokalneho predajcu. Takze auto bez doplatenia bude mat 2rocnu zaruku. To, ze mate nulove pravne vedomie je vas problem. Takisto ako tu presviedcate ludi o tom, ze auto s obrovskymi kolesami a obrovskym odporom vzduchu nebude zbytocne namahat tak malicky motor. Je mi jedno ci sedacka vazi miesto 30kg iba 11kg. 7x20kg rozdielu urobi 140kg a zvysnych 150kg pre tuto kategoriu usetrili kde? Na plastoch? To vazne tak neohrozene verite tym dristom od vyrobcov? Vsetky tieto odlahcene konstrukcie sa robia s jednym jedinym dovodom a to usetrit na materiale (akomkolvek) a tym si znizit vyrobne naklady. Vsetci velmi dobre vieme, ze auta vyroby okolo roku 2000 su materialovo kvalitnejsie nez vsetky po nich tak o com sa tu bavime? Ze dame tenky plech na SUV ? Mozete ma minuskovat kolko chcete pravda je taka, ze koncern si len znizuje svoje vstupne naklady a tym to konci.
sickwokmove
15.1.2019 08:55 | |
+2 -3
a najviac ma dostal ten primitiv ktory mi za informaciu zo stranky peugeot dal minusku.
pubmythbuster1
15.1.2019 16:13 | |
+2 -0
V prvom rade, ako si priznal nevies, nezaujimas sa, ale to ti predsa nebrani pisat hluposti a svoje dojmy ako by co malo fungovat. Hovori sa tomu technologia - ked za rovnakych podmienok dostanem viac, alebo rovnako pri mensich vstupoch. Mna tiez nezaujima, ze teba nezaujima - standardna zaruka aktualne, ak nie na vsetky modely, tak na vecsinu je 4r/80k km. Cierne na bielom na zmluve. Aj s tabulkou modifikacie zaruky do 8r/200k km. Mam ti to aj naskenovat, alebo nadalej budes pisat kraviny? Takze ked uz nic o tom nevies, aspon nepis sprostosti.
sickwokmove
16.1.2019 07:10 | |
+0 -0
pub s technologiou suhlasim avsak fyzikalne zakony platia stale. Toto auto bude motor vyuzivat do jeho hornych limitov a ak bude nalozene bude to motor zvladat len tak tak, v praci mame fabie 1.4tdi trojvalec, vo vasom vnimani je motor este efektivnejsi avsak napriek vsetkym jeho kladom a efektivite k objemu alebo poctu valcov tento motor pre mna posobi slabo. Vyuzitelne rozpatie je velmi male a pokial jazdime mimo hlavneho zaberu turba motor posobi az komicky. Tu ide o motor s omnoho novsou technologiou ale iba s 0.1litrom navyse pre auto ktore je omnoho vacsie. Chapem, ze zdokonalili technologiu fungovania, mensi odpor piestov vo valci a X dalsich vylepseni, avsak tieto budu funkcne iba nejaku dobu kym neprijde na opotrebenie a tam nastupuju kvalita pouziteho materialu a tu nikdy nijako "nevylepsia" (v mojom ponimani neoklamu) Akonahle zacnu byt v motore sebemensie netesnosti zacnu premahat zvysok ustrojenstva aj ked technologicky vyspeleho. preto moj nazor 1.5 diesel OK, ale do mensich aut. A co sa tyka zaruk, ano chcel by som vidiet fotku tvojej kupno predajnej zmluvy kde mas stanovenu zaruku na 4roky. Pretoze hento som stahoval zo stranku Peugeot nie z nejakeho random magazinu. Dokonca si nemyslim, ze by ti firma vystavovala kupno predajnu zmluvu. Vsetci vieme, ze tieto auta sa budu kupovat ako firemne a nie do sukromneho sektora. Takze ak su niekde kraviny tak na stranke predajcu. Mimochodom cisto pre zaujimavost kolko je hodinova taxa v servise peugeot?
pubmythbuster1
16.1.2019 15:30 | |
+0 -0
Na tvojom mieste by som sa fyzikou nehajil. Uhadnem spravne, ak poviem, ze nie si ani konstrukter motorov a ani s nicim podobnym neprichadzas do styku profesne. Mam 308 s mensim benzinom, kamarat ma 3008 s rovnakym motorom, viem ako sa to sprava a do 5008 je mala benzinova 1.2 pouzitelna v pohode tiez. Predtym bol dizlovy ekvivalent 1.6HDi, ktory bol ale slabsi nez ten benzin, s novou 1.5 sa akurat vykonovo dorovnal a ma vyssi krutiak, takze pojde o chlp lepsie pri vyssej zatazi. Aky je na to tvoj nazor je uplne bezpredmetne - nemas skusenosti, nevies. Co sa zaruky tyka, neviem co si kde hladal, tu to mas priamo rozpisane https://www.peugeot.sk/servis-a-prislusenstvo/servisne-zmluvy-optiway/predlzena-zaruka.htm­l Ide to priamo na importera.
sickwokmove
17.1.2019 07:16 | |
+0 -0
pub z toho co tu vypisujes je mi smiesne, mne povies nech sa nehajim fyzikou a ty napises, ze do toho auta staci 1.2ka :-D okej. mimochodom ten link pise ze error 404 stranka neexistuje...pravdepodobne to treba vzdy preklikat...skus mi teda povedat cez ktore kolonky si sa tam dostal, skutocne rad si to pozriem. jedine veci o zarukach v cene vozidla som nasiel tu ____________ https://www.peugeot.sk/servis-a-prislusenstvo/zaruky/zmluvna-zaruka-peugeot.html ____________
pubmythbuster1
17.1.2019 16:36 | |
+2 -0
Motas sa stale dookola. V linku mas predsa celu cestu vypisanu, tak si to vyklikaj. A ak sa niecomu smejes, tak len na svojej hluposti. Dole v diskusii mas video s porovnanim 1.2 v 5008 a 2.0. Sudny clovek si spravi nazor sam. Vyssie zase spominam, ze nemas skusenosti ani s jednym tym autom, ani motorom a ocividne aj v tej fyzike mas medzery. Benzinova 1.2 v 5008 ma lepsi pomer vykonu k vahe ako tvoja lada so zdochnutou atmosferickou 1.6 (odvolavam sa na to co si pisal v inej diskusii). To je ta fyzika, ktora ti to vrati. Nielenze to pojde dynamicky lepsie, ale este bude mat ten pezot aj o 2 litre lepsiu spotrebu - a nie ze nie, mam to vyskusane a jednym jazdim.
sickwokmove
18.1.2019 07:30 | |
+0 -3
medzeri vo fyzike mas ty ked tu presviedcas ludi, ze 1.2 v takom aute je lepsia ako dvojliter. Ano mas lepsie emisie ktore su mi ukradnute mas lepsiu spotrebu (to by som chcel vidiet, ze za kolko budes jazdit spicku v Bratislave s takym autom, ale udavana vyrobcom to rozhodne nebude) Ak si spravime trat na 300 000km tak ten tvoj peugeot vypluje spojku po 100vke a po dalsej vypluje vsetky filtre a na servise sa nedoplatis. Pozeral som uvodnu stranku toho optiway samozrejme, ziadne poriadne fakty tam nie su ani coho sa tykaju iba dristiky ako pri vsetkych podobnych produktoch. Kebyze idem do tej 5008 urcite beriem ich dvojliter a na vsetko ostatne kaslem. Pretazovanie maleho motoru dlhodobo aj s perfektnou konstrukciou bude viest k zvysenym servisnym nakladom, ale tam plati to co hovorim na 5 rokov dobre a potom sa nedoplatis ved uvidis moja prehistoricka Lada este bude tancovat na hroboch tychto malolitrakov. Pretoze motor je nastaveny na spodok svojich vykonovych moznosti takze ma obrovske rezervy. A tieto rezervy predlzuju jeho zivotnost.
poslo
18.1.2019 14:22 | |
+2 -0
Predpokladám, že tá tvoja Lada má najazdených aspoň 600 000 km a jazdí stále plne naložená a ešte ťahá príves hore Donovalmi a predbieha Fábie. :-) Neverím, že niekedy ideš aj sám do roboty, alebo na nákup po rovinke v meste. Ty jazdíš vždy a stále s plne naloženým autom, aj keby si mal 10 vreciek cementu hodiť do kufra, len aby nešlo prázdne. A zásadne noha na podlahu, zrýchlene 90-150km/h máš pod 1,5 sek. A hlavne nič nečítať o Peugeotoch, ani žiadny neskúsiť, ale zakydať celú diskusiu drístami, bravó! Tlieskam!
pubmythbuster1
18.1.2019 15:13 | |
+1 -0
Sickwokmove - posledna moja reakcia na teba. Nikde som netvrdil, ze 1.2 je lepsia ako 2.0. To si si vymyslel. To video iba ukazuje, ze ta 1.2 az tak nezaostava a je to dostojny motor pre to auto. Na co som poukazoval (a ty nepochopil), ze ak si myslis, ze ten motor sa s tym autom trapi, neviem potom co hovoris na ten svoj, kedze tvoja lada ma este horsi pomer vykonu k hmotnosti => tvoj motor sa s tym autom trapi viac. Trochu schiza, ale co uz. K vymyslenym porucham sa vyjadrovat nebudem.
sickwokmove
19.1.2019 07:16 | |
+0 -3
Poslo nie nemusi nic tahat hore donovalmi, ale rucim ti zato, ze ten Peugeot sa pod 9 v meste v spicke nedostane. A co sa tyka nakladania tak ti mozem povedat, ze auto jazdi pravidelne po dialnici komplet nalozene a motor mi tam nepisti. Som zvedavy co na to vase turbitko. Co sa tyka Peugeotu nemusis na to vobec nic citat ked ti niekto povie, ze do auta 2.5m vysokeho staci 1.2 a je to dostojny motor treba si ist daco vypit a zabudnut na to, ze sa to stalo. Rozpravate tu o zlepseni technologii, ale sami nic vyskusat s tymi peugeotmi nejdete. Ved si nalozte do kufra aspon 120kg ako to robim ja vycuvajte daky ten kopcek Ja to robim pravidelne kvoli vyjazdu z domu a znova mi povedzte ako to zvlada obzvlast ta 1.2. Tieto prakticke testy som sa dozvedel z auto.cz a je to velmi zaujimavy test pre motoricke ustrojenstvo. Ale vy tu budete radsej placat o efektivite motora. A pre teba pub ja tu ladu mozem vytocit s prehladom po 5500tisica a nerobi mu to problem bezne ho poslem na 4000otacok o tom je atmosfera. Pravda je taka, ze tie vasy motory bez turba si neskrtnu ich charakteristika a priebeh vykonovych kriviek je na dve veci a turbo tam kydli aby zakrylo ich neschopnost nieco naladit. A potom 500filtrov aby davalo emisie a porovnavas to s motorom kde nie z tychto kazitiek ani jedno. Takze ked sa v Peugeot naucia nastavovat motory aspon na rusku uroven ktora teda vysoka nie je ani nahodou tak mozes zacat spievat o Peugeote basne. A pub cely cas tu pises o tom, ze 1.5 staci tak staci alebo nestaci? Ja hovorim v tomto aute 2.0liter. A tie mensie v klude nech sa paci, ale v autach s mensou kabinou.
sickwokmove
19.1.2019 07:19 | |
+0 -3
A poslednou kapitolou je cena vesta 13000 tisic a ten vas paskvil dvojnasobok v zaklade holy a vzadu svihadla ze? porovnaj ho napr s Mazdou staci aj ta starsia uz ta ich 1.5ka da tomu peugeotu cez p1cu. A nepotrebuje ani turbo. Detto Lancer.
pubmythbuster1
19.1.2019 08:08 | |
+1 -0
Genius, co si kupil ladu a teraz sa bude tvarit ako ma najlespie auto na svete. Miesto tarania svojich nepodlozenych hluposti (a ze si nimi zasral cele vlakno) si to chod vyskusat. S tou 1.2 som tahal velky vozik s 300kg nakladom do 13% stupania, 80 to slo, ale na co ti to clovek ma vysvetlovat, ty vies predsa lepsie lebo cuvas kopcek z domu ... Uzivaj si ladu, my ostatni si kupime radsej auto.
pubmythbuster1
19.1.2019 08:16 | |
+0 -0
PS: Rasto Chvala robil na tvoju smolu test Mazdy a P308. https://www.youtube.com/watch?v=8FXO8lE2u-s Mazda nikomu na frak nedala .... Sklanam klobuk pred tvojimi obmedzenymi vedomostami.
sickwokmove
20.1.2019 07:09 | |
+0 -3
Tak pub teraz si sa prejavil v plnom svelte, Rasto chvala tiez pochvalil daciu duster, ze je vyborne auto a pritom ma kastnu z blata. Je taky isty odbornik ako ty, ale aspon viem od koho mas tie mudre informacie :-D ty technolog ooo jeho hrnceky zvladli v 80tke vozik no skvele po rovinke. opakujem naloz si ten syrovy kufor niecim a opakuj nejake zatazovky. Stale rozpravas o jednom raze a jednom pokuse zivotnost auta sa netestuje jednym pokusom. Auto v zaklade 22tisic :-D a porovnava ho s mojim za 13. Zasral si tu vlakno kopirovanim kydov od tychto blbeckov ktori jazdia auta 2 roky a potom ich davaju do hajzlu, ani Rasto ani nikto z nich zamerne nerobi dlhodobe testy, lebo vsetci vieme, ze vdaka odpisovej firemnej politike, ziadna europska automobilka nerobi auta na dlhsie ako 4 roky. A ty sa to svoje mas na firmu takze jedine co riesis je spotreba kedze ostatne naklady hradi firma. A spotreba ta zaujima iba preto, ze ti asi davaju platit na sukromne ucely.
pubmythbuster1
20.1.2019 08:43 | |
+1 -0
Vies citat, alebo mas problem s chapanim pisaneho textu? Hras sa na mudreho ale akurat si len ***. Sam si priznal, ze nemas predstavu o tych autach, nezaujima ta o nich nic a ani ich vlastne nepoznas a ked ti niekto zacne normalne vysvetlovat, ze sa mylis, tak si zacnes vymyslat a krutit sa ako had. Ked uz sa nemas coho chytit, pretoze som ti na tvoje vymyslene hluposti vzdy postol, ze sa mylis, tak sa chytis znovu niecoho co dokazat nevies. Vymyslas si "argumenty" aby si aspon nieco zhodil a tym si potvrdil svoje obmedzene videnie sveta - ale to je tvoj problem. Konspiracne teorie si nechaj pre slaboduchych ako si sam. PS: auto mam sukromne
sickwokmove
včera 06:57 | |
+0 -3
ano nemam predstavu o tych autach, lebo od firmy ktora sa preznetuje politikou 1.2litrovy motor staci do chladnicky na kolesach ani nie je co citat, dvojito rozdavaju informacie o zaruke v jednom bloku su 2roky v dalsom 5. Manipuluju vsetky informacie spojene s vozidlami. A ty tu presviedcas ludi, ze auto s takym odporom a hmotnostou utiahne 1.2, lebo si zobrak co nema na dvojliter, ale velke auto chces. Ja som sice nedal 22 za svoje auto, ale mam na vsetky jeho naklady, kedze viem, ze velke nebudu. Ty sa tu buchas do prs a snazis sa obhajit cez videjka trotlikov ktory urobia na aute 1000km, ze ako ich zrecenzovali. Osobne poznam Dalibora Klimu ak ti to meno nieco hovori, ten pan robil kedysi review na auta a jemu otestovanie vozidla trvalo tak cca 10 000km a to bolo iba na kratku review. Tito pajaci urobia 1000 a vsetko je hotove a skusaju jazdu v meste po okreske po dialnici a tym cele auto konci. O servisne naklady, technologiu motora ani len nezacnu rozoberat, lebo tomu ustrojenstvu neruzumeju a ich divaci (ty!) by ste nevedeli uz duplom nic. Ohanate sa terminmi nova technologia a k tomu mozem povedat len jedno aj Columbia mala najnovsiu technologiu a dieru do trupu urobila izolacia takze tolko k novym kvalitnym kompozitovym materialom a setrenim na hmotnosti. Bol som nakoniec pozriet ten Peugeot v predajni aby som nebol neferovy. Auto ma vsetky moderne zapadne technologie (ukazovali mi nejaku verziu takmer v plnke). mam necele 2m a posed v aute bol pre mna niecim novym (nehovorim, ze zly-prosto nezvyk).Auto ma plech tenky ako always vlozka. Moja Lada pri tom aute posobi ako tank. Na testovaciu jazdu som ich zneuzivat nechcel kedze o auto v skutocnosti zaujem nemam. Takze tolko moje pozorovanie a co sa tyka tych sedaciek v tretom rade nemam skusenosti kolko vazia napr v Tiguanovy, ale mozem potvrdit, ze oproti staremu Jumpymu su o poznanie lahsie, aj ked neviem posudit ci su pre zenu natolko lahke.
ready2017
12.1.2019 07:00 | |
+1 -5
Reagovať
Co je to pre zbohatlikov 30tisic?
vaskoB
12.1.2019 07:10 | |
+9 -1
Zbohatlík si nekúpi Peugeot....
sickwokmove
12.1.2019 07:52 | |
+2 -5
to by si bol prekvapeny… a co myslis kolko normalnych ludi da za Peugeot 30tisic? Posledny dobry Peugeot bol 405.
vaskoB
12.1.2019 09:04 | |
+1 -0
Zbohatlik je u mba taký čo si kùpi minimalne X5 či medveda.
vaskoB
12.1.2019 09:05 | |
+0 -0
Ano to sa hovori že 405 bol posledný dobrý peugeot. Sto ludi sto chutì. Niekto si ho nevie vynachvàlit. Nech si každý kupi čo chce je to jeho vec.
RandyR
12.1.2019 10:52 | |
+3 -0
Presne tak, je každého vec, čo si kúpi, no zbedačená Slovač to vždy so závisťou a s radosťou napriek tomu okomentuje, však?
Tarasey
13.1.2019 23:49 | |
+2 -0
Ja na to nemám tak ten človek čo si to dovoliť môže je zbohatlík...To že on niečo robí pre to aby si mohol dovoliť už nie je podstatné však ?
sickwokmove
14.1.2019 07:23 | |
+0 -3
RandyR takze preto, lebo vyrobia auto a ja napisem, ze do tak velkeho auta s velkym odporom vzduchu nepatri 1.5litrovy motor je zle? Pokial viem tak sa strngalo na namestiach prave kvoli tomu aby si kazdy mohol urobit co chce. Ja poviem, ze to nie je dobry napad a ten kto chce si take auto kupi aj tak z coho vyplyva, ze sme vsetci spokojni. On ma auto a ja som mohol vyuzit svoje pravo na vlastny nazor tym to konci.
luki52
11.1.2019 20:17 | |
+2 -1
Reagovať
2900€ rozdiel medzi benzínom a dieselom, podľa mňa strašne veľa. Hoci verím, že diesel je lepší, hlavne výkonnejší, pocitovo. Mám slabšiu verziu a v menšom aute, ide super...ťažko by som sa rozhodoval
mirecbirec
11.1.2019 16:45 | |
+5 -6
Reagovať
peugeot ten strašne napreduje momentálne,,,,a nemá kazové motory,,,,,puretech je motor roka a peu 3008 je automobil roka 2017
sickwokmove
12.1.2019 07:53 | |
+0 -3
akoze nema kazove motory to odkial vies? Motory este nenajazdili tolko..pretoze techniku pouzivaju 2-3roky preto este o nich nic nevieme, ale to neznamena, ze su dobre zatial su nezname. Takze vsetko sa este len uvidi.
pubmythbuster1
12.1.2019 08:08 | |
+3 -1
Tie motory uz najazdili dost a su tu podstatne dlhsie nez 2-3 roky - okrem tejto novej 1.5HDI. Problemov je minimum, ze pre teba su nezname je vec druha.
Tarasey
13.1.2019 23:57 | |
+2 -0
Peugeot Traveller 1.5l zatiaľ 418tkm a bez vážnejšieho problému. Tie motory už stihli najazdiť dosť na to aby sa dalo tvrdiť či sú spoľahlivé. Celkovo teraz naftové motory od Peugeotu patria medzi najspoľahlivejšie.
sickwokmove
14.1.2019 07:30 | |
+0 -4
dobre Tarasey kolko aut s najazdom 418t km uz je v obehu? co znamena bez zavaznejsieho problemu? A mimochodom ked pozerame na vseobecnu kazovost dnes pri BMW 10% vozidiel do jedneho roka ma chyby pri ktorych musite navstivit servis inak ostane nepojazdne ono to nie je o bezchybnosti, ale o tom, ze aj lepsie znacky zlavili z kvality ak ho porovnavas s BMW tak je motor vlastne bezchybny. Znizenie kvality ostatnych neznamena zlepsenie tejto znacky. Lada tiez hovori o tom ako ich 1.6litrovy motor pouzivaju dlhodobo a je viacmenej bezproblemovy, ale v modeli Vesta je nanajvys 3roky z coho vyplyva, ze skutocna stastika este neexistuje aj ked uz som videl videa s vestou ktora mala najazdene cez 200 000. Ale jedno auto je statisticky uplne irelevantne. Ako som povedal, motor vobec nemusi byt zly, ale za 2 roky budeme presne vediet aky dobry alebo zly je. A do modelov ktore maju mensiu kabinu vobec nemusi byt zly. Napr nieco na styl 308 a podobne.
Tarasey
15.1.2019 21:20 | |
+0 -0
Bez závažnejšieho problému som myslel to že okrem spotrebných vecí bolo auto v servise len raz pri asi 80tisíc kilometroch sa rozsvietila kontrolka a následne bolo len softvérom upravené vstrekovanie Adblue. To auto ktoré jazdí pre mňa najazdí denne 350-400km čo nie je až tak veľa a myslím že s podobným nájazdom ich je viac... Ku tej Lade čo tu dávaš ako príklad. Vo Veste je možno ten motor 3 roky ale to neznamená že pred tým ho v inom aute nepoužívali. To ako by si napísal že VW Arteon s 2.0TDi má neoverený motor lebo sa ten model predáva len krátko.
mamomo
11.1.2019 15:08 | |
+2 -2
Reagovať
Moj kamos ho velmi chválil, ja som ho skúšal, ale nejak som sa nevedel usadiť za volantom.
vaskoB
11.1.2019 16:24 | |
+1 -2
A 130 konikov mu stači?
pubmythbuster1
11.1.2019 20:58 | |
+1 -1
https://www.youtube.com/watch?v=0nemZY9kzMg
vaskoB
12.1.2019 07:20 | |
+1 -0
pubmythbuster1 tam bolo pekne vidieť, že ked je auto zatažené tak mu trvá kým sa rozbehne. boli tam aj 2 sekundy zo 70 na 100km/hod
vaskoB
12.1.2019 07:23 | |
+2 -0
PS : áno niekomu to môže stačit na bežné jazdenie,ale ked chceš na okreskách predbiehať tak si to dobre musíš zvážit ak je auto naložene.
pubmythbuster1
12.1.2019 07:31 | |
+1 -1
Ano, da sa na to pozerat tak - . Ale da sa na to pozerat aj tak, ze oproti silnejsiemu dizlovemu dvojlitru az tak nezaostava. Jednoducho to auto pojde na svoj vykon presne rovnako ako ine obdobne toho vykonu. A aj na okresky na predbiehanie to staci - len nie v plnom obsadeni s plnym kufrom a este chciet jazdit aj dynamicky - kamion vsak predbehnes bez vecsich tazkosti aj ked budes nalozeny. Takze odpoved na tvoju otazku - ten vykon mu staci, kto chce viac, priplati si.
sickwokmove
12.1.2019 07:56 | |
+3 -2
pub prosim ta aka je zataz na klukovku pri tomto aute ak je plne nalozene a chceme zrychlit z 90 na 130 (vobec nemusi ist o vysprintovanie- iba sa pripajame na dialnicu) Uprimne trapenie maleho motorceka v takom tazkom aute s obrovskym odporom je sialenost. ta 1.5 je diesel do mesta nie na dialnicu.
Jano_1997
12.1.2019 08:27 | |
+3 -1
Nápor na klukovku je menší ako pri 2.0 HD, keďže slabší motor. Navyše veľa ľudí zabudlo čo robiť pred predbiehaním. Podradiť o 1-2 stupne podľa potreby (väčšina ľudí si myslí, že diesel, tak na tom jazdí na 1100 otáčkach a 1800 otáčok znamená smrť.) a začať predbiehací manéver skôr, tak aby v momente keď ma minie protiidúce auto som bol už rýchlejší a môžem predbiehať. Moje staré auto Hyundai Accent '97 s 1.5 benzínom 65kW, váha auta so šoférom 900kg, tak po nasadnutí 4 dospelých a naložení kufa (cca 300kg), takže viac menej hranica možného maximálneho užitočného zaťaženia som s tím prejazdil pol Európy a rozhodne som nebol brzdou premávky. Auto som vlastnil 2012-2016. Auto nebolo žiadny pretekár a bolo treba viac používať mozog pri predbiehaní, ale dalo sa. Tak isto aj pri 5008. Nájdu sa ľudia, ktorým ten motor bude stačiť.
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×