Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Jazdená Škoda Superb: Veľa sľubuje, veľa ponúka

34 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
prememe
4.1.2019 19:26 | |
+6 -4
Reagovať
why not? ja mám so škodovkami dobru skusenost a nie su narocne ani co sa tyka servisu
sickwokmove
3.1.2019 13:17 | |
+1 -1
Reagovať
zase mi zakazali komentovat.. :-D
Vidicon
3.1.2019 11:24 | |
+4 -2
Reagovať
No od testu po 100 000 km by som caka nieco ine. Nie rozpis vybavy a ceny dielov a bezne zavady, s ktorymi sa mozete stretnut, ktore su zrejme niekde vygooglene v diskusiach. V prvom rade malo mat to auto 100 000 km, nie 74600km. POtom mali auto kompletne rozobrat, motor, podvozok, interier a pozriet sa na "creva", v akom su stave. Toto co ste napisali, nie je hodne ani stredoskolsky referat. Hanba. A za dalsie, ak sa pozriem na ten zoznam "pripadne nedostatky", musim sa smiat a kazdy normalny clovek by po tomto zozname uz to auto nekupil, lebo to je dalsia hanba skodovky. Aby sa taketo nedostatky objavovali pocas prvych 100 000km a vobec, aby odletela lista pocas jazdy... zly sen...
Vidicon
3.1.2019 11:26 | |
+5 -1
Len ako priklad, ked som kupil prvu motorku VFR, kupil som si k nej servisny manual z nemeckeho vydavatelstva. Na prvych stranach bol test po 50 000 km, kde motorku rozobrali do posledneho srobu a napisali presne vsetko, co sa ako opotrebovalo, co kolko stalo opravit do povodneho stavu, ako je to zavazne atd.. To je test! Nie toto!
1soda
2.1.2019 22:20 | |
+7 -5
Reagovať
Myslim ze tieto superby treba obchadzat a sustredit sa na tie starsie. Nove okrem toho ze aj v top verzii a v top podvozku vedia plavat na ceste ako utrhnuty ponton s restauraciou od eurovea ,su po istych km v podstate dost na rozpadnutie. PO 90tkm to vie mat odpalkovane tlmice ,hlavne zadne.Ale to nic,aj ked to je nove to uz odskakuje na jamach ,co je este neduh z predosleho multilinku a zmenili to akurat tym,ze odskakovanie je citit menej,kedze prepakovali tlmenie a je este maksie. Odchadzaju tam prevodovky Dsg,tiez zamky dveri,su vcelku hlucnejsie ako stary model ,uz nemaju dvojite otvaranie kufra,maju horsie tapaciry.Motor nebudem asi ani spominat...do 100tkm to drzi,potom je idealne utekat od auta kade lahsie :( . Zlate tdi cr 03L. Ono aj octavia aj superb sa nedaju porovnavat s golfom ci passatom. Treba totiz zacat rozoberat detaily ,potom zistite,co vsetko chyba a je nahradene len na oko cimsi,co ma pripominat tlmenie,tapacir,ci riesenie spinacov v tapacire,ktore je v octavii navrhnute tak,ze do minuty su polamane pri demontazi.Stupidne uchytenie bocnych okennych list ani nepisem.Tiez uchytenie predneho naraznika pri blatniku navrhoval asi retar.dovany impotent. A tie makke silentbloky prednych ramien a makke tvarne predne ramena tiez. Z poctivej tuhej hlinikovej napravy spravili plechovku slabsiu ,ako mal golf 4 ci octavia 1- bez zartu. Takze treba fakt skusit profika ku kupe auta a nie amaterov z autobildu. A ten cennik ND si mozu v redakcii strcit do anusu. Je nezmyselny a zavadzajuci.Uz len pruzina a tlmice su 2x take drahe ako sa pise v clanku (na fotke).
dunciii
2.1.2019 23:49 | |
+0 -4
Vw group cupra, octavia rs alebo golf gti bucha predna naprava ako zbesila ved vw
sickwokmove
3.1.2019 07:41 | |
+5 -0
bud rad ked bucha aspon vies, ze sa krutia kolesa.
trvb
3.1.2019 20:52 | |
+1 -1
mam facelift octaviu novu polrocnu, spravil som na nej 30 000 km a musim ti dat za pravdu, ze to auto plava je take nejake nervozne a nemas pocit istoty, ak to porovnam s dvojkovou tak to je ako nebe a dudy, dvojkova sa spravala istejsie na ceste, mozno tym multilinkom a mozno tym, ze sa na nej az tak nesetrilo, tazko povedat ale na trojkovej citit, ze sa setrilo. snad dalsia generacia prinesie opat multilink.
Thegreatest
4.1.2019 10:37 | |
+6 -1
Bohuzial je to tak ako pises..., ale tu niektorym miestnym obdivovatelom vw group to nevysvetlis... Kvalita isla dole... proste Skoda setri kde sa da. Ono aj starsie superby mali problem s makkymi silentblokmi a tyckami stablizatorov... a plavali..., ale hold niekde setrit musia a nevahaju si za to vypytat 45 litrov za top vybavu. Je to ona hlavu...
pribi1986
2.1.2019 13:02 | |
+15 -1
Reagovať
"hluk od kolies a aerodynamický hluk znižujú inak vysoký komfort počas dlhých cies" - v com potom spociva ten "komfort" ak nie v odhlucnneni? Rozbeh s dvojspojkou tiez nie je komfortny. Co teda?
sickwokmove
2.1.2019 13:14 | |
+5 -4
no v tom, ze nezedis v aute namackany v neprirodzenej polohe za volantom. Ano pri autach tychto velkosti sa uz obdobne veci neriesia, ale treba si uvedomit, ze toto je VWbuild ktory ma za ulohu predavat koncernove vozidla. Preto ked sa porovnava nemecke auto nizsej strednej triedy tak sa porovnava s mensimi autami v nizsej kategorii a ked sa porovnava nieco ine ako nemecke tak sa porovnava s vozidlami premioviek...takto vies vzdy pochvalit vybuchanu limosku ako tuto a zatratit mensie vozidla lacnejsich vyrobcov.
Koloz12
2.1.2019 12:35 | |
+20 -6
Reagovať
Radsej japonca
Imbest1
2.1.2019 11:36 | |
+9 -2
Reagovať
Jazdim na nej od 12/2015 vybava L&K,4x4 2,0Tdi..zavady su tiez s kufrom-obcas sa zavrel,obcas nie..opakovane som ho musel otvarat a zatvarat,kym sa zavrel,samovolne otvarajuci sa kryt odkladacej schranky pred spolujazdcom,prvych 30 000 vysoka spotreba okolo 7,5l,po zabehu to kleslo na 6,2 a to jazdim predpisovo a na spotrebu,klepotanie podvozku..inac bez problemov,je to pohodlne auto,zatial spolahlive,dalsie auto uz Sub nebude..
sickwokmove
2.1.2019 11:39 | |
+0 -3
kolko km si jazdil v meste a kolko mimo?
dunciii
2.1.2019 11:07 | |
+0 -4
Reagovať
Inac 18 stala bez dph nova tusim 1,4 ka
readyjj
2.1.2019 10:36 | |
+3 -8
Reagovať
Co je to pre podnikatelov 18tisic
sickwokmove
2.1.2019 11:38 | |
+14 -1
podnikatel nekupi hnoj z druhej ruky ktory cerstvo stocili o 100tisic km, ale pojde do novej priplati 10 tisic a ma nove bez problemov. nasledne odpocita dan a dostane sa na cca 18tisic.
1soda
2.1.2019 23:13 | |
+1 -4
A to nove po 3och rokoch preda za 11.000e,lebo sa to zacne je8at ,zrat vodu,olej ,odide egr ....a zisti,ze mal kupit jazdene nestocene a mal by to rovnako poruchove,este v zaruke ale o 8000e lacnejsie.
poslo
2.1.2019 10:23 | |
+15 -2
Reagovať
Na dovolenku radšej letecky - rýchlejšie, pohodlnejšie a je to aj lacnejšie, ako držať kvôli tomu v garáži tento zázrak. :)
sickwokmove
2.1.2019 11:39 | |
+10 -11
ked chces jazdit dlhe trasy na dovolenku tak si nekupis ani Skodu ani VW, ale rovno mercedes...
1soda
2.1.2019 23:15 | |
+7 -3
Iste,preco prerobit na octavii ci superbe 10.000eur za 4 roky,ked mozes prerobit 45000eur na mercedese za ten isty cas....ale hlavne ze ides na dovolenku ako "pan"!
dunciii
2.1.2019 23:48 | |
+8 -1
Keby som stale prerataval na com prerobim si nekupim ani poriadny kabat na zimu ved vydrzim:-)
sickwokmove
3.1.2019 09:56 | |
+5 -4
1soda pokial jazdis dlhe trasy chces mat komfortne auto tzn tvoj rocny najazd je niekde okolo 40tisic. Tam sa uz nadsadena cenovka za mercedes vrati, mimochodom trieda C velka ako superb stoji takych istych 40tisic ako Skodovka...neviem preco by som prerobil viac, nehovoriac, ze jazdeny 3rocny mercedes predas za viac ako Skodu.
poslo
2.1.2019 10:20 | |
+10 -5
Reagovať
3-ročné auto je ešte "príliš nové". Kto sa takého zbavuje, má na to pádny dôvod(však ešte ani nie je účtovne odpísané!). Alebo má nejakú "skrytú vadu", ktorú servis vytrvalo odmieta opraviť, alebo búračka, alebo má najazdený milión a treba sa ho zbaviť pred prvou STK.
sickwokmove
2.1.2019 11:46 | |
+5 -3
ved samozrejme, ale tunajsim obhajcom dorazania odpadkov z Nemecka to nevysvetlis, polka z nich si sem nosia obdobne auta, mechanicky ho dorazia stocia a potom ho znova predavaju ako po prvom majitelovy z Nemecka. A ten chudak co to potom kupi sa moze aj zblaznit, pretoze premeska vsetky servisne intervaly. Otazkou vsak je ako je mozne, ze auto za cca 40 tisic stoji po 3rokoch ani nie polovicu...? Ked sme pred 20timi rokmi kupili drahe nemecke auto tak aj po troch rokoch kleslo na cene max o 20%-30% nakupnej ceny...
pubmythbuster1
2.1.2019 21:14 | |
+4 -0
To su len reci a neplatia pausalne. Aktualne predavam 1,5 rocne auto - lebo okolnosti, nie preto, ze by autu nieco bolo. Ok je to skor vynimka ako pravidlo, ale ako vravim neplati co hovoris. Potom tiez existuju aj ludia co jednoducho po 3 rokoch alebo pri najazde 100k proste chcu nove - neriesia aku to ma stratu, ich situacia je asi taka ako ked si ty kupujes chladnicku. Dnes auta su lacne ako nikdy predty ma vybavene tiez. Jednoducho stracaju na hodnote rychlo a fixovat sa na minulost je uplne zbytocne.
sickwokmove
3.1.2019 07:41 | |
+1 -1
pubmythbuster1 reci su to co hovoris ty. Nikto z bohatych ludi ktory tocia tymto stylom auta si nekupi naftovy superb. naftovy superb sa kupuje ako fleetove vozidlo ktore pojde po 4rokoch do dochodku. Ak sa k nemu dany manager spraval normalne auto moze fungovat celkom dobre, ak to vsak bral tak, ze to bude vymienat cim skor tak auto rozhodne nesetri...Ved ked za 2-3roky dostanes nove naco sa budes starat? My mame tiez firemne auta a kedze vsetci vedia, ze za 4roky pojdu prec vies si predstavit ako vyzeraju. Pocnuc fabiami konciac autami manazmentu. Bez rozdielu na znacku. Auta rozhodne nie su lacne. Za zly passat zaplatit 40tisic a este stale mas motor z traktoru a ako bonus po 3rokoch prestanu fungovat zakladne elektricke cidla. To auto je hocijake len nie lacne. Spomen si, ze v roku 2000 sa najlacnejsi passat sice s motorom 1.6mpi predaval za 600 000sk, dnes za passat das minimalne 25 000 euro a to ma motor ktory neprezije 4roky bez nakladneho servisu. Hentie jazdia dodnes. Myslim, ze sucastna generacia 20rokov neprezije ani v muzeu. Takze auta zdrazeli minimalne 2nasobne s ohladom na pouzite materialy.
pubmythbuster1
3.1.2019 08:53 | |
+2 -0
Ad1 - ja reagujem na prveho, ze sa mozu predavat aj novsie auta z roznych dovodov a nie je to preto, ze auto ma problem. Nehovorim absolutne nic o jazdenych superboch, naftach a fleetovych autach. Ad2 - S tvrdenim, ze auta zdrazeli suhlasit nemozem, pretoze neberies do uvahy ako sa menila a zlepsila ekonomicka situacia. Na absolutne cisla su dnes auta vykonejsie, vybavenejsie a ano aj lacnejsie, ze tam vidis inu cenovku je irelevantne. Taktiez nemozem suhlasit s hlupostami typu: nove vydrzi menej ako to stare (tato urban legend ma vzdy pobavi) a vzdy sa zazracne posuva ten rok "zlomu" aby to hovorilo +/- 10r. V 2008 sa hovorilo ako auta po 2000 za nic nestoja, dnes zvecsa ti isti tvrdia, ze auta po 2008 za nic nestoja pricom aj tak deru ~10r uz ako treti majitelia (to preto, ze za nic nestoja a este jazdia). Najlepsi ukazovatel je coraz dlhsia zaruka ci uz casova alebo km asi len tak z charity samotneho vyrobcu. On bude rad menit na svoje naklady polovicu auta, ked uz vyrobil ten deklarovany sunt. Tretia nezohladnena vec je najazd - pred 20timi rokmi priemerny najazd bol ovela nizsi ako dnes.
sickwokmove
3.1.2019 10:10 | |
+2 -1
Co sa tyka tychto urban legiend. tak po prve na 20rocnom passate sa doteraz mimovolne neotvori kufor sam. Polovica z vozidiel jazdi s turbom ktore nabuchalo cez polmiliona. Ekonomicka situacia sa nezlepsila inflacia rastie ako diva kazdy rok takze ekonomicka situacia sa rapidne zhorsila. Auta nie su vobec vykonnejsie ich motory su hnane na svoje teoreticke maximum. Vobec si nemyslim, ze 2.0tdi naladena na 140kw s dvomi turbami bude zivotnejsia ako 1.9tdi naladeny na 66kw. Co sa tyka vyssej vybavy vsetky prvky su tu uz vyse 50rokov a adaptivny tempomat, prisvecovanie hmlovkami a podobne nezmysli nepovazujem za komfortny prvok. Prisvecovanie hmlovkami ocenia hlavne chodci kedze polka ludi netusi, ze v autach je packa ovladajuca smerovku. Co sa tyka nakupu vozidiel treba si uvedomit, ze bezny Slovak o aute za 20 000 moze len snivat a tak vykupujeme hnoj z Nemecka. Tento system fungovania nam je ekonomicky natlacany zo zapadu. Ak by bola pravda vsetko to co tvrdis preco vsetky zapadne firmy maju nastaveny system, ze bud auto najazdi 150tisic alebo prejdu 4roky od jeho zadovazenia a nasledne sa ho zbavuju? Pretoze percentualne kazdemu vyjde, ze auto po 4rokoch zacina pytat znacne sumy na servis. Cim viac je vybavene a "vykonnejsie" tym vacsiu investiciu vyzaduje a stava sa nerentabilnym. Kedze zamestanenc ho nemoze pouzivat a este treba platit servis. Takze myslim, ze 90% ludi ktori jazdia na jazdenkach na nich jazdia preto, lebo maju potrebu vlastnit nieco na co v skutocnosti nemaju financie. Preto tu vidime stada 8rocnych BMW, Mercedesov, VW atd... Co sa tyka predlzovania zaruk vsetci nemci poskytuju dvojrocnu a za priplatok dlhsiu z coho vyplyva, ze len dodrzuju zakon a za vsetko navyse si priplatis. Jedine co uznavam, ze najazd oproti 10 rokom dozadu sa naozaj rapidne zvysil takisto ako sa znizila kvalita ciest takze skutocne podvozky dnes trpia omnoho viac ako predtym.
pubmythbuster1
3.1.2019 13:18 | |
+2 -1
pokracovanie: V CR robili statistiku, ze 90% VW a skodoviek su fleet, takze ako jazdenky koncia u sukromnikov. Ak by bolo tolko problemov ako si "myslis" nerobil by to nikto. Na zaver zaruka dnes moze byt kludne 8 rokov a 200k km. Ze si to priplatis je jedno, tak to mozu dat kludne v cene auta a bude to "zadarmo". Avsak aj suma, ktoru priplacas je oproti pripadnemu velkemu/nakladnemu problemu zlomok. Takze ak by to boli take sunty, nikto by na to nedaval take zaruky
sickwokmove
3.1.2019 14:29 | |
+2 -0
ak je teda 90% aut fleetovky a nie su s nimi az take naklady preco sa ich firmy zbavuju? Ved tam nie su potrebne ziadne dalsie investicie? Firmy sa ich zbavuju prave z toho dovodu, ze uz zacinaju vytahovat peniaze tzn. ze koncia v sukromnom sektore kde pramalo ludi ma na novy superb. Podla mna vobec nie je jedno ak beries nejaku octaviu v zaklade priplatit dalsich 1000eur za 8 rokov zaruky +hodinovku v zarucnom servise. Ak by to tak bolo samotne firmy by drzali auta 8rokov a odpredavali ich az potom. Pre priklad pred par dnami recenzovana Lada dava trojrocnu zaruku bez obmedzenia km na vsetky vozidla tzn. ze Vesta za 10500 moze mat rok servisu navyse a nepotrebovali tam davat priplatok 200eur alebo viac. V Skode zacina rapid na 12500 a zaruku ma na dva roky. Vybava sa ani porovnavat neda pretoze v Rapide nemas nic. Tak sa znova pytam za co sme im uz zaplatili a co je akoze to navyse co Skoda ponuka? Z mojho pohladu predavaju uz iba dobre meno znacky ktore nadobudli prave za socializmu na favoritoch.
pubmythbuster1
3.1.2019 14:43 | |
+2 -0
Pockaj si na moj komentar, ktory caka na schvalenie, tento bol ako pokracovanie. A preco sa firmy nezbavuju auta neskor? Pretoze odpis a nastaveny system. Ak by sa auto odpisovalo 10 rokov, tak sa ich budu zbavovat po 10tich. Ak by sa auta odpisovali len 2 roky, tak ich budu predavat po dvoch este v zaruke. Pre firmu je podstatny ten odpis, nie teoreticke servisne naklady. Preco by drzali auto, ktore si nemozu odpisat z dani, ked si mozu zobrat nove a stare este relativne vyhodne predat? Skodovka tazi len z tohto, je predrazena ma vysoke cennikovky, fleetove ceny nizke a vysoku odkupnu hodnotu. Je to win-win situacia pre firmu aj pre skodovku, nie pre sukromnika.
sickwokmove
3.1.2019 15:06 | |
+1 -0
pubh dobre s tym odpisom suhlasim avsak v mnohych firmach s ktorymi som mal skusenost sa auto predavalo aj po vyssom najazde. a nemuselo mat ani 4 roky. Co sa tyka toho prispevku tak mne sa este ani jeden ktory bol oznaceny na schvalenie nezobrazil. Mrzi ma, ze nas cenzuruju. Clovek takto nemoze konfrontovat svoje nazory s inymi, co je velka skoda pretoze sa tak dozvedame dalsie informacie aj ked sa nam zrovna pacit nemusia.
sickwokmove
2.1.2019 09:06 | |
+19 -7
Reagovať
este stale stoji 18000 a uz do nej treba naliat dalsich 5 aby jazdila bez toho, ze vam otvori kufor za jazdy... uzasne.. nemecka kvalita na pohladanie.
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×