Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Bratislavu čaká peklo: Budeme potrebovať teleport?

3 príspevky

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
Jano_1997
7.12.2018 08:38 | |
+6 -1
MHD v meste by mala mať bus pruhy. Je nemysliteľné, aby mi cesta, ktorá trvá podľa grafikonu 35 minút bežne trvala 90 minút. Trasa autobusu má cca 14km. Takže cestujem tak, idem linkami, ktoré by som normálne nepoužil, lebo by mi cesta trvala okolo 55m a to si cca 4km si odšlapem pešo lebo je to stále najrýchlejšie. Aj keď vlastním auto, tak tak na cestu do roboty využívam MHD alebo bicykel. Je už na čase aby sa mesto rozhodlo, či chce riešiť dopravu v meste alebo nie. Lebo doteraz každé vedenie mesta nič pre riešenie dopravy nič nespravilo.
dunciii
7.12.2018 09:41 | |
+3 -1
Jano aj ludia by mali zacat bezne pouzivat mhd vsimni si ako tam namosureni sedia po jednom a za posledne ma natankovane
bugmenot2
7.12.2018 20:31 | |
+2 -2
Na toto mám riešenie už dávno, jeden z výrazných krokov by mal byť povinné rozlíšenie všetkých firemných automobilov ich viditeľným značením zo všetkých strán (dvere, vzadu, trebárs i kapota - názov firmy, alebo aspoň značenie príslušne štandardným logom, že existuje zaradené do majetku firmy + reg. číslo). Keď nerešpektuje, tak nemá nárok na daňové odpočty a pod. Zároveň nepovolené bezplatné parkovanie na verejných priestranstvách sídlisk, dvorov, ulíc. Parkuj si v areále spoločnosti, alebo na platených miestach; na verejných flekoch ich nijak neuprednostňovať, určiť im len minimum platených plôch. Potom by si každý dobre rozmyslel, či mu príde vhod zobrať to podstrkované daňovo optimalizačné firemné vozidlo, ktoré nepotrebuje inak, než trasovo na 99% vlastné vozenie sa do práce, z nej a na poflakovanie sa po nákupoch. Aj toto sú typicki tí jednočlovekoví v ochkcávkach, superblboch, i40, SantaFe, insigniách, E-čkach, bavorských 3-kách,... Postupne by pomizli tisíce takýchto vozov na uliciach, lebo ich vodiči by buď nemali kde na sídlisku zaparkovať, alebo by sa im ťažilo každodenne soliť z vlastného. Na skutočne firemné jazdy by postačil zlomok osobných vozidiel, medzi pracovníkmi zdieľaných. Ako bonus by sme dostali čosi slušnejšieho správania na cestách, niektorí by si tak rozmysleli robiť hanbu menovite svojej firme. Lenže toto sa ťažko dosiahne, keď sme tu vo "velmi dobre zabehanom" kolobehu, kde aj samotní určujúci predstavitelia miest, samospráv, štátu, si zakladajú na pridelovaní až rozhadzovaní defacto jazdne nepotrebných vozidiel svojim ľuďom i sebe. A ešte aj firma pri častej a početnej rotácií optimalizačne "ušetrí" (zvýhodnené nákupy hlboko pod cenníkové ceny, výhodné predaje, daňové odpisy..) Potom máme na každom kroku zácpy, kedy jazdia aj tí ktorí by za iných okolností na tolko zbytočných jázd nemali (ani na autá, keď už pre iné nie tak pre prirodzenú lakomosť), ešte keď aj zaparkujú takmer všade bezplatne.
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×