Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Revolúcia v Škode: Scala mení celú značku

26 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
tartan005
10.12.2018 15:07 | |
+3 -0
Dlho som čakal na Škodu Ķaroq ale že staršnééé už nevedia čo pýtat. Kupil som novú Hondu CRV a super, VW skupinu nikdy viac...
mamomo
9.12.2018 09:36 | |
+1 -1
škody mi imponovali svojim vykonom, spotrebou, kvalita v porovnaní s cenou vyhovovala, touto scalou sa mi páči aj dizajnovo, žial zas ta cena je vyššia.
Tarasey
8.12.2018 13:04 | |
+4 -3
Hlavne že je tam displej ale to že tam trčí ručná ako z prvej fábie na to sa vykašľať. Najlepšia je tá škodovácka "cena od" ale príplatok za normálne rádio, el. okná a podobné veci čo iné značky v približnej cene ponúkajú už v základe.
superC
8.12.2018 11:27 | |
+6 -4
Revolucia v skodovke: vrzgaju uz vsetky dvere teraz ... sak toto je facelift Rapid ,ktory nikto nekupoval
Vidicon
7.12.2018 19:36 | |
+8 -3
Stiahli plachtu a... zase to iste... ale aby sa nemojlo pindat, tak aspon interier kompletne skopirovali z bmw... hanba skodovke...
Pravdovravec88
7.12.2018 17:59 | |
+9 -2
sú dve veci, ktoré som do žiadneho vyhľadávača ešte nikdy nenapísal .. gayporno a škodovka
nahraj
7.12.2018 10:42 | |
+14 -1
Maska sa podobana Fabiu po FL a z boku je to RAPID SB. Scala ? :D ved je to len nova generacia RAPIDu -:).
vmicho
7.12.2018 10:19 | |
+9 -2
Hmmm, zase vypĺňajú medzeru na truhu, ktorá neexistuje? Rapid im nestačil ako príklad?
Tomas1381999
7.12.2018 10:19 | |
+24 -3
“Z technologických vychytávok sa oplatí spomenúť dynamickú smerovku a nápis Škoda na piatych dverách.” 👀 V Škode museli nadviazať kontakt s mimozemšťanmi a získavajú od nich technológie, toto sa inak nedá vysvetliť. 👀
legnaw
7.12.2018 08:35 | |
+17 -7
marketingove pindy.... dizajn stale ostava rovnako nechutny kabanovsky. nic zaujimave... simply škoda peněz
Vidicon
7.12.2018 19:40 | |
+6 -0
Ktovie kedy uz niekto nahlas, okrem nas, povie, ze cisar je nahy...
vaskoB
7.12.2018 08:16 | |
+3 -5
Nehovorìm že je to krasne auto sam by som si ho nekùpil ale zas take zle to nieje. Každý kto na to nadàva tak tak na konci dopìste čo màte vy doma.
pribi1986
7.12.2018 12:43 | |
+2 -2
ides si robit statistiku kto je na tom lepsie resp. horise ako ty, alebo kto nema fkus na dizajn ci ako?
vaskoB
7.12.2018 14:19 | |
+2 -3
Nie len všetci stàle ***jù nič sa im nepàči a jazdia na IV golfe alebo leone r.v.2000 nie že by sa mi škodovky nejak extra pàčili ale interier sa celkom dà.zadne svetlà hnus.
pribi1986
8.12.2018 11:02 | |
+0 -1
uff no nastastie tych golfov 4 a leonov 20 rocnych uz tolko nevidiet. a nepovedal by som ze vsetci na vsetko nadavaju, su aj dobre a pekne auta na trhu. to len skodovka ma neustale potrebu urobit okolo kazdej veci 30 clankov. Aj v pripade rapidu tam boli kadejake divoke predpovede a "sepka sa tu" a "sepka sa tam" a nakoniec je to revolucia iba preto, ze zmenili logo na pismenka a Scala sa dotiahla na vsetky ostatne auta ktore maju tieto "vychytavkY a :moderne technologie" uz davno v portfoliu, ale samozrejme to sa nerata kym s tym nedojde Skodovka, a da o tom vediet uz roky dopredu. Len tak momochodom zabrdli do segmentu kde su aj auta ako Toyota Corolla ci Honda Civic, a ked sa kuknem na ich technologiu ( ale realne technologiu nie ze vychytavka napis S K O D A na zadnych dverach ) tak maju co robit pretoze ked sa pozrem na bocnu dizajnovu linu Scala tak tam vidim velmi rychle moralne opotrebenie.
RamoS
7.12.2018 07:18 | |
+12 -4
Scala od 13 500 eur? To je hladina, kde dnes začínajú naozajstné autá nižšej strednej triedy = Ceed, i30... Možno je potrebné ešte niečo pridať, ale Scala s nejakou výbavou bude isto aj do 20 000€, čo je za podobné auto už dosť. V mojom prípade nemožné kúpiť podobné auto. Tuším predchodca Rapid ma byť konkurenciou Peugeotu 301 / Citroenu C-Elysee... Nakoniec je ale nástupca neplnohodnotnou nižšou strednou triedou za plnú cenu.
paul0043
7.12.2018 06:39 | |
+16 -7
skoda ide stale k horsiemu nepodarena v zvonka a este horsia zvnutra. nechcel by som to ani zadarmo ...sprzneny volkswagen a cudujem sa vsetkym co ju za tie ceny kupuju. stale tazia len z psychozy ze je to nase auto..na nom nic nie je nase a kto raz skusil korejske ci japonske auto sa uz k skode nikdy nevrati ako som to urobil ja
dunciii
7.12.2018 09:39 | |
+3 -14
Je to ako pises to ked skusis nemecke tiez nesadnes do japonca apebo korejca:-)
sensation278
7.12.2018 11:32 | |
+3 -2
Prečo teda nejdeš ty navrhovať auta skodovke?
DonCarleone1
6.12.2018 23:40 | |
+18 -3
Sa ani necudujem Panovi Dizajnerovi , nasmu Slovakovi ze isiel z volkswagenu do pitse.... ved im vytvoril dizajnovo vsetky najuspesnejsie modely,od audi Q 7 cez Seat az po Skodu.Skodu so svojim dizajnom vystrelil do neskutocnych vysin co sa predaju tyka celosvetovo... klasicky pripad vyuziteho akoze vychodoeuropskeho mozgu...vycicali ho na maximum...Scala je pre mna zase len kopia Kabanovej Skody Vision C ,ako predna maska tak aj zadne svetla, ktora nesla vtedy do produkcie, a teraz sa tvaria ze co navrhli...banda fasisticka, zlodeji a paraziti!
RamoS
7.12.2018 07:12 | |
+11 -5
Škodu akosi celkom nemusím (podľa mňa ľuďmi často nadhodnocovaná značka), ale nedovolím si tvrdiť, že sú to zlé autá. Náš Pán dizajnér vytvoril tuším aj Fabiu II - naodpornejšiu Škodu a ak Superb II - ďalší nepodarok. Ale aj Octávie, ktoré boli vždy skvelé a tuším aj najnovší Superb, ktorý je nádherný. Aj dizajnéri majú zrejme svoje obdobia (dobré / zlé), navyše výsledok nie je závislý len od dizajnéra = často vyzerá návrh skvelo a finálny výrobok sa mu veľmi nepodobá. Dovolím si ale povedať, že Škoda je celosvetovo pomerne neznáma značka. Poznáme ju v EU a možno v Číne. USA, Kanada, Austrália o nejakej Škode asi nepočula. Osobne za najväčší dizajnový skok akejkoľvek značky považujem prechod Mazdy na KODO "štýl" = predaje išli neskutočne hore a čo bolo kedysi nenápadné, je dnes nádherné. Samozrejme na dizajne celkom zapracoval Hyundai, Kia...
Tomas1381999
7.12.2018 10:16 | |
+0 -4
RamoS: Fabia II že je najodpornejšia? 😂 Vy ste asi nepočul o Roomsteri.
pribi1986
6.12.2018 22:24 | |
+15 -2
Podobne si to pamatam aj pri Rapide. Najprv vypisali celu priplatkovu vybavu modelu, a nakoniec uviedli "cenu od". Ak chcu konkurovat Kie Ceed a VW Golf tak sa bavime o cenovke 25000 Eur( so 150 konovym motorom ) - nemusim hovorit ake motory maju k dispozicii ine auta v segmente v tejto cenovej hladine. Scala je pekna - ale povedat ze sa jedna o revluciu iba preto ze dobehla konkurenciu je usmevne. Kia Ceed, Hyundai i30, Golf, Leon, Civic, Mazda 3, Megane, 308 atp. Vela stastia...
dunciii
6.12.2018 22:11 | |
+5 -6
Asi podla V. Skalu to nazvali ved cesi:-)
bear8
6.12.2018 22:01 | |
+16 -10
v skodabilde dnes nezaspia lebo budu celu noc obiehat okolo tohto "skvostu" revolucia v Skode? vy nieco pustate zilou ako tak vidim kde je akoze ta revolucia? predok cisty Seat s maskou Skody.vsak tie svetla nasli v sklade Seatu. revolucny interier? akoze naozaj? ked je centralny plavajuci displej revolucia tak bravo uzasny posun. jedine co ako tak vyzera "revolucne" je celkom podareny zadok auta inak vobec nic revolucne na tomto aute nie je ...vlastne je napis Skoda na kufri miesto loga :o)) stale ta ista skodovacka nuda bez emocii bez napadu uz by to chcelo ozaj poriadnu davku odvahy zacat robit poriadne auta lebo Vision RS vyzeral celkom fajn ale toto je na zaplakanie.
rover075
6.12.2018 22:00 | |
+15 -6
Štúdia sa črtala , že to bude krásne auto a tvrdilo sa že od štúdie k produkčnému aztu sa nič, teda takmer nič nezmení ! Žial realita dala opať facku ! Nárazník hrôza, bočná línia pôsobí krabicoidne a celkovo žiadny zázrak, či revolúcia ! Osobne som štúdiu velebil a naivne veril že zmeny neprídu! Toto je ale kus .....
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×