Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Najdetailnejší prehľad áut, ktoré sa nekazia

6 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
a7xgates1
18.9.2018 22:35 | |
+1 -0
Tunajsia modla mazda teda nic moc, vacsinou olizuje spodne priecky. aha, zabudol som. Rebricek je samozrejme zmanipulovany, jediny relevantny je ten, ktory sa hodi vam - mazda fanatikom
RamoS
19.9.2018 00:25 | |
+2 -0
"a7xgates1" - aby sa zas nepovedalo - Mazda si nevedie horšie ako napr VW, Škoda (tiež tak trochu modly)... Na druhej strane Alfa Romeo Giulia na 3.priečke vo svojej kategórii... Giulia je skvelé auto, ale Alfa Romeo je štandardne na spodných miestach rebríčkov. ____ Koniec koncov - aký rebríček spoľahlivosti človek chce, taký si nájde. Samozrejme sú autá, ktoré nie sú nikde na top priečkach. A sú aj také, ktoré často víťazia. Ako tak pozorujem moje okolie - kto kúpil nové auto akejkoľvek značky, ten nemá problém.
chrapun1710
19.9.2018 08:08 | |
+1 -0
A to tvoje vysnivane audi je dokonca este pod Mazdou. To muselo nasrat...
Edison1988
18.9.2018 21:23 | |
+4 -0
kazde auto sa kazi a kazde sa raz pokazi
chrapun1710
18.9.2018 07:17 | |
+18 -0
Tri roky jazdim na Mercedese C a nemal som jediny problem. Tieto ankety beriem tak trosku s rezervou, ale jedno zacina byt pravda coraz viac a moja skusenost to potvrdzuje - neoplati sa priplacat tie velke peniaze za premiove znacky. Ak ho dostanete ako sluzobak tak dajme tomu, ale kupit si ho? Blbost... OK fajn, podvozok Airmatic v C-ecku je skvely a nepochybujem ze v E a S musi byt este lepsi, ale auto za vyse 50tius. ma v podstate priemernu vybavu, relativne malo miesta v interieri a zalostny servis na slovensku v BA - neochota, neucta, zle, zle, zle... Mal som predtym i40 a od servisu Hyundai v Nitre sa mozu ist mercedesaci ucit. Tak asi tolko na rano...
pribi1986
18.9.2018 12:29 | |
+8 -0
Suhlasim s tym ze radost z noveho auta hoci aj s predpokladom spolahlivosti moze narusit kedine pristup v konkretnom showroome. Pre mna je vzdy neistota iat hoci aj na garancku a nevediet co sa deje za zatvorenymi dverami. Staci ak servisak odflakne jednu rutinnu zalezitost pri ukone a mozu nastat problemy. Aj ked moze byt pristup predajcu akykolvek mily, ustretovy a proaktivny staci jeden nespokojny zamestnanec mechanik.
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×