Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Adaptívne tempomaty: Test ukázal ich slabiny

12 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
Vidicon
15.5.2018 07:13 | |
+2 -1
Cim viac bude takychto "asistemntov", tym viac sa na ne budu ludia spoliehat, menej za venovat premavke a bude viac nehod.
Znalec85
14.5.2018 19:06 | |
+6 -13
Ako obyčajne, Ford v technológiach dominuje. Či je to rozpoznávanie hlasom, inteligentná štovrkolka alebo adaptívny tempomat, Ford vždy nakopáva zadky nemeckým prémiovkám.
Vidicon
15.5.2018 07:13 | |
+4 -1
uz len aby bol aj spolahlivy...
maugli2
14.5.2018 17:45 | |
+4 -5
No, ja teda neviem, ako to testovali, ale na mojej A6 to funguje úplne spoľahlivo, ba by som povedal, že aj s rezervou. Mám síce iba ACC a antikolízneho asistenta, no v zákrutách to spomaľuje podľa veľkosti zákruty (času a veľkosti natočenia volantu), udržiava nastavenú vzdialenosť od auta predo mnou, zastaví aj pri panickom brzdení predo mnou, pri zastavení v kolone sa do asi 10 sek aj sám pohne,po 10 sek treba cuknúť do plynu, čo by som teda ešte mal chcieť? Ako nevýhodu by som videl len to, že antikolízny asistent nereaguje na chodcov (len na autá, motorky a aj cyklistov) a opatrnosť systémov. Ak vidím, že vozidlo predo mnou odbočuje a prídem k nemu, keď už nebude tvoriť prekážku pre moju jazdu, tak systém si to niekedy nemyslí a pre istotu rýchlosť zníži, hoci by ste na plyn tlačili hocijako. Ale je to pomerne veľký doplnok k bezpečnosti, lebo netreba tak dávať pozor, ako bez asistentov. Auto vlastne jazdí samo, vodič len točí volantom. Samozrejme, chvíľu trvá, kým sa človek naučí s tým jazdiť a veriť tomu.
Vidicon
15.5.2018 07:17 | |
+3 -1
"lebo netreba tak dávať pozor" - ano presne tak, a potom system v 1% sitiacii zlyha a ty sposobis nehodu... clovek by mal mat vsetko plne pod kontrolou a sustredit sa naplno na premavku, zvladali sme to v minulosti, zvladame teraz, zvladneme v buducnosti, kto nie, nepatri za volant... ja nemam zaujem, aby moja bezpecnost bola v rukach softwaristov a techniky, to je jak z katastrofickeho sci-fi...
onlyNCforewer
14.5.2018 15:24 | |
+24 -5
nenadarmo sa hovorí, že najlepšie autá majú najväčší ***. To už načo je dobré??? aby sa vodič vôbec nevenoval premávke??? Začne sa spoliehať na systémy v aute a neprestane sa čudovať.Všetky tieto vynálezy sú totálne kontraproduktívne.
bartolomej987
14.5.2018 13:08 | |
+11 -4
"Systém má prístup aj k údajom GPS, ktorý taktiež ponúka dáta o hustote premávky či rýchlostných obmedzeniach"...AKO SIGNAL GPS PONUKA DATA O HUSTOTE A RYCHL.OBMEDZENIACH ??? JE TO LEN SIGNAL NA URCENIE POLOHY ? PRETO SA TO VOLA GPS (global position system)
sepkar
14.5.2018 13:19 | |
+4 -5
bartolomej: vedlajsia veta pojednava o "systeme" nie o "gps" - este raz si to teraz precitaj. Mozno nestastne sformulovana veta, ale pochopit sa da.
Vidicon
15.5.2018 07:21 | |
+0 -0
Bartolomej, presne toto mi hned napadlo. A pre Sepkara: spojka "ktory" sa v tejto vete viaze so slovom GPS.
eMKejx
14.5.2018 12:10 | |
+10 -0
VW Aerton este neexistuje ani v myslienkach VW, Opravte si to...
balancer
14.5.2018 16:33 | |
+1 -7
Skús si " vw aerton! vygoogliť. Až potom pochopíš 60% pravdivosť info z internetu...
aedmin
14.5.2018 23:27 | |
+3 -0
Arteon...nie Aerton...
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×