Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Mercedes triedy G: Citlivo vyšľachtený tank

35 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
LuboH126
14.5.2018 10:40 | |
+1 -2
Načo SUV? Ja mám SUV len preto, lebo sa mi páči. Nemám na to žiadny užitočný dôvod a je to úplne v pohode. Aj do terénu s ním chodím, len pre radosť. Nemám na to žiadny užitočný dôvod, iba zbytočne pálim naftu. A teším sa zo života. Takže SUV je napríklad aj na toto. Proste pre radosť. A aj v meste s ním vie byť sranda. Odporúčam kupovať si auto pre radosť a nie len pre to, či je užitočné. Je to totiž dosť drahá záležitosť na to, aby to bolo iba užitočné. No a toto G - Mercedes si splnil domácu úlohu na 1*
RamoS
14.5.2018 18:27 | |
+2 -1
Až na to vážený "LuboH126", že Mercedes G je pravoverný off-road. Dnes sa už veľa takých nevyrába. Že si z neho športovci a boháči spravili auto na nákupy, ešte neznamená, že je to SUV ;). U G-čka nechápem verziu AMG - načo? Veď je to krabica. Veľmi pekná, terénna krabica.
LuboH126
14.5.2018 20:56 | |
+1 -0
A ja som niekde napísal že Gčko je SUV?
Forslund
11.5.2018 08:57 | |
+2 -0
O bezpecnosti hociakeho auta sa da polemizovat len vtedy,ked si presne zadefinujeme,co mame pod pojmom bezpecnost na mysli. Ten plechovy zvuk pri zatvarani dveri je naladeny umyselne,aby pripominal stare G-cko. Auta sa dnes nekupuju iba kvoli funkcnosti,preto kazde auto,ktore si najde kupcov ma zmysel.A aj o funkcnosti sa da polemizovat pri kazdom.
Ded_Santa_Moroz
11.5.2018 06:08 | |
+4 -0
Miroslavferko, o bezpečnosti akéhokoľvek SUV by sa dalo polemizovať
St.Peter
11.5.2018 10:39 | |
+1 -0
On už mieša batérie s baktériami
RamoS
14.5.2018 18:29 | |
+0 -0
Nemám rád SUV, ale off-roady sa mi páčia. A Mercedes G nie je SUV ;)
chalan66
10.5.2018 21:55 | |
+4 -4
Podľa mňa úplne zbytočné auto, ktoré prestalo plniť svoju funkciu už veľmi dávno a stalo sa len autom pre hrubo krkých a pre tých čo by chceli ukázať kam patria , čo nie je vždy lichôtka ! Pôvodne terénne auto, hranaté ako krabica od topánok, ale ktoré plnilo funkciu terénneho auta , bez zbytočných luxusných prvkov, dnes je len výkladná skriňa pre istý druh ľudí ! Nemusíte zdielať môj názor, to je jesné, ale šialenstvo zvané SUV a v tomto prípade duplovane je podľa mňa scestné. Dnes tieto autá vodiči používajú v mestách a nie v teréne, presne ako toto G- čko . Tak že vie niekto seriózne povedať načo je do mesta niekomu takéto auto či iné SUV ?
dunciii
10.5.2018 22:12 | |
+7 -4
Napr ked nafetovany chlapec v octavii starej napali do manzelky mojej s detmi:-) len skoda ze som bedar a nemozem jej take auto kuoit ale to je tiez ina moj nazor
miroslav.ferko1
10.5.2018 22:42 | |
+0 -3
všeobecne sú SUV bezpečnejšie. a každý kto na to má si také kúpi...áno veľa len na ukazovanie a je im to jedno.
St.Peter
10.5.2018 23:33 | |
+2 -0
mf1, no nedal by si do tohto monstra turbinu z lokomotívy? oblubujes predsa elektrizujuce mobilné témy, či?
miroslav.ferko1
11.5.2018 00:05 | |
+0 -4
som rád že si to spomenul, úplne som zabudol (alebo nechcel zakaždým spomínať lebo pár ľudí to stresuje) že najbezpečnejšie SUV na svete je Tesla Model X a všeobecne elektromobily s takmer pol tonovou obrnenou batériou pod kabínou poskytujú navyše ochranu. navyše aj keď sú elektrické SUV ťažšie a majú vyššiu spotrebu je to stále lepšie ako tie najúspornejšie spaľovacie autá.
kockapn
11.5.2018 06:06 | |
+1 -1
Kto na to má nech si to kúpi.To je každého osobná vec čo kto má.Kto ho ohovára pravdpodobne závidí.
Ded_Santa_Moroz
11.5.2018 08:17 | |
+1 -0
Tá tvoja Tesla má stále nejaké problémy https://auto.sme.sk/c/20822696/na-floride-sa-stala-dalsia-smrtelna-nehoda-tesly-skumaju-au­topilot-aj-baterie.html?ref=w_neprehl
miroslav.ferko1
11.5.2018 10:21 | |
+0 -2
Tá moja Tesla? 😁 Tesla vyrába najbezpečnejšie autá na svete a chlapec to napálil v (aspoň) stovke do betónu a neprežili dvaja. Úprimnú sústrasť rodine, ale rozmaznájú to v médiách ako by za to mohla Tesla alebo nebodaj autopilot (špeciálne v pravde zdôraznili že "Muskova autonómna Tesla", čo ani nieje pravda lebo žiadna Tesla nieje autonómna a ďalej riešili to ako uber pochybil čo absolútne nemalo súvis, dokonca tam aj spomenuli že autopilot ani nemohol byť zapnutý). K vznieteniu - v USA zhorelo v ten istý deň 500 áut a nebol o tom ani jeden článok
exo777
11.5.2018 10:54 | |
+1 -0
Keď mám kupovať auto s ohľadom na nafetovaného chlapca tak vojenský Aligátor bude lepšia voľba. Ak má mať manželka smolu tak ju miesto nafetovaného chalana zotrie z cesty náklaďák a ani takýto medak nebude veľa platný.
chalan66
11.5.2018 18:13 | |
+1 -0
No o tom že sú bezpečnejšie SUV, tak o tom je tiež polemika ! Dajme tomu že by to aj bola na 100% pravda, tak sa naskytá otázka! Voči čomu je SUV bezpečnejšie , ak sa po meste stále viac a viac objavujú samé SUV? Tak že SUV proti druhému SUV je v čom bezpečnejšie ? Ak by sa ľudia vozili v klasických aj drahých autách a dnes sú aj limuzíny či malé autá pomerne dosť bezpečné, tak načo SUV ? Jasne že ak nabúra SUV do sedanu, tak je bezpečnejšie. V tom je ale ten problém ,ža ak budú prevládať SUV , tak bezpečnosť je znova tam kde pri sedanoch, len sa zväčšia autá. No a odkaz pre kockapn ! Tu nejde o závisť a že či na to niekto má alebo nie , lebo máš aj lacné SUV , tak ako pri iných druhoch aút. Tu ide o nezmyselnosť narastania veľkosti automobilov !
dunciii
11.5.2018 19:51 | |
+0 -1
Tiez nepreferujem velke auta ale nesuhlasim ze su suv rovnake pretoze lacne je lacne a drahe je drahe :-) a kto ma nech si kupi aj zene aj dcere aj psovy koku chce kto nema nech caka na bus ako ja :-) mam nakuoene listky 15 minutove a bavi ma to ked vidim mrzutych vodicov v autach:-)
Humenne9999
11.5.2018 20:08 | |
+2 -1
chlapče99, toto auto sa bazálne vyvinulo a vyrába pre armádne potreby.
St.Peter
12.5.2018 04:11 | |
+2 -0
I tak na mňa pôsobí ako neforemny kredenc
RamoS
14.5.2018 18:35 | |
+2 -0
miroslav.ferko1 - elektromobil je bezpečný, pokiaľ nezačne horieť. Potom sa ťažko hasí. Okrem toho, možno v krátkom čase sa zistí, že elektromobil je slepá ulička. Nie elektromotor, ale batérie. Ako vyrobíme elektrinu? Ekológovia sú proti všetkému - ani atóm, ani voda... ______ K bezpečnosti SUV... Práve dnes vyšiel na konkurenčnom serveri článok pod názvom "SUV sú pre chodcov rizikové. Ich účasť pri tragických nehodách je vysoká" ___ Je o síce výskum z USA, ale niečo na tom môže byť. Takže SUV je bezpečné pre majiteľa, ale nie pre chodcov. Nemyslím si ale, že v USA obmedzia SUV, tak ako u nás nafťaky. SUV sú tradíciou v USA. Aj u nás to tak čoskoro bude :(. Osobne mám najradšej veľké SUV s tmavými oknami. To sa potom pri tom pekne parkuje...
ficovolic1111
10.5.2018 20:57 | |
+2 -1
ešte pozerám tie foto ----- postaviť G na nízkoprofilové gumy je strašný hardcore
dunciii
10.5.2018 22:12 | |
+1 -5
Stym suhlasim:-)
ficovolic1111
10.5.2018 20:55 | |
+2 -1
G zmenou podvozku prestalo byť terennym autom a stalo sa jednoducho SUV
balancer
10.5.2018 14:48 | |
+4 -3
G-čko sa mi páčilo od začiatku. A dnes je pre mňa jeden z mála modelov "hviezdy",ktorý má môj záujem - i keď si ho asi nikdy nekúpim. Na tohoročnom Autosalóne v Bratislave som neodolal - a vystál si "frontu" aby som sa posadil do neho. Nielen mňa - ale aj ostatných "pasažierov" nepríjemne prekvapil zvláštny kovový zvuk pri zavretí všetkých dvier - nehodiaci sa k tomuto typu auta. A mne sa osobne "obrazovečková prístrojovka" vyložene hnusí a aj výduchy klimatizácie nepôsobia luxusne - ale lacno. Predchádzajúci model bol ,podľa mňa, krajší a aj "budíky " viac sedeli k danému typu auta. Ale ako sa hovorí:"Koĺko ľudí - toľko chutí!"
H.D.GRANT
10.5.2018 19:19 | |
+5 -1
povodne gecko je predovšetkym terenne vozidlo hadam nečakaš v terenaku luxus eskoveho medaka .
balancer
10.5.2018 19:43 | |
+0 -6
A ty - H.D.GRANT - rozumieš po slovensky ? Alebo len nasilu trepeš 3,14čoviny ? Ja nič nečakám - ten nezmyselný luxus tam trepe výrobca pre bl beč kov!
dunciii
10.5.2018 20:51 | |
+4 -4
Myslis blbecka toho co ma na to 150000 alebo toho co cakal v tej rade aby sa posadil?:-)
H.D.GRANT
10.5.2018 20:53 | |
+4 -1
balancer čo si osbony ?? čo som ti urobil ?obrazovečková prístrojovka" vyložene hnusí a aj výduchy klimatizácie nepôsobia luxusne - ale lacno : to si napísal ty sam si žiadal luxus takže pre akych blbečččkov ked ty tam žiadaš ešte vačši luxus teraz si sam seba nazval blbečkom . ja rozumiem čo si napisal ale ty asi nerozumieš sam sebe ked si takto protirečiš.
dunciii
10.5.2018 22:14 | |
+5 -5
Grant najlepsie ked chlapec maly caka v rade na autosalone hodinu 30 minut aby si sadnut mohol a ohodnotit ze auto pre blbeckov hehe
balancer
11.5.2018 09:33 | |
+1 -2
Jáj Dunčo - a tie tvoje "skvostné poznámky".....
balancer
11.5.2018 09:37 | |
+0 -0
A "dieťa kapitána DRANTA"- skús ešte raz a pomaly si prečítať o čom som pôvodne písal - dislektik !
dunciii
11.5.2018 19:52 | |
+0 -1
Ved dobre nejeduj sa sused moj ma brabus g cko vybavim ti ak si cvihces sadnut
balancer
12.5.2018 09:00 | |
+2 -0
Dunčo.Dunčo - bože ty si sprostý jak riť. Ešte aj obyčajný dedinský "dunčo" - reťazou priviazaný k búde - je inteligentnejší....
RamoS
14.5.2018 18:39 | |
+0 -0
Znám má Mercedes GLK. Vždy som mal názor, že je to predražená krabica :). Ale raz som s ním išiel a... To auto pôsobí celkom luxusne a na prevedení niečo je. Ale žeby som si to kúpil jazdené, kvôli tomu luxusu, tak to teda nie ;)
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×