Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Zmena v zákone: Sprísni sa oprava chýb po STK

76 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
saradsmejem
6.4.2018 08:01 | |
+6 -0
noo a ďalší krok bude vymyslieť STK na bicykle a trojkolky no a nakoniec aj na kolobežky a skateboardy, vivat slovakia!!!
Humenne9999
6.4.2018 07:37 | |
+5 -0
Však na STK nevedia odmerať ani "slepé" osvetlenie zadných svetiel!
Erbo1
6.4.2018 07:05 | |
+8 -1
mohli by aj cesty tomu sprisneniu podliehať nie cesty take ,že s estekačky možem isť do servisu rovno tfuj hanba
Oneils
6.4.2018 00:34 | |
+8 -1
Samozrejme týmto podporíme majitelov STK viac im pojde do vrecka ako im už aj chodí za 20 eur spravíme čo by nie aj ked brzdy nepojdu ale svetlá musia íst lebo to je na kamere :-) ABS ? to nieje na kamere ale za 20 eur to spravíme len nie mi si to nepýtame musíš to nechat nachystané v aute :-D Takže tieto veci už asi pozná každý a preto tie cárachy ešte chodia po Slovensku ..Biznis ide dalej a oj . by
senor75
6.4.2018 08:01 | |
+4 -2
Úplne súhlasím za 20€ urobia všetko len nech bude pri rýchlostnej páke auto keď nebrzdi stačí ak za ním stojí iné a to predchádzajúce má dobré brzdy aj Ek je to tak sondu dajú do iného auta a všetko je dobré a všetko sa porušuje ako zákon a určite aj metodiky ak ich majú techník sa sťažuje na mali plát a stačí pozrieť v akých autách sa vyvážajú všetko je o ničom!
jar-18
5.4.2018 23:04 | |
+14 -1
Treba uzákoniť,zákaz vstupu ***ov do parlamentu!!!Je tam jeden väčší *** ako druhý,čim väčší orgán tak má väčšiu funkciu....mali by sme to vyhádzať s parlamentu!!!
slobodny3
5.4.2018 22:38 | |
+10 -0
Celé zákony stoja za ho.. Však sú postavené tak aby platili viac a viac a pritom sú v nich diery ako to obísť.
solo42
5.4.2018 21:33 | |
+20 -1
Tento zákon je jeden veľký hnus. Chce se mi blejt, velebnosti.
Chlapec33
5.4.2018 22:15 | |
+7 -1
OVCA beeeee by mala vždy použiť účinnú ľútosť a vybavené ... dovi dopo policajné prostitútky hh beeeee
vmozdik
5.4.2018 20:51 | |
+41 -0
Nerozumiem PREČO vodičov a majiteľov áut takto nezmyselne buzerujú, veď štatisticky dlhodobo je zistené, že len 2% dopravných nehôd sú spôsobené zlým technickým stavom vozidla! Zvyšných 98% spôsobí človek (vodič, ale aj chodec, cyklista) najmä nesprávnym spôsobom jazdy, nevenovanie pozornosti vedeniu vozdila, neprimeranou rychlosťou, nedaním prednosti v jazde, predchádzaním na neprehľadných miestach, precenením svojich schopností, alkohol, atď atdˇ..
solo42
5.4.2018 21:32 | |
+21 -0
Veď práve preto, že to nemá s bezpečnosťou nič spoločné, je treba podporiť vybrané firmy, podporiť predaj nových áut. Že polovica národa akosi nebude mať za čo si zaobstarať auto (lacné auta úplne zmiznú) to nikoho nezaujíma, veď aspoň im tí chudáci nebudú zavadzať na cestách.
Kokct
5.4.2018 19:45 | |
+50 -6
Prisahám Bohu, že v tomto skuvrenom štáte bude asi najlepšie sa vrátiť späť ku konskej mobilite, pretože títo komunistický skuvrysyni vymýšľajú také zákony, že tu pomaly vlasstníctvo auta buide trestným činom a bez platenia zbytočných nezmyselných poplatkov a pokút sa to auto nebude dať ani naštartovať!!! Hovädá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kokct
5.4.2018 20:00 | |
+23 -1
Majiteľia STKačiek zahlasovali...
Ludo13
5.4.2018 19:41 | |
+44 -1
Nový zákon vznikol nielen pre neustály technický a technologický vývoj, ktorý od roka 2004 výrazne ... tak dakujem pekne za technický a technologický vývoj. Ked boli autá jednoduchšie, aj ked boli z horších materiálov ako teraz, tak nebolo treba toľko buzerácie. Ani rýchlohrdzavejúce škodovky sa nerozpádali na ceste. Všetko je to len špinavý biznis tzv. zákonodarcov-výpalníkov, najväčšie pijavice na občanoch. Nič iné nemajú na starosti, len ako spôsobovať občanom stále nové problémy a výdavky. FUJ !
CheGuevarra
5.4.2018 18:16 | |
+3 -0
Certifikované servisy budú mať o prácu postarané vďaka vyhláške . Divné .
Chlapec33
5.4.2018 17:53 | |
+21 -3
hh len sprísňujte zákony turbo zderu 1 ch uja z inej planéty hh zmagoreté teroristické policajné prostitútky hh ... nič iné ani neviete = aj tak vám to nič nebude platné, lebo potiahnete všetci do kravskej matere hh beeeee
martinko_70
5.4.2018 17:41 | |
+27 -2
Za chvilu uz aj na privesny vozik bude treba EK zdieraci
Kokct
5.4.2018 19:48 | |
+32 -0
Keby len EK, ale aj KO, certifikát homologizácie, certifikát materiálov, certifikát pneumatík, certifikát nákladu, certifikát policajnej dôležitosti, certifikát o vydaní súhlasu na používanie, certifikát o vhodnosti na použitie v premávkje v tejto skuvrenej krajine!!!!!
slimakmato
5.4.2018 16:28 | |
+31 -0
nuž ked sa páni zákonodarcovia zaoberajú non- stop len kravinami a ničím poriadnym tak to potom aj vyzerá
inasman
5.4.2018 15:50 | |
+47 -0
Pri poslednej kontrole ma zarazil oznam pri vstupe do objektu v ktorom znelo približne " Za škody vzniknuté pri kontrole nezodpovedá stanica kontroly. Chápem dobre ak si myslia že ak niečo pokazia na aute či dokonca niekde nim ťuknú, tak za to neručia? To je čo za nezmysel? V tejto súvislosti ma zaujala emisná ktorá prebieha tak že najprv kontrolór zmeria emisie na voľnom chode a potom zošliapne plynový pedál na podlahu na pár sekúnd a kontroluje emisie ... čo meria týmto testom ma tak zaujalo, že som si vyhľadal na internete predpis na emisnú kontrolu ... no a na moje prekvapenie tento úkon tam vôbec nieje. Merať sa majú emisie pri voľnobežných otáčkach a pri stredných otáčkach daného motora ... o plnom plyne tam nieje ani čiarka a pritom je to bežná rutina v staniciach STK. Keď som sa s otázkou obrátil na ministerstvo dopravy prečo kontrolóri nedodržiavajú postup pri kontrole, neodpovedali ani na opakovaný dotaz. Vrátim sa k podstate. Ak kontrolór zošliapne plynový pedál na podlahu na pár sekúnd, motor sa bez záťaže dostane na maximálne otáčky, ktoré bežne v premávke normálny vodič nedosiahne a z výfuku obrovský tok plynov "vyhádže" aj dvojročné usadeniny ... a tak je vlastne kontrola skreslená a vôbec nezodpovedá stavu motora ..
solo42
5.4.2018 16:00 | |
+5 -8
Práveže tým túrovaním sa snaží, aby sa vmestil do limitu pri predpísaných otáčkach, inými slovami keby postupoval iba tak ako to popisuješ ty, iba stredné otáčky, tak by možno cez emisnú kontrolu prešlo menej áut. Niekedy, hlavne u starších áut môžeme byť svedkami, ako túto procedúru opakuje viac krát v snahe, aby sa to meranie podarilo. Okrem toho prísť na STK/EK so studeným motorom môže iba hlupák a ignorat, pretože okrem už spomínaného upozornenia tam obyčajne býva aj upozornenie, že motor má ísť na kontrolu zahriaty, vtedy nehrozí žiadne poškodenie, pravda ak je v dobrom stave.
inasman
5.4.2018 16:21 | |
+18 -2
solo42 ... vôbec s tebou nesúhlasím ... skús si to na svojom aute ... postav sa za neho a nech ti niekto pridá plyn na stredné otáčky na pár sekund a neuvidíš žiaden dym a potom nech zošliapne plný na pár sekúnd a uvidíš ten kúdoľ dymu čo bude lietať z výfuku. O studenom motore som ja nepísal ani čiarku ... tak neviem čo to tu spomínaš ... ja som poruchu motora spomínal v súvislosti s maximálnymi otáčkami ... ono totižto už nie raz sa stalo že pri týchto otáčkach preskočil alebo sa roztrhol rozvodový remeň a toto nerozdýcha žiaden motor ... preto si myslím že aj predpis takúto skúšku vôbec nevyžaduje a kontrolóri ju robia svojvoľne ...
inasman
5.4.2018 16:33 | |
+2 -4
Ešte ma tak napadlo ako ti to vysvetliť na nejakom príklade ... no a tu je príklad. Určite poznáš "zvon" na čistenie kanalizácie ... ten funguje tak že dodá do kanalizácie večší prúd vody a tá zo sebou strhne "usadeniny" ... to isté sa stane vo vo výfuku keď zošliapneš plný plyn na pár sekúnd, väčšie množstvo a rýchlejšie prúdenie strhne zo sebou usadeniny ...
solo42
5.4.2018 17:00 | |
+5 -1
Nebudem sa tu s tebou naťahovať o tom, najlepšie by bolo keby sa ozval niekto kto tie merania skutočne robí. Na poslednej EK som už mal lambdu KO tak som si všímal tie hodnoty ako to tam skáče, myslím, že ide o to, aby sa hodnoty udržali v medziach limitu po celý čas, aj keď povolíš plyn, stačí že ti tam iba na zlomok sekundy skočí hodnota do červených čísel a už si nevyhovujúci, ale opakujem, nebudem špekulovať. Rozhodne si myslím, že keby nemuseli ten motor točiť tak to určite nebudú robiť, načo by si tam zbytočne smradili?
peter-tn
5.4.2018 17:02 | |
+5 -3
Hehe Smer obetoval desattisice hlasov kvoli biznisu tychto firiem co maju pod palcom autickarov (stk, originalita, myto, pokuty, registracne poplatky), moznoze prave tomu prehral volby a musel pribrat do rozkradacky dvoch dalsich, a tu si myslite ze min dopravy im skrivi co i len vlas?
solo42
5.4.2018 17:21 | |
+18 -1
A možnože práve tento zákon bude posledný klinec do rakvy. Lebo tento zákon je jednoznačne proti masám obyčajných ľudí, pritom nepridáva žiadnu hodnotu v podobe bezpečnosti a podobne. Aký má napríklad význam obmedzovať opravu na pol roka (resp. hoci aj na akúkoľvek dobu) A samozrejme pod hrozbou neodmysliteľnej pokuty, ako ináč? Prečo mi má niekto v prostredí voľnej konkurencie diktovať kde si mám opravovať auto??? Načo sú potom kontroly technického stavu??? Ľudia si predsa nekupujú lacné autá preto aby ušetrili ale preto, že nemajú na nové. Čo tak hľadať možnosti stúpania príjmov občana a až potom vymýšľať ako tie peniaze od občana dostať naspäť do ekonomiky?
Ludo13
5.4.2018 19:33 | |
+4 -5
solo - ako sa dá prísť na stk so studeným motorom ?
Ded_Santa_Moroz
5.4.2018 19:42 | |
+6 -1
žby keď máš STK cez ulicu? :-)
vmozdik
5.4.2018 20:56 | |
+9 -1
napísané to tam môžu mať, ale zákon hovorí jasne: AK TI NA STK niečo pokazia, musia ti škodu uhradiť, a ak odmietnu, treba sa súdiť ! Aj kamarátovi rozbili motor a nakoniec mu škodu musela STK zaplatiť! Sice ťahanice trvali skoro rok v tomto nesvojprávnom štáte!
marmmolit
5.4.2018 21:06 | |
+11 -0
so studenym motorom nemusis ist na STK ale ked je zima a vonku -10 a cakas tam v poooooohode hodinu tak ten motor je uz davno studeny,, pri -10 vychladne tak za 10-15 minut a darmo si priniesol zahriaty motor, kym prides narad je zase studeny
solo42
5.4.2018 21:58 | |
+2 -1
Ludo13 - neodpoviem lebo už tu odpovedali Ded_Santa a aj marmmolit. V týchto prípadoch (poznám to z vlastnej skúsennosti v januári) neostáva nič iné iba celý čas (s občasnou prestávkou) nechať motor bežať, ideálne aspoň pol hodinky pred vstupom, jednoducho udržiavať teplý. V opačnom prípade neplakať nad rozliatym mliekom.
BUDKO
5.4.2018 15:07 | |
+11 -2
no a teraz mám otázku do ktorej skupiny patrí Škoda 105L?! s tých Vaších nových zákonoch?!... nikde neni uvedené aký automobil patrí do akej skupiny... takže ako zistím kde zaradiť Škodu 105L... hmm.. nato ste vôbec nemysleli... typické... iba peniaze hrabať ale presne určiť skupinu a kam patrí auto to už nie!!!
Morpheus_25
5.4.2018 15:44 | |
+4 -1
To bude už asi veterán ;)
solo42
5.4.2018 16:13 | |
+16 -1
Predsa do skupiny M1. Mimochodom máš to uvedené v technickom preukaze tak neviem čo riešiš nepodstatné veci. Podstatné v tomto zákone je to, že vôbec nerieši bezpečnosť cestnej premávky (napr. možnosť zriadenia STK kýmkoľvek ) ale je silne klientelisticky, naháňa kšefty pre vybrané skupiny a vytvára obrovský tlak na najchudobnejšiu vrstvu obyvateľov a v podstate vytvorí základ na likvidáciu lacných jazdených áut (pozor ! nie však likvidáciu pojazdných legálnych vrakov ! ) Tak buďto je tá STK zbytočná, alebo ak naozaj slúži svojmu účelu tak prečo by som si nemohol auto opraviť kde chcem??? Načo je taká STK? Certifikovaný servis NIE JE ŽIADNA ZÁRUKA KVALITY, je to len zvýhodnenie určitých skupín !!
orion18
5.4.2018 14:49 | |
+4 -0
Keby tak Europska únia vydala smernicu, kde zavádza vyrovnanie platov na úroveň západných krajín, vtedy by sme asi nemali problém s technickým stavom nových aut ktoré by sme si kúpili...
a258
5.4.2018 14:41 | |
+48 -2
co keby ste tak uz konecne prestali buzerovat ludi,a nezmyselnu stk zrusili.?To by sa vam ako pacilo?
Morpheus_25
5.4.2018 14:51 | |
+7 -19
STK je potrebná najmä pre tú časť obyvateľstva, ktorá nemá záujem autá servisovať. Pretože takto musia. Kto sa o auto vzorne stará, ten nebude mať problém prejsť aj s 20-ročným autom.
BUDKO
5.4.2018 15:11 | |
+11 -11
Morpheus_25 - to 20 ročné auto má čistejší motor ako dieslove auta tak by som bol na tvojom mieste ticho!!!...
Morpheus_25
5.4.2018 15:43 | |
+14 -3
Nech to čítam po sebe ako chcem... nikde nevidím, že by som spomínal konkrétne dieslové autá. Odporúčam navštíviť očného, možno sa ti potom rozjasní.
Kokct
5.4.2018 19:58 | |
+10 -2
BUDKO, ty si načisto osprostel z tej americkej propagandy! Povedz mi ale úprimne, prečo si myslíš, že dieselové motory sú iba »špinavé«? Len preto, že sa ti nepáčia? Doma mám jeden 70 ročný dieselový motor a ten má hodnoty škodlivín menšie ako EURO5 požaduje! Problém nie je v palive, ale v spôsobe spaľovania! Keď studený diesel ženieš do otáčok a záťaže, tak sa nečuduj, že skapíňa a chrchle čierné kúdoly dymu! Ani benziňák nemôžeš vytáčať na 8 tisíc otáčok hneď po naštartovaní!!! Mimochodom, tá histéria okolo nafty je neopodstatnená, pretože proces neutralizácie výfukových plynov dieselových motorov bol vyvinutý ešte v 1970 roku, ale akosi dodnes sa pod kapotu nedostal! Skús si zistiť, že prečo...
vmozdik
5.4.2018 21:06 | |
+7 -1
V mnohých štátoch STK vôbec neexistuje alebo nie je povinná, a to nie len v Afrike, Rusku alebo v Ázií, ale aj v niektorých štátoch USA !
fundovanyhejt
5.4.2018 14:25 | |
+39 -5
Kto ide na STK na blind? Asi už nikto.Na malom slovensku má každý známeho na stk,alebo sused má známeho a pod...STK-stanica trvalej korupcie.
inasman
5.4.2018 15:22 | |
+20 -1
No a keď sa zvýši počet staníc kontroly, tak sa zvýši aj počet "kamarátov" :-)
9pomarancov
5.4.2018 16:42 | |
+9 -5
ja tam nemam ani znameho ani kamarata. a nemam problem.
peter-tn
5.4.2018 17:08 | |
+6 -0
Ja tam mam znameho a len to naburava vztahy - lepsie sa im zaraba na neznamych od ktorych mozu vselico pytat
jozinpazin
5.4.2018 13:14 | |
+20 -3
BLAHOZELAM KOMSOMOLCI , LEN ABY STE NESKONCILI NA KANDELABROCH
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×