Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Hľadáte servis? Opravy budú po novom drahšie

112 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
superstar98
23.4.2018 16:39 | |
+1 -0
Potrebujete servisovať svoje vozidlo? Navštívte kvalitný autorizovaný autoservis http://borsauto.sk/objednavka-do-servisu/
kubinko0907
4.4.2018 23:50 | |
+3 -0
1. Navrhovatelia tohto zákona odôvodňujú tento návrh kvôli zvýšeniu bezpečnosti na cestách 2. Odbornosť opravy vozidla po nehode. K 1. bodu by som chcel podotknúť: čo sa týka bezpečnosti, žiadna štatistika neuvádza vysoké percento zavinenia dopravnej nehody zlým technickým stavom vozidla, skôr naopak, zo štatistík vyplýva, že sú to mizivé percentá. K 2. bodu čo sa týka odbornosti a spôsobilosti v tomto smere je inštitúcia, ktorá to vie posúdiť jednoznačne STK, ktorá je vybavená zariadeniami, ktoré potvrdia alebo vyvrátia technický stav vozidla, či už pred alebo po havárii. Keď už sa bavíme o bezpečnosti a kompetentnosti, je namieste položiť si otázku, či sú bezpečné naše cesty, ktoré sa opravujú a udržiavajú najhorším spôsobom v Európe. A čo sa týka kompetentnosti je tiež namieste zamyslieť sa nad tým, akým vzdelaním a odbornosťou zastupujú niektorí ministri svoje posty. Je naozaj smiešne, ak minister svojho rezortu nemá žiadne predošlé skúsenosti ani vyštudované vzdelanie k tomuto oboru a spolieha sa na svojich poradcov, ktorí sú na tom podobne. Na základe tejto odbornosti potom vznikajú takéto zákony, ktoré sú v prvom rade namierené proti ľudom v tomto štáte, podporujú úzke skupiny podnikateľských subjektov a likvidujú drvivú väčšinu malých a stredných živnostníkov. Za posledných desať rokov si viem spomenúť na maximálne tri prípady zákona, ktorý je nápomocný bežným ľuďom - voličom, na ktorých si tak často spomínajú politici pri voľbách. Po voľbách si spomenú už len na tie úzke skupiny silných korporácií. Osobne by ma veľmi zaujímalo, kto menovite navrhol tento zákon a ktorí ho podporujú. Vryjem si ich mená do pamäti, aby som si pri ďalších voľbách mohol na nich s radosťou spomenúť.
vmozdik
23.5.2018 08:36 | |
+1 -0
Mýliš sa, štatistiky sú a daju sa lahko dohľadať. Štatisticky LEN 2 percentá dopravných nehôd je spôsobených zlým technickým stavom vozidla. Zvysok (98 perc) je zapríčinené človekom, vodičom alebo chodcom.
flegmatik82
27.3.2018 17:39 | |
+1 -0
vsetko speje k tomu, ze poistovne zvysia ceny poistiek a budu sa vyhovarat na zakon, je to naplanovane podl amna takto niekto dobre loboval
poslo
27.3.2018 09:56 | |
+6 -2
Ono v podstate klesne počet(evidovaných) dopravných nehôd a škodových udalostí. Ak hrozí oprava starého auta v autorizovanom servise, tak logicky sa účastníci dohodnú bez privolania cajtov. Už to nebude len o pokute, ktorú si naúčtujú cajti za privolanie a vypísanie papierov pre poisťovňu, ale o ďaleko vyššej sume za opravu v autorizáku.
Morpheus_25
27.3.2018 12:46 | |
+4 -0
Cajti sa často volajú skôr preto, lebo niektorý z účastníkov nehody sa nevie vpratať do kože.
vmozdik
23.5.2018 08:43 | |
+1 -0
B Na základe čoho v takomto prípade policajt rozhodne?? ude policajt vyškolený a znalý, aby vedel posúdiť či je potrebná oprava v autorizovaniom servise alebo nie?
marian.abov
27.3.2018 09:23 | |
+2 -0
Je to zbytočne,keď naburas nové auto (máš havarijný)tak či tak ideš cez poisťovňu a autorizovany servis a dáš si to preplatiť poistovnou. Keď naburas Felíciu das si to opraviť u Jožka v garáži,kúpiš si náhradné diely a on to to vymení,mimo poisťovňu,kto ho prinúti ísť po nehode na STK,kto zistí,že mal nehodu. Pri totálke starého auta ho dáš na srot.Zase sa iba zvýšia náklady na opravy v servise.
73Milan73
27.3.2018 08:41 | |
+4 -3
Je dosť vodičov,ktorí aj tu nadávajú na iných.ktorí majú staršie vozidlá.Je otázka,čo značí výraz staršie vozidlo.V prvom rade je rozhodujúce z hľadiska životnosti počet najazdených kilometrov.Vozidlo,ktoré najazdí za rok napríklad 100 000 km je po piatich rokov z hľadiska životnosti možné považovať za staré.To,ktoré najazdí za rok 30 000 km po piatich rokoch rozhodne staré nie je,výnimkou je,ak je karoséria napadnutá značne hrdzou,vtedy je možné tvrdiť,že je staré hoci ešte nie je opotrebované.Z takmer denných havárii to vyzerá tak,že naviac ich je z nezodpovedného konania vodičov,v prvom rade neprimeraná rýchlosť,alkohol,nedodržanie primeraného odstupu,nevenovanie sa situácii na ceste a podobne.Každý zodpovedný vodič by bol najradšej,keby v prípade potreby mal možnosť ísť do autorizovaného servisu,teda aby nebol ten servis vzdialený desiatky kilometrov.Na to väčšina motoristov nemá peniaze.Nehovorím o tých,čo si môžu dovoliť rozbiť drahé nové auto,však rodičia kúpia ďalšie.Nakoniec ešte poznámka,vlastniť auto nie je výsada,ako tu jeden spomína,v mnohých prípadoch je to nevyhnutnosť.Ak by to bola výsada,u nás by nebolo na cestách možno ani 30 % z dnešného počtu vozidiel.
Morpheus_25
27.3.2018 10:56 | |
+5 -3
Počet najazdených kilometrov určuje životnosť? Chlape... ty si asi ešte nevidel, ako vyzerá auto po 5 rokoch prevádzky v meste a 50tis. km nájazdom a ako vyzerá auto, s ktorým sa 5 rokov jazdilo prevažne po diaľnici a má nalietané hoc aj 250tis. km. To diaľničné bude v ďaleko lepšom stave ako to mestské. A práve kvôli tvrdeniam ako je to tvoje sa u nás autá stáčajú, pretože auto s väčším nájazdom ako 150tis. km je považované za "zodraté".
pubmythbuster1
27.3.2018 16:05 | |
+3 -1
Rozumies pojmu vysada? Nie je to v rozpore s nutnostnou - a kazdy si tu svoju "nutnost" obhaji. Ale tym, ze su auta ultra lacne, tak ma skoro auto kazdy a potom nim jazdi (ved na co ine by mu bolo) => nejazdi hromadnou dopravou => ta aby pokryla naklady zvysuje ceny => kazdy pojde radsej autom, lebo je to uz cenovo podobne => viac preplnene cesty, nerentabilne spoje => tie sa zrusia => malo spojov = auto je nutnost. Zacarovany kruh.
vmozdik
23.5.2018 08:47 | |
+1 -0
Morpheus presne tak, najazdené kilometre nie sú objektívny údaj. Kto jazdí denne po diaľnici najazdí za rovnaký čas oveľa viac km ako ten čo jazdí v meste.
akzo69
27.3.2018 08:29 | |
+16 -0
Robím v autorizovanom servise a každé jedno havarované auto neni opravené o nič lepšie ako niekde v garazi. Nosné časti a vyztuhy sa režú hoci kde. Ale manuál vyžaduje celkovú výmenu. Veľký počet áut opravenych v autorizovanom servise sú odflaknute. A s***í to kartelovou dohodou, lobovanie v parlamente.
solo42
27.3.2018 11:45 | |
+12 -1
Som veľmi rád, že sa ozval aj niekto od "fachu" a potvrdil to, čo každý kto sa iba trocha vyzná, vie. Certifikovaný servis NIE JE ZÁRUKA SPRÁVNOSTI A KVALITY !!! Certifikovaný servis iba znamená, že majiteľ je dostatočne šikovný alebo dostatočne majetný aby ten certifikát získal. Mám skúsenosť, že práve v týchto servisoch je najviac neschopných mantákov, ktorí ani nevedia čo vymieňajú, ale hlavne že to potom všetko vyúčtujú. Servis, ktorý sa špecializije iba na klampiarinu a lakírnictvo je podľa tejto novely horší ako značkový servis? Choré toto, opak je pravdou! Ide iba o ďaľšie výpalníctvo a skracovanie prirodzeného života áut s cieľom podporiť "vybrané" servisy a podporiť predaj nových áut. Lenže na úkor tých najslabších. Ani táto novela, podobne ako zákazy vstupu starších áut do mesta, sa nijako nedotkne majetných ľudí, ktorí si aj tak pravidelne po 3-4 rokoch kupujú nové autá. Som zvedavý dokedy si ľudia nechajú brnkať po nose.
Humenne9999
27.3.2018 08:09 | |
+1 -5
Je zaujímavé, koľko vrakov jazdí po cestách a policajti sa tvária ako slepí a hluchí. Treba urobiť štátne STK a tie kalfasy posielať na kontrolu výhradne tam!
vmozdik
23.5.2018 08:49 | |
+0 -0
Myslíš že v štátnych STK by sa nepodplácalo? Naivita...
laceti14
27.3.2018 07:35 | |
+4 -1
pekna *** kdo hodnoti ci ta havaria je potrebna na znackovy servis ?,niekto povazuje poskodenie napravy len vymenu kolesa ?dalej je tu diskriminacny zakon ,mne stat nebude urcovat co a komu si dam opravit moje vlastne auto ,mozem si ho opravit svojpomocne ,dalej nie som povinny si ho dat opravit na Slovensku kde tento ***ny zakon neplati ,takto sa len buduje cesta k ciernym opravovnam bez papiera ,a odkial ma stat taku garanciu ze znackovy servis nesfusuje opravu auta?bol som svedkom ze auto zo znackoveho servisu bolo horsie opravene ako doma.
Gitarista-Pista
27.3.2018 07:14 | |
+4 -1
to je deravý zákon, kto to bude vedieť ustriehnuť či dokázať, keď polícií musíš hlásiť dopravnú nehodu len nad 4000€??
solo42
27.3.2018 11:57 | |
+2 -0
Veď o to tu okrem iného medzi riadkami ide! Rozumný človek predsa pri staršom aute keď bude vyzerať, že by sa dalo opraviť, ani tú nehodu nenahlási kvôli takému zákonu, to znamená okrem iného aj značný úbytok nehôd v štatistikách, škodových udalostí, viacej kšeftov pre predaj nových áut, pre certifikované servisy, pre vrakoviská. Pritom na kvalite áut na našich cestách sa nezmení vôbec nič! Iba sa všetko zasa predraží. Aj ceny jazdených áut (najmä tých kvalitných, nebúraných) pôjdu logicky hore.
pubmythbuster1
27.3.2018 15:52 | |
+2 -0
Nie len nad 4000, ale aj vtedy, ked sa nevedia ucastnici dohodnut kto je vinnik, ked doslo k poskodeniu verejneho majetku alebo ked doslo k ublizeniu na zdravi.
flegmatik82
27.3.2018 17:40 | |
+1 -0
toto ale nemusi suhlasit osba, ktoru naburas a bude mat skodu nad 4000 na aute ktore prave kupil, cize hoci ty nebudes chciet zavolat policiu ten druhy moze byt proti
piki555
27.3.2018 07:07 | |
+0 -23
konečne tým "odborníkom" z domácej garáž odzvonilo
aedmin
27.3.2018 01:56 | |
+9 -2
A referendum o vystupe z EU zakazu kedy zakonom???? Aby to este stihli... Briti maju viac rozumu ako my
Morpheus_25
27.3.2018 10:58 | |
+2 -6
Vystúp z EU sám, nikto ťa nenúti tu byť.
calligulla111
26.3.2018 22:49 | |
+27 -1
servis bude drahsi, benzin , nafta budu drahsie, polatky budu drahsie ------- ale nikde sa to neprejavuje , cesty na ho vno , sluzby na ho vno ..... vlastne vsetko je na ho vno, iba vcely su na med ....
solo42
26.3.2018 22:57 | |
+20 -0
a ešte aj platy, z ktorých to všetko máme cvakať sú na ho vno.
vytacamblbcov
26.3.2018 21:51 | |
+39 -4
chlapi ja neviem čo je koho do toho na čom kto jazdí ako si to servisuje a podobne je to každého súkromný majetok a aj to my vadí že štát sa starie do likvidácie aut odhlasovanie a podobné regulácie osobného majetku vlastné staré auto si nemôžeš nechať doma v garáži tu je taká totalita ako ani za komunistov nebola s.k.u.r.v.e.n.á únia...
pubmythbuster1
26.3.2018 22:11 | |
+8 -21
Pokial sa budes s tym svojim majetkom vozit doma po dvore, tak naozaj nikoho do toho nic. Pokial s tym lezies na cestu, kde su aj ini ucastnici premavky, tak uz to tvoja vec nie je - rovnako ako platia nejake pravidla cestnej premavky, platia aj nejake pravidla pre ten tvoj majetok na kolesach. Neviem kolki z Vas este nepochopili, ze vlastnit auto je vysada, nie pravo a su s tym spojene aj nejake povinnosti.
solo42
26.3.2018 22:59 | |
+17 -0
A na čo sú potom STK ??????? Úplne na nič! Teda okrem ďalšieho výpalného, pravda.
laceti14
27.3.2018 07:38 | |
+0 -3
pubbuster tvoj koment si zasluzi medailu ,takze cigan ked sa bude pohybovat len doma je to jeho vec akonahle vylezie na verejnost uz tu jeho vec nebude ale verejnosti ,je v tom rozdiel ? uplne rovnake nebezpecentvo
laceti14
27.3.2018 07:40 | |
+4 -2
vytablb,veru ,zlati komunisti
Morpheus_25
27.3.2018 11:00 | |
+0 -4
solo42 STK sú hlavne pre tých, čo sa o autá nestarajú, aby boli donútení sa o ne starať. Kto sa o auto stará, toho jedna návšteva STK 1x za 2 roky nezruinuje.
pubmythbuster1
27.3.2018 15:57 | |
+0 -1
Nevsimol som si, ze by cigan mohol byt majetkom, takze nemiesaj hrusky s jablkami. Ale mozes si to porovnat napriklad so psom: ak ti beha po dvore, je jedno co robi a akym sposobom. Ak s nim vyjdes na ulicu, musis ho mat na voditku, ma mat nahubok a musis po nom zbierat exkrementy, davat ho zaockovat apod. Uz ti nejaky ten zakon uklada nejake povinnosti. A je to rovnake - psa vlastnit nemusis, ale mozes. Ale ked ho uz vlastnis, musis si aj nejake tie povinnosti splnit inak ti v tom lepsom pripade hrozi pokuta - v horsom, ked pes nieco sposobi vies ako to konci.
zeli2
26.3.2018 18:31 | |
+14 -21
Nechcem rypat. Minule sme sa tu bavili o autach nizsej triedy. Ja som vtedy napisal, ze radsej budem mat auto nizsej triedy a nove, ako staru 3x stocenu a vydojenu luxusnu kravu, ktora bola naposledy na kvalitnom servise v roku 2010. Ak tento zakon nadobudne platnost, tak to bude bic na takych majitelov. Mam nove auto + havarijne. Cize ak sa mi nieco stane, tak nemam problem ist do autorizovaneho servisu. Co budu ale robit majitelia desat a viacrocnych aut premiovych znaciek, ktorych hodnota je max. 8000EUR? Pri "tukancoch" im bude do revu. Viem o com pisem, lebo mam kamarata co ma autoservis. Ked mi rozprava prihody, ktore zaziva takmer denne, tak az nechapem. Mladi majstri sveta si kupia svoje vysnivane auto za 3000EUR, potom ho niekde opru a v servise krutia nosom aj nad najlacnejsou cinskou nahradou. Potom nosia kamaratovi suciastky z vrakovisk, nech im zalozi tie. Tak teraz sa pytam. Co bude po prijati noveho zakona lepsie? Mat nove auto nizsej triedy, alebo staru luxusnu karu, ktora uz mala to najlepsie za sebou min. pred piatimi rokmi???
lDlOT
26.3.2018 18:50 | |
+47 -5
Opýtaj sa toho kamaráta klamára, ktorí servisuje tie luxusné vydojené kravy! Určite sa ti pochválil aj tým ako zdierajú majiteľov predraženými cenami súčiastok, ktoré potom vozia niekoľko dní krížom krážom po republike! Mimochodom, pred dvoma rokmi mi pri návšteve rodičov kľakla predná náprava na A6 a to čo chceli servisáci podobný tvojmu kamarátovi mi vyrazilo dych! Loóóóvenský servisáci za sadu ramien a výmenu chceli 1900,-€ Nuž a Nemec aj s kuriérom mi doručili tú sadu rovnakej značky ako Loóóóvaáci mi doručil za 450,- a odťah do Krosna plus výplata fachowcovi z warsztatu AUDI som zaplatil ďalších 400,-€. Takže tak to funguje tu v mojej rodnej domovine. A keďže ti dnes píšem, je jasným dôkazom toho, že ma neoklamali ani neodje robotu, ale šmejdi šmejdí od Tatier k Dunaju...
paliak2
26.3.2018 20:58 | |
+15 -3
Zeli2...podla teba by sme sa mali vozit na rumunskych SUV za necelých desat tacov-dobra volba...rec je tu o tom ,ze tí mudrlanti z Bruselu mali presadit zakon o tom,ze ked mi sposobiš skodu, tak by mi ju tvoja poistovna mala nahradit-cize dat mi auto do stavu,aby bolo pojazdne a sposobile na prevadku v sulade s vyhlaskou a STK a je mi jedno,ako to urobi...
solo42
26.3.2018 21:04 | |
+9 -1
Však práve že vymýšľaním takýchto diskriminačných a nezmyselných zákonov (a čo na to voľný trh, konkurencia) tlačia ľudi nasilu aby si tie nové ho va di ny kupovali. V tom je tá šikana. Každý by si kúpil radšej nové auto každých päť rokov, no lenže v takom prípade treba zisky vo forme výplaty rozdeľovať spravodlivejšie medzi ľudí (aspoň podobne ako je to na západe), a nebude problém kupovať stále nové a nové (aj keď je to vrcholne neekologické).
Niktos_Alfonz
26.3.2018 18:11 | |
+18 -8
detičky, to nie je krok k tomu, aby nás odierali - peniaze dostane servis, nie štát. Tu ide o to, aby sme čo najviac obmieňali autá. Toto je len ďalší krok k tomu, aby sme naše autá vlastnili čo najkratšie.
lDlOT
26.3.2018 18:53 | |
+28 -2
...a štát si napíše ďalší zákon a kopu vykonávacích predpisov, kde polovicu ceny zoberie na daniach a poplatkoch! Viď situáciu okolo STK a EMK!!! Najväčším nepriateľom Loóóóvaáka je Loóóóvaák sám...
solo42
26.3.2018 21:07 | |
+7 -0
Alfonz, svojím vysvetlením si protirečíš, tým, že sa nasilu skracuje život auta tak sa samozrejme aj zvyšuje príjem do štátnej kasy, okrem iného. Len prečo sa im na to majú skladať tí nachudobnejší???
Rememberme
26.3.2018 18:05 | |
+6 -2
nieje to zle.. ale len v pripade ze nove vozidlo strednej triedy v plnej vybave bude za 10 000€ to sa mi oplati kupit nove ako opravovat stare. a ti co nemaju havarijnu sa mozu zblaznit
lDlOT
26.3.2018 18:54 | |
+16 -2
Havarijné poistenie nie je pre tvoju istotu a zabezpečenie, ale na generovanie ziskov pre akcionárov poisťovne!!!
solo42
26.3.2018 21:12 | |
+3 -1
Veď práve preto to je zlé.
francezo
26.3.2018 18:04 | |
+35 -1
a mama tady novou totalitu ,vsechno prikazem
francezo
26.3.2018 17:55 | |
+33 -1
všechno je proti narodu ,jen vyzdimat lidi
ROMOLOG
26.3.2018 17:20 | |
+35 -4
dalsi balicek socialnych istot.koho podoja ked nie obycajneho cloveka.dakujeme sudruhovia.vy kur-vy svi-nske.podochnite do jedneho.uprimne vam to prajem
superC
29.3.2018 12:54 | |
+0 -0
ved mozes si to dat ist robit do Rakuska ,este len uvidis ozajstne socialne istoty ;))
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×